Talon tytär naitettiin , häitä tanssittiin ja vihdoin koitti yö , sulhanen oli jo aikaisemmin kätkenyt viinapullon häävuoteeseen . anoppi oli utelias ja kuunteli korva seinässä mitä naapurissa tapahtuu , hääpari tuli huoneeseen ja hetken päästä sulho kaivoi pullon esiin josta joku oli jo juonut huusi sitten että perkele täällä on joku käynyt anoppi kuuli sen seinän taakse ja huusi takaisin ettei ole kukaan käyny me olaan vaan tällaista suurivittuista sukua .
anoppi
6
4679
Vastaukset
- lasitar
olen ´kuullut tuon
- paddy
Olet kuullut, vai? Tartti kirjottaa se tänne - ikään kuin se kiinnostaisi jotakin. Musta tuo vaikuttaa lähinnä ilonpilaamiselta.
- rmo
paddy kirjoitti:
Olet kuullut, vai? Tartti kirjottaa se tänne - ikään kuin se kiinnostaisi jotakin. Musta tuo vaikuttaa lähinnä ilonpilaamiselta.
Mitä se minua kiinnostaa jos sinä oletkin tuon jutun jo kuullut? Kaikenlaisia ääliöitä niitä onkin liikkeellä... sen siitä saa kun on avoin foorumi.
- sammoo mieltä
rmo kirjoitti:
Mitä se minua kiinnostaa jos sinä oletkin tuon jutun jo kuullut? Kaikenlaisia ääliöitä niitä onkin liikkeellä... sen siitä saa kun on avoin foorumi.
Mä en ainakaa ollu kuullu ja oli ihan hyvä juttu! Toi yks toope on varmaa kivaa pöytäseuraa! -oon kuullu ton, -vanha juttu..
- joutu
sammoo mieltä kirjoitti:
Mä en ainakaa ollu kuullu ja oli ihan hyvä juttu! Toi yks toope on varmaa kivaa pöytäseuraa! -oon kuullu ton, -vanha juttu..
repee:)
- maukka
sen sinne viereiseen huoneeseen vai ...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599