Paljonko maksaa taksi lentokentältä keskustaan/hotellialueelle? Pitääkö varoa ylihinnoittelua/sopia hinta etukäteen?
Taksi Dubrovnikin lentokentältä
9
8833
Vastaukset
- Henttan
Olen matkannut taksilla Dubrovnikin Gruzin satamasta Cavtatiin.
Gruzin satama (ja Lapadin hotellialue) on noin 3 km Dubrovnikin keskustasta ja matkaa sieltä Cavtatiin kertyy noin 19 km.
Cavtatista puolestaan on vielä noin 3 km Cilipin lentokentälle.
Hinta Gruz-Cavtat (syksyllä 2007) oli 200 kunaa eli 28 euroa. Meitä oli kolme henkeä taksissa.
Eli väli lentokenttä-Dubrovnikin hotellialue (Lapad) on suunnilleen 25-26 km. Dubrovnikin keskustaan sitten 3 km vähemmän. Matka kestää taksilla puolisen tuntia.
Hiukan ennen Dubrovnikia tie kulkee todella korkealla, josta mahtavat maisemat eli suunnilleen tällaiset Dubrovnikin vanhaan kaupunkiin:
http://croatiania.com/wp-content/uploads/2008/07/dubrovnik.jpg
Pyydä, että taksi pysähtyy näköalapaikalla.- Liina
Olipa mahtava kuva, suorastaan henkeäsalpaava! Ja kiitos tiedosta, majapaikkamme henkilökunta on tarjonnut hakemaan meidät lentokentältä hintaan 30€, ei ilmeisesti kauheata kiskontaa, siis.
- Henttan
Liina kirjoitti:
Olipa mahtava kuva, suorastaan henkeäsalpaava! Ja kiitos tiedosta, majapaikkamme henkilökunta on tarjonnut hakemaan meidät lentokentältä hintaan 30€, ei ilmeisesti kauheata kiskontaa, siis.
Vaikuttaisi tuo isäntäperheesi kyytimaksu ihan kohtuulliselta.
Maisemista sen verran, että Kroatiassahan noita postikorttimaisemia riittää - sekä saarilla että mantereella.
Olen jonkun aiemman viestini yhteydessä kehunut esim. Makarska riviera-Split väliä (samanlaiset maisemat olen nähnyt vain Italiassa Amalfin rannikon Sinisellä nauhatiellä).
Tie kulkee vuoren kyljessä, jyrkkä pudotus alas, jossa pikku kyliä ja turkoosi meri.
http://lh3.ggpht.com/_bYbMC3Eh0Jo/Rrqca-8tZ5I/AAAAAAAAAGc/N7sC34eb-5M/IMG_6639.JPG - fgdrhdtjyuk
Liina kirjoitti:
Olipa mahtava kuva, suorastaan henkeäsalpaava! Ja kiitos tiedosta, majapaikkamme henkilökunta on tarjonnut hakemaan meidät lentokentältä hintaan 30€, ei ilmeisesti kauheata kiskontaa, siis.
Juuri luin jostain Kroatian matkaoppaasta että matka lentokentältä Dubrovnikin keskustaan paikallisella taksilla maksaa vähintään 70€. Ja me Suomalaiset pidämme meikäläisiä takseja kalliina! Suomessa vastaavan matkan ajaa 35-40eurolla.
- Kesäkuu_2010
fgdrhdtjyuk kirjoitti:
Juuri luin jostain Kroatian matkaoppaasta että matka lentokentältä Dubrovnikin keskustaan paikallisella taksilla maksaa vähintään 70€. Ja me Suomalaiset pidämme meikäläisiä takseja kalliina! Suomessa vastaavan matkan ajaa 35-40eurolla.
Ei pidä paikkaansa tuo 70€! Alle 40€:lla pääsee kyllä.
http://www.dubrovnikairport.info/index.php/transfers
Itse aion käyttää bussia, varsinkin jos olen yksin liikkeellä.- Dubrovnik:)
Viime kesänä taksi maksoi about 35 euroa kentälle Dubrovinkista. Varaamamme perhehotellin omistajat hakevat meidät ensi kesänä kentältä 30 eurolla.
- ekakertalainen .. .
Dubrovnik:) kirjoitti:
Viime kesänä taksi maksoi about 35 euroa kentälle Dubrovinkista. Varaamamme perhehotellin omistajat hakevat meidät ensi kesänä kentältä 30 eurolla.
Millainen perhemajoitus oli ja kuinka sen voisi varata kesäkuun aikana viikoksi tms? Hintatieto kiinnostaisi ja yhteystiedot. Lapsen kanssa olemme suunitelleen matkaa joten uimapaikka olisi hyvä olla (3-4 hekilöoä). Ja matka autossa ei saisi olla kohtuuttomia kestoltaan. Tämäon ikäänkuin vaihtoehtona Kreetan reissulla .
- paka.zlatko
ekakertalainen .. . kirjoitti:
Millainen perhemajoitus oli ja kuinka sen voisi varata kesäkuun aikana viikoksi tms? Hintatieto kiinnostaisi ja yhteystiedot. Lapsen kanssa olemme suunitelleen matkaa joten uimapaikka olisi hyvä olla (3-4 hekilöoä). Ja matka autossa ei saisi olla kohtuuttomia kestoltaan. Tämäon ikäänkuin vaihtoehtona Kreetan reissulla .
voitte kysellä paikalliselta matkailu alan ammatilaiselta: [email protected] tai [email protected]( voi tiedustella myös suomeksi.)
www.cruises.croatia-istria.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592