Talon tytär naitettiin , häitä tanssittiin ja vihdoin koitti yö , sulhanen oli jo aikaisemmin kätkenyt viinapullon häävuoteeseen . anoppi oli utelias ja kuunteli korva seinässä mitä naapurissa tapahtuu , hääpari tuli huoneeseen ja hetken päästä sulho kaivoi pullon esiin josta joku oli jo juonut huusi sitten että perkele täällä on joku käynyt anoppi kuuli sen seinän taakse ja huusi takaisin ettei ole kukaan käyny me olaan vaan tällaista suurivittuista sukua .
anoppi
6
4670
Vastaukset
- lasitar
olen ´kuullut tuon
- paddy
Olet kuullut, vai? Tartti kirjottaa se tänne - ikään kuin se kiinnostaisi jotakin. Musta tuo vaikuttaa lähinnä ilonpilaamiselta.
- rmo
paddy kirjoitti:
Olet kuullut, vai? Tartti kirjottaa se tänne - ikään kuin se kiinnostaisi jotakin. Musta tuo vaikuttaa lähinnä ilonpilaamiselta.
Mitä se minua kiinnostaa jos sinä oletkin tuon jutun jo kuullut? Kaikenlaisia ääliöitä niitä onkin liikkeellä... sen siitä saa kun on avoin foorumi.
- sammoo mieltä
rmo kirjoitti:
Mitä se minua kiinnostaa jos sinä oletkin tuon jutun jo kuullut? Kaikenlaisia ääliöitä niitä onkin liikkeellä... sen siitä saa kun on avoin foorumi.
Mä en ainakaa ollu kuullu ja oli ihan hyvä juttu! Toi yks toope on varmaa kivaa pöytäseuraa! -oon kuullu ton, -vanha juttu..
- joutu
sammoo mieltä kirjoitti:
Mä en ainakaa ollu kuullu ja oli ihan hyvä juttu! Toi yks toope on varmaa kivaa pöytäseuraa! -oon kuullu ton, -vanha juttu..
repee:)
- maukka
sen sinne viereiseen huoneeseen vai ...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175053Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912276- 1351968
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481848Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171620"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551246Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu110865Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48821Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.297799Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24644