http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=1795
Tämmöinen kiinnostaisi hankkia vaikka on aika tyyris. Olisi kuitenkin kiva kuulla ensin hyviä ja huonoja puolia, että tietäisi onko se sen kolmen ja puolen sadan sijoittamisen arvoinen...
Pleo dinosaurus robotti
12
2165
Vastaukset
- dinofan
Suosittelen. Toki sillä on hintaa, mutta on se sen verran siisti! Porche maksaa enemmän kun skootteri=).
- pleo04
nykyään saa pleon jo halvemmalla,ideaparkin lelukapassa maksaa vaan 129e. ostettiin pojalle joululahjaks. aivan ihana vekotin... yks asia vaan ihmetyttää. akun lataaminen kestää noin 3 tuntia mut akku kestää (jos on koko ajan päällä) vaan tunnin. onko tää normaalia vai onko akussa jotain vikaa ja saako jostain ostettua vara-akkua?
- Pleon omistaja
Ite maksoin 300 tuosta. Kun olis tiennyt niin olisin hakenut Ideaparkista, kun se on melkein naapurissa!
Itsekin olen ajatellut että täytyisi toinen akku saada, kun se lataus kestää sen kolme tuntia.
Muutaman latauksen jälkeen se kyllä pörrää hieman pitempään mitä sen tunnin, mutta ei sulla varmaan mitään vikaa ole siinä akussa. - sanzi
Minä ostan pois jos vielä teiltä ylimääräisenä tämä löytyy 🙂
- pleon haluava
mistä netistä voi ostaa Pleo dinosaurus robottin?
- Löytyyy
Katso Tori.fi:sta, siellä löytyy! Netissä Pleoa ei enään myydä....
- Huutonetissä
On myytävänä.
- PLEO&AIBO
Help!!! Pleoni ei toimi kun laitan sen päälle niin se teki kuorsaus ääniä ja kun yritin toisen kerran se vain rupesi tikittämään hiljaa ja kun yritin kolmannen kerran ei kuulunut mitään. PS. saan kohta aibon :DDD
- PLEO&AIBO
Ja vielä joillekkin jotka eivät tiedä kumpi on parempi pleo vai aibo. No aibo on parempi. sanompa aibovihaajille vain HA HA HAAAA. toivottavasti ette suuttuneet
- PLEO&AIBO
Vaihdoin akun ja pleo on taas kunnossa mutta sanon jos on jotakin vialla.
- PLEO&AIBO
sain aibon ja pleo jäi kaapinpohjalle pölyämään... se oli aibon uusin versio ja pleo voi olla sen kanssa. kerran ne ystävystyi.
- sanzi
Täällä innokas ostaja jos joku on valmis luopumaan omastaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377189Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1255001L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa684372TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153493Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242301Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021799Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241666Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91609- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581448