Meijän 8kk (cavalier/pitkäkarvainen kääpiömäyris)
tulee aika paljon rääppää silmästä. Välillä koiruus myös tassulla hankaa silmiä. Rääppä on joskus läpinäkyvää ja joskus ruskeaa... Olen myös huomannut että koiran silmässä on välillä pieni pallon muotoinen ''kalvo'' silmässä, mutta uskon että se on rääppää... Pitäisikö mennä eläinlääkäriin ja miten kotona voi putsata silmiä?
Koiralla silmätulehdus(ko)?
3
438
Vastaukset
- lääkärissä
voi olla tulehdus tai sitten silmän pinnassa voi olla pienen pieni raapale (kynsi, oksa) joka ärsyttää, molemmat vaativat hoitoa.
- Miiru Mikkonen
Kuten tuossa jo oli, niin käytäpä eläinlääkärillä. Samalla voit kysyä sieltä neuvoja, miten silmiä yleensä hoidetaan, jos vaikka on taipumusta rääppäilyyn tms. Tulehdukset tietenkin aina eläinlääkärin nähtäväksi.
- Oivan omistaja!
Miiru Mikkonen kirjoitti:
Kuten tuossa jo oli, niin käytäpä eläinlääkärillä. Samalla voit kysyä sieltä neuvoja, miten silmiä yleensä hoidetaan, jos vaikka on taipumusta rääppäilyyn tms. Tulehdukset tietenkin aina eläinlääkärin nähtäväksi.
Kiitos vastauksista!Varaankin tässä viikonloppuna ajan...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078