Hold´em pokeri

Aloittelija2

Eli olen aloittelut holdemin pelaamista.
Olen pelaillut paffilla. Mitä pelejä suosittelette aloittelijalle?
Rahapelejä, turnauksia vai noita sit&go juttuja?
Itse olen eniten kiinnostunut turnauksista.
Onko holdem turnauksista mitään kirjaa, kun tuntuu että kaikki kirjat on noista limitti rahapeleistä?
Pistäkää kaikki aloittelijalle sopiva tieto tänne

5

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koko peliurasi ajan!

Älä aloita ollenkaan, vaan lopeta heti pelkkä asian ajattelukin! Nettipokeri on oikeasti pelkkää kusetusta. Oikeasti nettipokerissa voittaa vain pokerisaitti.

Vaikka et nyt minua usko, tulet muistamaan neuvoni koko urasi ajan. Vuoden päästä uskot, ehkä jo aikaisemminkin, mutta siihen mennessä olet hävinnyt rutosti rahaa ja menettänyt hermosi.

Onnea matkaan :D

• ssdds

Onk otuo totta että normaali peluri ei voi nettipokerissa päästä voitoille? Missäs sitten?
        Kun puhutaan että monet pelaavat puoliammattilaisina nettipokeria ja tuovat leivän sillä pöytään. Onko ne turnausvoittajat sitten saitin ylläpitäjiä?
        Kyllä tunnen muutamia tyyppejä jotka nettipokeristakin voittavat 200-500d viikkoon että mikähän taktiikka noilla voittajilla sitten on?

• veljiä keskenään
        ssdds kirjoitti:

Onk otuo totta että normaali peluri ei voi nettipokerissa päästä voitoille? Missäs sitten?
        Kun puhutaan että monet pelaavat puoliammattilaisina nettipokeria ja tuovat leivän sillä pöytään. Onko ne turnausvoittajat sitten saitin ylläpitäjiä?
        Kyllä tunnen muutamia tyyppejä jotka nettipokeristakin voittavat 200-500d viikkoon että mikähän taktiikka noilla voittajilla sitten on?

On minullakin ollut viikoja, että voitan 200-500 d ja enemmänkin mutta sitten on viikkoja jolloin ne voitot hupenevat. Niitä huonoja viikkoja on enemmän kuin hyviä.

• Suomeksi
        veljiä keskenään kirjoitti:

On minullakin ollut viikoja, että voitan 200-500 d ja enemmänkin mutta sitten on viikkoja jolloin ne voitot hupenevat. Niitä huonoja viikkoja on enemmän kuin hyviä.

"200-500 d"

onko se 200000€-500000€ vai jotain muuta?

• The Rat

Itse kannatan aluksi limittipeliä, hyvänä kakkosena pienet sittarit.

Turnaukset vaativat kestävyyttä, NL:ssä aloittelijaa (ja aloittelijan rahavaroja) todennäköisesti viedään kuin vierasta sikaa... Harjoittele pelityyleillä, joilla et katkea ihan hetkessä. Melkein jokainen pelaaja häviää aluksi. Sitten sitä joko kehittyy voittavaksi - tai ei.

Leikkirahalla älä pelaa, se ei ole pokeria.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2097
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2012
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1541
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1352
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1319
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      717
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      688
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe