http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=1795
Tämmöinen kiinnostaisi hankkia vaikka on aika tyyris. Olisi kuitenkin kiva kuulla ensin hyviä ja huonoja puolia, että tietäisi onko se sen kolmen ja puolen sadan sijoittamisen arvoinen...
Pleo dinosaurus robotti
12
2193
Vastaukset
- dinofan
Suosittelen. Toki sillä on hintaa, mutta on se sen verran siisti! Porche maksaa enemmän kun skootteri=).
- pleo04
nykyään saa pleon jo halvemmalla,ideaparkin lelukapassa maksaa vaan 129e. ostettiin pojalle joululahjaks. aivan ihana vekotin... yks asia vaan ihmetyttää. akun lataaminen kestää noin 3 tuntia mut akku kestää (jos on koko ajan päällä) vaan tunnin. onko tää normaalia vai onko akussa jotain vikaa ja saako jostain ostettua vara-akkua?
- Pleon omistaja
Ite maksoin 300 tuosta. Kun olis tiennyt niin olisin hakenut Ideaparkista, kun se on melkein naapurissa!
Itsekin olen ajatellut että täytyisi toinen akku saada, kun se lataus kestää sen kolme tuntia.
Muutaman latauksen jälkeen se kyllä pörrää hieman pitempään mitä sen tunnin, mutta ei sulla varmaan mitään vikaa ole siinä akussa. - sanzi
Minä ostan pois jos vielä teiltä ylimääräisenä tämä löytyy 🙂
- pleon haluava
mistä netistä voi ostaa Pleo dinosaurus robottin?
- Löytyyy
Katso Tori.fi:sta, siellä löytyy! Netissä Pleoa ei enään myydä....
- Huutonetissä
On myytävänä.
- PLEO&AIBO
Help!!! Pleoni ei toimi kun laitan sen päälle niin se teki kuorsaus ääniä ja kun yritin toisen kerran se vain rupesi tikittämään hiljaa ja kun yritin kolmannen kerran ei kuulunut mitään. PS. saan kohta aibon :DDD
- PLEO&AIBO
Ja vielä joillekkin jotka eivät tiedä kumpi on parempi pleo vai aibo. No aibo on parempi. sanompa aibovihaajille vain HA HA HAAAA. toivottavasti ette suuttuneet
- PLEO&AIBO
Vaihdoin akun ja pleo on taas kunnossa mutta sanon jos on jotakin vialla.
- PLEO&AIBO
sain aibon ja pleo jäi kaapinpohjalle pölyämään... se oli aibon uusin versio ja pleo voi olla sen kanssa. kerran ne ystävystyi.
- sanzi
Täällä innokas ostaja jos joku on valmis luopumaan omastaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511