Koska en voi ite jenkkeihin nyt ottaa äkkilähtöä mutta haluisin seurata vaaleja, niin onko vinkkejä mistä se parhaiten tapahtuu? Kotona ei näy kansainväliset kanavat, eli nettiosotteita joista vois tiistaina nähä parhaiten tapahtumien etenemistä!
Suomessa
jumissa
1
507
Vastaukset
- matkailija-x
Varmasti Suomenkin viestimet seuraavat tilannetta tarkasti ja päivittävät tilannetta koko jatkuvasti, netistä esim. Hesarin sivut www.hs.fi.
www.cnn.com on varmasti tilanteen hermolla, uutisia voi lukea myös vaikka www.cbsnews.com, www.abcnews.go.com.
Ehdokkailla on tietysti myös omat sivut www.barackobama.com ja www.johnmccain.com
Aikaeron takia alustavia ovensuukyselyjen tietoja alkaa tulla vasta illalla 4.11. ja tuloksia vasta yöllä/aamulla 5.11.
Eiköhän näillä pääse alkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876