Kylällä huhutaan, että Iso-Timo on siirtynyt ajasta ikuisuuteen. Onko totta???
Onko Iso-Timo kuollut?
15
4984
Vastaukset
- ja vanha
asia jo. Torin reunalta on kuollut tänä suvena useita alkoholisteja.
- Vaikka oma ongelmansa.
Kunnioitan muistoa suuresti.
- Voi hyvänen aika
Kuka tämä ISO TIMO oli. Voisiko joku ´kertoa kuka hän oli
- Timpalle
Voi hyvänen aika kirjoitti:
Kuka tämä ISO TIMO oli. Voisiko joku ´kertoa kuka hän oli
ronssipatsas jätkänpuistoon tai torinlaidalle.
- ..---....---.....
Timpalle kirjoitti:
ronssipatsas jätkänpuistoon tai torinlaidalle.
olla rauhassa!
- santeri kinnunen
..---....---..... kirjoitti:
olla rauhassa!
otan osaa
- iso- timo
olis kiva tietää koska tiiän itekki muutaman Timon sieltä.
- dfgdfgf
se oli se pitkä ja pitkähiuksinen puliukko
- laittanut merkille
kun näistä aika jättää ..kansaa kiinnostaa yli 2500 lukijaa tällä otsikolla.
,ei turhaa ole kenenkään matka.tämän ilmiön ja vielä niin että edes menneet ovat olleet tuttuja, kuten nyt edes mennyt pitkä Timo ja entinen rekkamies.
- Kanssas..
itse asiassa ketä oikiastaan kiinnostaa se että jos joku laitapuolen kulkija tai Puli-ukko Delaa?
- muistaen
Timon muistoa kunnioittaen ja muistaen Jaska.
- big niko
lol
- big anu
kivaa kun se jäi auton alle! :DD ;))
- big noora
buhhahahahahhahahahhahahahah!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437