Pol. tutkinta alkanut

Kirjoitteluistanne!

Nimettömistä viesteistä on saatu ip osoitteet Ym. selville ja tutkinta etenee.
Jokaisesta tulee selvitykset ja asianmukaiset sanktiot!

11

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viestisi

on nimetön. Siis ne tutkii myös sinua, eiks juu.

• myös!

Hei ja mua kanssa!

• ulkomailta...
        myös! kirjoitti:

Hei ja mua kanssa!

on kutsuttu Fox Mulder tutkimaan hypnoosiskenejen menneiden elämien kaappausta.

• SHY-jäsen
        ulkomailta... kirjoitti:

on kutsuttu Fox Mulder tutkimaan hypnoosiskenejen menneiden elämien kaappausta.

Taasko ovat "salaliitot" aloittaneet "Noitavainon" tai "Ajojahdin"??? Tämä on se puoli mitä häpeän nyky-SHY:ssä: vainoharhainen lahkohenki ja toisinajattelun tukahduttaminen.

Älkää ihmetelkö jos kukaan ei kohta kehtää liittyä SHY:hyn.

• toi...
        SHY-jäsen kirjoitti:

Taasko ovat "salaliitot" aloittaneet "Noitavainon" tai "Ajojahdin"??? Tämä on se puoli mitä häpeän nyky-SHY:ssä: vainoharhainen lahkohenki ja toisinajattelun tukahduttaminen.

Fox Mulder juttu oli vain huumoria, eikä mitään salaliittoa...heh..

• Paparazzi...

• Jonas77
        SHY-jäsen kirjoitti:

Ovatko conspiracy-pelot yleisiä hypnojen porukoissa? Ehkä se on sitä kansnaperinnettä.

• periaatteessa

Laiton uhkaus, josta myös seuraa tutkinta! Hölmö!

• tympäsee

Lopetetaan nämä lapsekkaat uhittelut kaikki. jooko? Kyllä Suomessa saa arvostella johtajia, suomia järjestöjä ja puolueita, vetää terveydenhuoltoa ja terapioita alta lipan.

Jos me kestetään kritiikki niin se olisi vaab merkki täysjärkisyydestä ja harkintakyvystä...

• Nm. ulkopuolinen.

Tuo on joko primitiivistä reagointia tieteellis-ammatilliseen ja avoimeen kansalaiskeskusteluun taikka pelleilyä ja häiriköintiä. Olen samaa mieltä useiden eri mielipiteiden kanssa siitä, että primitiiviset sensurointipyrkimykset eivät luo sivistynyttä ja demokraattista kuvaa hypnologiasektorista. Pitäisi olla selvää, että vastuulliseen päätöksentekoon tai tiede-, koulutus- ja terveyspoliittiseen keskusteluun voivat osallistua vain kriittiselle keskustelulle ja järkiperäiselle tarkastelulle avoimet liikkeet ja yhteisöt, jotka kunnioittavat vapaata mielipiteenmuodostusta ja -ilmaisua ja rationaalista ajattelua arvoina.

Toistan tämän: vastuulliseen päätöksentekoon tai koulutus-, tiede- ja terveyspoliittiseen keskusteluun voivat osallistua vain kriittiselle keskustelulle ja järkiperäiselle tarkastelulle avoimet liikkeet ja yhteisöt.

Epädemokraattiset, kultinomaiset tai irrationaaliset liikkeet, jotka eivät sopeudu demokratian ja tieteellisyyden pelisääntöihin, eivät voi istua asiallisten ja rakentavien tahojen kanssa samoissa pöydissä. Nimim. "ulkopuolinen".

• Jonas77

Huuhaahuuhaa. Ihan suthkoht asiallinen tämä palsta on ollut, mitä nyt minua kutsuttiin kerran "pösilöksi". No hard feelings.

Foorumin ajatustenriennon tasoa en arvioi, mutta mitään aihetta poliisitutkintaläppään ei ole. Eikös tän alan tutkinta ole nimenomaan STM:n puoskarikomission tehtävä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1577
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1532
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1108
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      911
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      884
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe