kaasolahjat

morsiiian

Hei,

onko ideoita, mitä voisi antaa kaasolle lahjaksi, kiitokseksi tehdystä työstä?

Minulla on 5 ihanaa kaasoa ja haluaisin heitä jotenkin muistaa, mutta en vaan keksi mitään huippuideaa,...mietin jotain koruja...hinta ei kuitenkaan sais olla kuin joku pari kymppiä per lahja...

oisko ideoita?

6

5359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukenut mainoksia

olen joskus joissain koruliikkeiden mainoksissa nähnyt ihan kaaso lahjan nimellä esim tinaisen korurasian. tai jos ei tinaista niin jos on jokin lahja tavara liike niin sieltä voisi löytyä joitain kauniita korurasioita. eräs ystäväni sai kaasolahjaksi korvakorut, mutta silloin pitää tietää aika varmasti korujen saajan maku.

• Ex-kaaso

Tärkeintä kai on itse muistaminen. Itse olin kaasona syksyllä, eikä mitään muistamista häiden jälkeen. Meitä oli 3 kaasoa ja järkättiin aika upeat polttarit ja yksi kaasoista suunnitteli juhla-ohjelmaa. Morsian halusi laittaa mahdollisimman paljon kaasojen vastuulle. Rahaa kuitenki jonku verran meni mm. polttareiden järkkäämiseen. Olisi kiva saada edes kiitos-kortti. Mutta enpä minä sen kummempaa ainakaan itse kaasona odota. Ihan vaan joku kiitos-kortti tai muuta pientä, että huomaa toisen arvostuksen.

• tapa karjalasta

Karjalassa kaasolle annetaan kannu; minulla on kaksi kaason kannua (Iittalan nekkoja) ja minusta ne ovat mukava muisto, hymyilyttää niitä maitokannuksi kahvipöytään nostaessa. Ja kestää mukana vuodesta toiseen!

• ei liian iso

Itse vein kaasot (3) Tallinnaan hotellimatkalle: Day Spahan, syömään ja juhlimaan. Maksoi kyllä, mutta toisaalta mietin mitä sitten ulkopuolinen apu olisi tullut maksamaan.

Kaasot tykkäsi. Muistoksi jäi matkakuvat ja rakkaille kaasoilleni luovuttamani kiitoskorut.

• Morsmaikku 2009

Riittäkö jos morsian maksaa kaasolle hääjuhlaa varten mittatilauksena tehdyn puvun jota voi myös muissa tilaisuuksissa käyttää?

• -riitu-

Kyllä ehdottomasti riittää. Lämmin kiitos henkilökohtaisesti kaasoille juhlien jälkeen on muutenkin se kaikkein tärkein kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5137
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1807
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1207
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1026
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe