hei, olisko kellään hyviä vinkkejä edullisista majoituksista istanbulissa?
Vastaukset 2
- juuri huoneen
Käytän paljon bookin.comia. Nyt varasin ensi keväälle Istanbulista Liza-nimisestä hotellista huoneen neljäksi yöksi kahdelle: 180e, kuuluu buffetaamiainen. On hyvällä paikalla, nähtävyydet lähietäisyydellä, mikä on tärkeää ja lisäksi kun on vähintään kolme yötä, saa lentokenttäkuljetuksen kaupan päälle!
- hakukoneita
Käytän aina seuraavia hakukoneita:
hotels.com
asiarooms.com ja
hotelclub.net
Eri hakukoneella saattaa saada samalle hotellille eri hinnan, joten kannattaa vertailla. Yleensä olen löytänyt halvimman hotelclubista. Minä olen yöpynyt Pera Rose hotellissa. Huoneet ovat siistejä ja sijainti on loistava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372112
- 56696
- 40633
- 62492
- 42490
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne64489- 45480
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k15460Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh23448T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6447