Onko kukaan kokeillut tota Furminaattoria kissoihinsa?
Mitä olette pitäneet?
Furminaattori :)
18
5226
Vastaukset
- nettikaupasta
furminatorin, mutta se ei ole vielä tullut. Tosin mietin, mitä sen käyttö vaikuttaa kissani (ragdoll) turkkiin, mutta päätin kuitenkin kokeilla.
Olisi tosiaan hyvä tietää, mikäli jollakin on kokemuksia tästä uudesta "kammasta".- -Marissa-
On kyllä sen verran tyyris mun kukkarolle et ei viittis tostanoin vaan ostaa :)
Missähän sitä myydään halvimmalla? - olla tarkka
-Marissa- kirjoitti:
Missähän sitä myydään halvimmalla?ja kilpailuttaa tai vertailla. Käytän kyllä usein tätä palvelua:
http://www.osta-halvin.com/
mutta furminator taitaa olla niin uusi vehje, ettei sitä kaikilla nettimyyjillä ole tarjolla.
Olen ostanut tuotteita Terrieri.net'in kaupasta ja kun he lähettivät sähköpostiini mainoksen tästä "furminaattorista" tartuin heti tilaisuuteen. Aika hauskoja ovat ne videopätkät furminatorin käytöstä:
http://terrieri.net/index.php?main_page=product_info&products_id=3732
Olen kyllä aika hanakka kokeilemaan kaikkia uusia asioita kissoilleni. Pitäisi ehkä malttaa mielensä ja ottaa oppia muiden kokemuksista.
Kerron kyllä tuotteen käytön vaikutuksista, kunhan ensin saan vempeleen kotiin :) - catzie
olla tarkka kirjoitti:
ja kilpailuttaa tai vertailla. Käytän kyllä usein tätä palvelua:
mutta furminator taitaa olla niin uusi vehje, ettei sitä kaikilla nettimyyjillä ole tarjolla.
Olen ostanut tuotteita Terrieri.net'in kaupasta ja kun he lähettivät sähköpostiini mainoksen tästä "furminaattorista" tartuin heti tilaisuuteen. Aika hauskoja ovat ne videopätkät furminatorin käytöstä:
Olen kyllä aika hanakka kokeilemaan kaikkia uusia asioita kissoilleni. Pitäisi ehkä malttaa mielensä ja ottaa oppia muiden kokemuksista.
Kerron kyllä tuotteen käytön vaikutuksista, kunhan ensin saan vempeleen kotiin :)Kirjottele sitten onko hyvä :)Noil videoil kyl näyttää toimivan mut toimii noi tv-shopin hommatkin niis mainoksis :D
Jos ostas tytöille joululahjaks x) - löklköj
-Marissa- kirjoitti:
Missähän sitä myydään halvimmalla?lemmikille.com noita furminaattoreita saa jonkin verran halvemmalla kuin kaupoista,
- zx
löklköj kirjoitti:
lemmikille.com noita furminaattoreita saa jonkin verran halvemmalla kuin kaupoista,
http://www.huuto.net/kohteet/furminaattori/149948332
oisko tuo vielä halavemmalla.. - aatu225
olla tarkka kirjoitti:
ja kilpailuttaa tai vertailla. Käytän kyllä usein tätä palvelua:
Kerron kyllä tuotteen käytön vaikutuksista, kunhan ensin saan vempeleen kotiin :)Myyjä on huijari. Suosittelen esim. Peten koiratarviketta tai sitten ihan Musti & Mirriä.
- fb
aatu225 kirjoitti:
Myyjä on huijari. Suosittelen esim. Peten koiratarviketta tai sitten ihan Musti & Mirriä.
Ihmettelen terrieri.net asiakaspalvelijian töykeyttä koskien palautustani.En näköjään olisi saanut palauttaa koiran ruokasäkkiä huonon kunnon vuoksi koska sain niin töykeää sähköpostia palautuksestani ja käskettiin tekemään tilaukset jatkossa muualta!Eli en saa enää tilauksia tehdä terrieri.netin kautta.....Joulumieli ...kyllä meinasi mennä noin ilkeän kirjoituksen ja syytöksen takia,mutta ajattelin että huono päivä varmaan asiakaspalvelijalla koska eihän noin käyttäytyä saa ikinä!!Meinaan kyllä tehdä tästä valituksen ja tämä oli ensimmäinen palautukseni,huh,huh!
- kissafani01
-Marissa- kirjoitti:
Missähän sitä myydään halvimmalla?sen saa halvimmalla!! pienin maksaa 4.99 ja postikulut olkio ne 5.95 .kestää kyllä kuukauden paketin tulo kun tulee jostain vinkuintiaanista mut on aito ja ihan hyvä kissan turkille!!!
- Tarkanmarkanmimmi
kissafani01 kirjoitti:
sen saa halvimmalla!! pienin maksaa 4.99 ja postikulut olkio ne 5.95 .kestää kyllä kuukauden paketin tulo kun tulee jostain vinkuintiaanista mut on aito ja ihan hyvä kissan turkille!!!
Juu tilasin huutonetistä ja toimitus tosian jostain kiinasta.
Eipä ole vehjettä tullut, ei.
Seuraavat ropono kärrään kyllä suomalaiseen firmaan ja toimitus täytyy tiulla suomesta!
- Etenkin mun kissalle...
Suosittelen lämpimästi heille jonka kissa on helppo käsitellä ja muutenkin tottunut harjaukseen ja jolla on paksu pohjavilla.Myös mun kaveri jolla on Siperiankissoja kehuu tätä Furmista tosi paljon!!
- emmiina45
Vehje on tosi onnistunut, ei ole piikkejä, jotka raapivat ja vetää erinomaisesti karvan matkaansa. Vanha rouva rakastaa kampaamista kunhan vain pysytellään leuan alusessa, selän ja kyljet saa kammata ja loput hyvin vastahakoisesti.
- Sipe10
Eilen testasin furmista ja voi pojat, että vanhus nautti! Tosin se on tottunut myös imurointiin, joten turkin harjaaminen ei johda painimatsiin. Kissasta lähti aivan järjetön määrä karvaa! En huomannut, että karvat olisivat katkeilleet. Päin vastoin turkki tuntui harjauksen jälkeen erikoisen pehmeältä ja kiiltävän sileältä. Kissani on normi maatiainen, jolla on aika lyhyt ja tiheä karva.
- kokeiltu on...
ja toimii kolmella, joista kaksi puolipitkäkarvaista, todella hyvin. Ja karvaa (pohjavillaa) lähtee tosiaan niin kauan kuin jaksaa kammata/ ko.kissan hermot sattuu kestämään;) Antavat hyvin käsitellä selän, sivut ja rinnuksen mutta vatsalle ja kainaloille ei furminaattorin kanssa ole oikein menemistä, siellä saa käyttää vain pehmeää harjaa tai sukaa. Poika varsinkin tykkää tosi paljon tuosta "hurminoimisesta";)
- 555555
Huippuvehje :) Mutta jestas mikä määrä karvaa lähti! :D Mustista ja Mirristä sai 17 eurolla Furminatorin kopion, yhtä hyvä kuin alkuperäinen :)
- kokeiltu on
Ainakin exoticin turkkiin on ihan ehdoton vekotin
- kiitoskissa
Kissamme saivat Furminatorin nyt joululahjaksi. Ebayn kautta hinta Englannista oli kohtuullinen postikuluineenkin. Karvaa lähti paljon ja turkkien väri kirkastui. Kissat tuntuivat myös pitävän käsittelystä. Kannattaa tietysti aloittaa furminointi varovaisesti eikä heilutella uutta esinettä kissan edessä, ettei se pelästy.
- Mutta kuitenkin..
Minäkin tuon furminaattorin tilasin kun alennuksella sain, 19e ja kissa ei tykänny yhtään, jouduin pitämään siitä kiinni kun harjasin, sitten kissa yritti puraista minua, vetäsin käden nopeasti pois ja furminaattori osui kissaa kuonoon jolloin siihen tuli pieni vekki ja verta tuli vähän myös.. Laskin kissan parvekkeelle rauhoittumaan siksi aikaa kun imuroin karvat pois matolta. Luulen että se vihaa minua nyt.. TOSIN, Furminaattori on niin hyvä että aijon käyttää sitä uudestaan ja en lopeta sen käyttöä vaikka kissa ei tykkääkkään, en meinaan hirveästi nauti noista irtokarvoista. Toivottavasti seuraava kerta sujuu paremmin :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei833739Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1071114
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165865- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745