Onko teillä telekineettisiä kykyjä (kuten minulla selvästikin)...Hajoilevatko lamput ympärillänne, kun suututte? Pystyttekö soittamaan kännykällä frendille ajatuksen voimalla?
Odottelen palautetta...
Telekineettisiä kykyjä
14
3326
Vastaukset
- menthe...
lamput poksahtelee jos olen äärimmäisen vihainen. En kylläkään osaa pelkästään tahdon voimalla tehdä moista. Enkä ole kovatsi yrittänytkään.
- Itzli
Jotain outoja yhteensattumia on ollut, muttei mitään mistä voisin varmuudella sanoa oliko se telekinesiaa.
Tätä tavallistahan joskus sattuu eli ajattelen jotakin ihmistä pitkästä aikaa ja saman tien hän soittaa minulle tai lähettää sähköpostia tai tapaan hänet kaupungilla.
Yhteen aikaan koetin myös pitkän aikaa oppia vaikuttamaan nopan heiton tulokseen tahdon voimalla, ja lopulta "yhteensattumat" alkoivatkin olla sitä luokkaa että aloin tosissani uskomaan juttuun, vaikkei se joka kerta toimikaan.
Eräs ystäväni jopa suuttui minulle kun "huijasin" pelissä. Minulle oli eduksi saada mahdollisimman pieni tulos heittämällä 10 kappaletta kuusitahoista noppaa yhtä aikaa pöydälle. Suurimmasta osasta niistä tuli ykkönen ja kun kaveri kysyi olinko "käyttänyt magiaa" en voinut kuin hymyillä hiukan vaivaantuneen näköisesti, ja hän otti pultit ja piti minulle moraalisaarnan...
Näissä kokeissani olin huomaavinani, että nopan tuloksen visualisoiminen etukäteen tuotti parhaan tuloksen. Kuvittelin mielessäni kuinka noppa vierisi ja koetin nähdä mielessäni elävästi ne kuusi mustaa pistettä jotka aina saavat aikaan sen "jes, kutonen!" tunteen. Toinen missä tuli menestystä oli koe jossa heitin lukuisia kertoja noppaa sanoen aina etukäteen mikä luku siitä tulisi. Onnistuin kerran sanomaan tuloksen virheettömästi etukäteen kahdeksan kertaa peräkkäin todistajan läsnäollessa...
Tulin tosin myös melko vakuuttuneeksi siitä, ettei todennäköisyyden lakeja ole mahdollista huijata pitkällä tähtäimellä. Gaussin käyrä voittaa aina lopulta, luonnonvoimat murskaavat maagikon tahdon joka koettaa kääntää asiat päälaelleen. Tilastollisesti nopan tulokset olisivat aina todennäköisyyden lakeja noudattavia, mutta yksittäinen heitto tai muutama perättäinen heitto jonakin tiettynä hetkenä voi olla enne tai voi osoittaa jotakin haluttua numeroa. Avainsana on synkroniteetti eli merkittävä yhteensattuma, ei niinkään aidon luonnonvastaisen epätodennäköisyyden toteutuminen.
Sitten elämässä ylipäänsä voi sattua merkillisiä yhteensattumia, minullekin on sattunut, jotka voivat ottaa minkä tahansa muodon. En tiedä miksi muuksi niitä kutsua kuin synkroniteeteiksi. Joka tapauksessa, uskon niihin melko vakaasti, joskaan en pidä niitä luotettavina taikka pysty sanomaan mikä milloinkin on varmasti sellainen ja mikä ei.- Jännää sattuu...
Niin. Olen monessa samaa mieltä kanssasi. (Olen siis se, joka tämän jutun pisti alulle...)
Että se jää nyt sitten "uskon asiaksi", mikä oli a)sattumaa b)todennäköistä c)magiaa...
Joskus sitä on sellainen hassu olo, että ei enää itsekään tiedä, missä mennään...ja juuri kun toteaa, että "olihan tämä nyt kuitenkin aivan loogista", niin tapahtuu JOTAIN, mikä todistaakin, että tietynlainen magia oli asialla...vai mitä?
Että vannomatta paras...
- Babulos
Täällä voipi kokeilla telekineettisiä kykyjään:
http://www.fourmilab.ch/rpkp/experiments/ - sattuma vai magia
Olen huomannut samantapaisia juttuja kutena: esineitä tippuu kun olen vihainen ja lamppuja poksahtelee. Joa joku voi autaa nii odotan apua kovasti sillä on vaikea olla suuttumatta.
- tele-pugilismia?
minä oon huomannu että ihmisiltä alkaa tulla nenistä verta ja tippuu hampaita suista aina salaperäisellä tavalla jos minä vaan suutun. joskus on jopa murtunu joltain leukaluita. kummallista. mistähän vois johtua.
- joutavanpäivänen otu
Mitähän se semmoinen on, jos keilaa ja katsoo sen vieriessä maaliin palloon kiinteästi, tulee kaato paljon todennäköisemmin, kuin jos samalla aikomuksella keilaa, mutta kääntää katseen sen vieriessä radalla pois. Sama nopan heitossa, että yrittää visioida kuutosen, niin se tulee herkemmin. Onkohan sille joku ihan tavallinen tieteellinen selitys?
- Pelitelekinetikko
Minua ihmetyttää sellainen että olen ollut syntymästäni asti pelitelekinetikko. Olen esimerkiksi muuttanut noppa lukuja ja voittanut rahapeleissä mutta en ole saanut minkäänlaisia esineitä liikkumaan ajatuksen voimalla joten missä vika?
- nyt ihmiset taas hei
Olin aikeissa ihan trollina kirjottaa jonkun jutun kuinka muka osaisin sammuuttaa kynttilän ajatuksen voimalla. Ja taas olisi ihmiset uskomassa voimiini. Älkää uskoko kaikkea mitä netissä on. Käyttäjää järkeänne
- Tornwall
Olisi ollut paljon hauskempaa jos olisit vaan trollannut sielusi kyllyydestä. Sielun kyllästäminen trollaamisella ja ilon irti repiminen elämästä on mustaa magiaa parhaimmillaan. Sen sijaan sinä valitsit tylsän järkipuheen, jota kukaan ei kuitenkaan kuuntele.
- hiljainen tyttö
kyllä vaan, kun suutun/huudan niin valot saatta välähtää tai jtn muuta outoa saattaa tapahtua, muutaman kerran sulakkeet menny, tai lamppu on vaa poksahtanu rikki. en voi puhua oikeen normaalisti, koska se saattaa aiheuttaa jtn valojen välähtelemistä tai muuta, enkä haluu et kukaan saa tietää mitä osaan tehä. en oo hirveesti kokeillu telekineettistä voimaa, mut pari kertaa oon pikku tavaroita pystyny siirtelemään
- 33/6
Samaa tapahtuu minulle myös. Riippuu kuinka stressaantunut olen yleisesti. Ja jos sitten suutun, lamput ja sähkölaitteet vain hajoavat. Oudointa on ollut, että koko kadun liikennevalot. Vaikka ajan autoa. Tämä on tapahtunut useita kertoja. Suomessa ja eri puolella maailmaa. Perheeni jäsenet tietävät. Olin joskus töissä IBM Irlanti, missä koottiin supertietokoneita eri puolelta maailmaa jo valmistetuista osista. Kengät ja erilliset johdolla varustetut käsineet pitivät ihmis kehon varauksen maadoitettuna. Minulla ne eivät koskaan toimineet, vaan hälyyttivät aina. Asiaa tutkittiin johtavien insinöörien kanssa, mutta mitään muuta selitystä ei löytynyt kuin että olen ns. "kuiva" henkilö. Ettei sähkö johda ollenkaan ko. varusteiden läpi. Heh heh. Toisaalta sitä ei tutkittu, olisiko ollut ylivarausta. Kuinkahan monta supertietokonetta tuli hajoitettua, kun sielläkin paloi valoja yhtenään.
- 33/6
33/6 kirjoitti:
Samaa tapahtuu minulle myös. Riippuu kuinka stressaantunut olen yleisesti. Ja jos sitten suutun, lamput ja sähkölaitteet vain hajoavat. Oudointa on ollut, että koko kadun liikennevalot. Vaikka ajan autoa. Tämä on tapahtunut useita kertoja. Suomessa ja eri puolella maailmaa. Perheeni jäsenet tietävät. Olin joskus töissä IBM Irlanti, missä koottiin supertietokoneita eri puolelta maailmaa jo valmistetuista osista. Kengät ja erilliset johdolla varustetut käsineet pitivät ihmis kehon varauksen maadoitettuna. Minulla ne eivät koskaan toimineet, vaan hälyyttivät aina. Asiaa tutkittiin johtavien insinöörien kanssa, mutta mitään muuta selitystä ei löytynyt kuin että olen ns. "kuiva" henkilö. Ettei sähkö johda ollenkaan ko. varusteiden läpi. Heh heh. Toisaalta sitä ei tutkittu, olisiko ollut ylivarausta. Kuinkahan monta supertietokonetta tuli hajoitettua, kun sielläkin paloi valoja yhtenään.
Siis kehoni sähkövarausta ei koskaan mitattu millään laitteilla.
- Anonyymi
Mä oon yrittänyt monta kertaa telekinetiikkaa ja uskon siihen 100% mutta jostain syystä en oo vaan saanut mitään liikkumaan. Pitäisi varmaan harjoitella vielä paljon enemmän. t: 12v poika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778