Siis mistä saa noita Wesc huppareita? Oon yrittäny löytää mut en millää löydä :'((
Wesc huppari?
38
9833
Vastaukset
- joku vaa
kampin kauppakeskuksesta stadista
- sddsdada
Onlinestoreista, esim http://www.zoovillage.com.
Tai stockan onewaysta, Kampin gallerysta esim.
Ruotsista löytää hyvin, muitakin ku niitä rumia perus malleja missä lukee vain WESC tai on logo.
kuitenkaa en suosittele wesciä käyttämään. - nyt ihan out `?
sddsdada kirjoitti:
Onlinestoreista, esim http://www.zoovillage.com.
Tai stockan onewaysta, Kampin gallerysta esim.
Ruotsista löytää hyvin, muitakin ku niitä rumia perus malleja missä lukee vain WESC tai on logo.
kuitenkaa en suosittele wesciä käyttämään.miksipäs ei WESCiä suositella käyttämään? :o
- asdasdasdxxxxxxxxxxxxxxx
nyt ihan out `? kirjoitti:
miksipäs ei WESCiä suositella käyttämään? :o
se on pissis merkki :D
- poppari
asdasdasdxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
se on pissis merkki :D
Tosi pissis - merkki -.-' Itselläni on Wesc'in huppari sekä kuulokkeet.
- 4564565
poppari kirjoitti:
Tosi pissis - merkki -.-' Itselläni on Wesc'in huppari sekä kuulokkeet.
no ei ne wescin vaatteet enää todellakaan ole mitään niin hienoa.... ottaa jo päähän.
- emyo
Wescin vaatteita saa Saint Louis Storesta Aleksanterin kadulta. Osoite on: saintlouisstore.com
- paljon wesciä
https://www.karmaloop.com/vendor.aspx?VendorCode=WEC
Tuolta vaa kattelemaa - toi .
Wesc juttu on jo menny yli!!! Vittu mulki oli joskus wescin nhuppari mmut myin sen ku siit tuli niiku niin tusina kamaa.. ei viiti pitää ku kaikil samallaine NOLOO!!!
MUT siis mikäs siinnä jos siel päi niit ei oo paljoo ja sillee.. ainaki jumbosta / one waysta löytyy ;) - WESCPARAS<3
Porin Crimison Center sieltä saa ja on palon värejä ja kokoja : ))
- hrrrrrrrrrrrrrrrr
kävelet Stockmannille. löytyy One waysta.
- im superlative
WESC on streetmuoti merkki, jonka lissut omi, jos näin ei olisi käynyt, Wesc näkisi hoppareilla
- ?
im superlative kirjoitti:
WESC on streetmuoti merkki, jonka lissut omi, jos näin ei olisi käynyt, Wesc näkisi hoppareilla
öö, oon Hoppari ja käytän Wescii! Ja kaikki mun frenditki (=
- wfjeifdi
niitä saa one waysta joka on stokkalla ja sit stadiumista
- moimoiwesc
ite ostin viking line gabriellalta tän oman hupparini. oli eri kokoisia- ja värisiä. miesten hupparit makso.58.50 ja naisten 46.90.e
- mahamaha
Niitä saa kampista
- Niinku LÅL!!
JoooooooooOooOooOoOOooO.... i love Wesc.. koska se on merkki ei tod mikään lissujen merkki sitäpaitsi kaikki ihanat käyttää sitä niinku vaik Volcomia, Sveaa.. Yms BillaBong ja ne muut ni ne vaatteet on ihania et ei tartte dissaa toisii lissuiks sitä paitsi kaikil muil paitsi lissuil on väärä käsitys siis joillain se lissuus menee yli hilseen eli silleen -Daa.. no mut en poikkee aiheesta enempää no kuitenki niit Wesc kamoi saa Carlingsilt, laivoilt ja Ruotsista ja sit stadiumist ja Intersportista............................................................................. ns.Daa.... & lål kaikille joka dissaa lissui!!!!!!!!!!??
- eveinen
en itsekkään löydä wescin valkoista hupparia jossa olisi vaaleansininen teksti. Stockkalla oli ennen mutta se loppui. Voikohan niitä värejä muokata ja tilata oman päänsä mukaan jostain helsingistä?
- weSC-fanii
EI TODELLAKAA OO MIKÄÄ PISSIS/LISSU MERKKI...monet muuti "tavikset" käyttäää niitä ja fruidet myös...ja vaikka nyt se saatta jossain päin olla kaikkien lissujenkäytös jne, nii mitä välii?
- pläh
ainakin one waysta..
- linda100100100
Stokkalta stadista
ja one waystakin.
:'')
- panttu
Pakko on tulla aukomaan päätä: Eikös WESC ole urheilijoille (skeitti/laskettelu) suunnattu vaatesarja.
Ainakin itselläni on yksi huppari ja kaksi t-paitaa. Paidat on loistavia urheillessa, ne lähtee helpommin tosi hikisenä päältä kuin tavallinen puuvillainen paita. Siksi suosin merkkiä ja suosittelen sitä henkilölle, joka urheilee paljon !- Wescpelle99
Wesc on fruideille, lissuille ja sitten iha tavallisille tallaajille, jotka tykkää merkkivaatteista. :3 ja juu on hyvä urheilupaita, vaikka ei tosin ole suunnattu siihen.
Ja wescin paitoja löytyy eniten topstreewearista mielestäni :3
- jauuuu
one way, stadium ja nää kaikki tällaset, aika monest paikoas jo löytyy. mut must jo aika kulunu merkki...
- juujuuwesc
vittu ostin ekan wescin hupparin 2 vuotta si ennen ku se tällä seudulla alko tulemaa suosituks. Nykyää jokane luulee olevansa jotenki erityine jos omistaa WESC-hupparin. jotenki kaduttaa ku 2 hupparii omistan ja en käytä toista enää melkein lainkaan. Toista harvinaisissa tilanteissa
- .
pese kädet kun käyt wescissä.
- ineedwesc
mä etin tummansinistä wescin hupparii mut sellasta ei näytä löytyvän :(( katoin noi kaikki osoitteet mutta ei missää,oisko viel joku paikka ? esim missä vois tuuna ite ? :)
- 14Poika
Mul on ehkä 5kpl huppareita ja 5kpl t-paitoja muita. Esim. Kengät
Lahessa myy WESC:iä St. Louis Store - LOL!
En oo lissu, ja käytän silti wescin toppii ja huppariki olis kiva saada... miks käyttäisin, jos se olis pissisten merkki, ja en oo lissu... hyi hitto!
hehheee, ei oo mikään lissujen merkki^ eikä lissua voi määrittää vaatteiden perusteella. Itekki oon joutunu muutaman kerran arvioimaan ihmisen uuestaan ku oon vaan vaatteiden perusteella tuominnu(8
- sinijei .
Mä yritin kans löytää, mut laita googleen Wesc ja sit sielt tulee kaikkee, sielt mä tilaan (:
- Erinlainen
Perus massoja palsta täynnä
- wesc
Wesc löytyy mm. Zoovillage, Nelly, Asos ja Muotia.comista:
http://muotia.com/?brand[]=Wesc&brand[]=WESC& - Punainen vai Musta?
Moi kaikki!
Oon kattellut tuolta Karma loopista jossa on minun mielestän paljon erilaisia värejä.. En tiedä kumman otan punaisen vai mustan sanokaa oma mielipiteenne?:) - MunMieliPide:3
Musta:))
L
O
L
M
U
L
L
A
K
I
H
A
U
S
K
A
A
M
I
T
E
N
J
A
K
S
O
I
T
L
U
K
E
A
T
Ä
N
L
O
P
P
U
U
N
?
?
?
S
O
R
I
E
I
O
O
M
I
T
Ä
Ä
N
M
U
U
T
A
T
E
K
E
M
I
S
T
Ä
P
I
R
I
S
T
Ä
K
Ä
Ä
M
U
A
P
L
I
I
S
:3
:3
M
U
U
T
E
N
T
U
U
N
J
A
R
A
I
S
K
A
A
N
S
U
N
M
U
T
S
I
S
J
A
P
O
L
T
A
N
S
U
N
T
A
L
O
S
J
A
E
N
T
I
I
Ä
M
I
K
S
E
D
E
L
L
E
E
N
J
A
T
K
A
N
T
Ä
T
Ä
N
O
E
I
S
I
T
T
E
M
O
I
M
O
I
K
E
K
S
I
N
M
U
U
T
A
T
E
K
E
M
I
S
T
Ä
M
M
M
M
M
M
O
O
O
O
O
I
I
I
I
I
K
K
K
K
K
K
AAA
A
AA
AA
M M O OO I
M M M M O O I
M M M O O O O I
J
A
E
N
T
I
I
Ä
M
I
K
S
J
A
K
S
A
N
V
A
I
V
A
U
T
U
U
T
Ä
M
M
Ö
S
E
E
N
P
A
S
K
A
A
N
M
O
I
M
O
I - inawsii
Wesc huppareita on aika monissa kaupoissa. Sporttiasta mä ainaki oon löytäny :3
- WEZC HUPPARI
MÄ OSTIN WESCIN HUPPARIN VIKING LINE MARIELLALTA SIEL SE MAKSO 50 EUROO. MUN MIELEST TÄÄ ON IHAN HYVÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6315750Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?283769HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2892491- 1291784
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1311493Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3831445Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101233- 131193
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P76952- 115925