Moikka..
Olen nyt syönyt yhden liuskan jasmine nimisiä pillereitä koska jouduin vaihtaa melianet pois voiko vaihdos vaikuttaa siihen että kun liuskan viimosen pillerin söin la ja ei viel menkkoja kuulu??
ohjeissa luki että 2-3päivää aikana ne pitäs alkaa pillerien lopettamisest.. Eli odotanko vielä vai joko kannattas mennä tekemään raskaus testi??
Olen nyt syönyt yhden liuskan jasmine nimisiä pillereitä koska jouduin vaihtaa melianet pois voiko vaihdos vaikuttaa siihen että kun liuskan viimosen pillerin söin la ja ei viel menkkoja kuulu??
ohjeissa luki että 2-3päivää aikana ne pitäs alkaa pillerien lopettamisest.. Eli odotanko vielä vai joko kannattas mennä tekemään raskaus testi??
Vastaukset 2
Vanhimmat
Itsellä tyhjennysvuoto alkaa yleensä 3-4 päivä viimeisen pillerin ottamisesta, eli odottele vain. Tuo vaihto voi vaikuttaa.Pidät normaalin taukoviikon ja jatkat sitten pillereitä normaalisti vaikka vuoto jatkuisikin tai sitä ei olisi tullut.
Kyseessähän ei siis ole kuukautiset vaan tyhjennysvuoto.
Ohjeessa ei lue noin. Siellä lukee, että vuoto alkaa YLEENSÄ 2-3 päivän kuluttua. Ei aina, sen ei pidä alkaa silloin, mutta monilla se sen tekee. Vaihto voi sekoittaa elimistöä sen verran, että vuoto voi jäädä kokonaan tulematta. Turha tehdä mitään testejä.
ps. Se on Yasmin.