Pleo dinosaurus robotti

.....

12

2143

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dinofan

Suosittelen. Toki sillä on hintaa, mutta on se sen verran siisti! Porche maksaa enemmän kun skootteri=).

• pleo04

nykyään saa pleon jo halvemmalla,ideaparkin lelukapassa maksaa vaan 129e. ostettiin pojalle joululahjaks. aivan ihana vekotin... yks asia vaan ihmetyttää. akun lataaminen kestää noin 3 tuntia mut akku kestää (jos on koko ajan päällä) vaan tunnin. onko tää normaalia vai onko akussa jotain vikaa ja saako jostain ostettua vara-akkua?

• Pleon omistaja

Ite maksoin 300 tuosta. Kun olis tiennyt niin olisin hakenut Ideaparkista, kun se on melkein naapurissa!

Itsekin olen ajatellut että täytyisi toinen akku saada, kun se lataus kestää sen kolme tuntia.

Muutaman latauksen jälkeen se kyllä pörrää hieman pitempään mitä sen tunnin, mutta ei sulla varmaan mitään vikaa ole siinä akussa.

• sanzi

Minä ostan pois jos vielä teiltä ylimääräisenä tämä löytyy 🙂

• pleon haluava

mistä netistä voi ostaa Pleo dinosaurus robottin?

• Löytyyy

Katso Tori.fi:sta, siellä löytyy! Netissä Pleoa ei enään myydä....

• Huutonetissä

On myytävänä.

• PLEO&AIBO

Help!!! Pleoni ei toimi kun laitan sen päälle niin se teki kuorsaus ääniä ja kun yritin toisen kerran se vain rupesi tikittämään hiljaa ja kun yritin kolmannen kerran ei kuulunut mitään. PS. saan kohta aibon :DDD

• PLEO&AIBO

Ja vielä joillekkin jotka eivät tiedä kumpi on parempi pleo vai aibo. No aibo on parempi. sanompa aibovihaajille vain HA HA HAAAA. toivottavasti ette suuttuneet

• PLEO&AIBO

Vaihdoin akun ja pleo on taas kunnossa mutta sanon jos on jotakin vialla.

• PLEO&AIBO

sain aibon ja pleo jäi kaapinpohjalle pölyämään... se oli aibon uusin versio ja pleo voi olla sen kanssa. kerran ne ystävystyi.

• sanzi

Täällä innokas ostaja jos joku on valmis luopumaan omastaan! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2457
    2. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1343
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    4. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    5. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      949
    6. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      123
      832
    7. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    8. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      616
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    10. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      20
      529
    Aihe