kaasolahjat

morsiiian

Hei,

onko ideoita, mitä voisi antaa kaasolle lahjaksi, kiitokseksi tehdystä työstä?

Minulla on 5 ihanaa kaasoa ja haluaisin heitä jotenkin muistaa, mutta en vaan keksi mitään huippuideaa,...mietin jotain koruja...hinta ei kuitenkaan sais olla kuin joku pari kymppiä per lahja...

oisko ideoita?

6

5383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukenut mainoksia

olen joskus joissain koruliikkeiden mainoksissa nähnyt ihan kaaso lahjan nimellä esim tinaisen korurasian. tai jos ei tinaista niin jos on jokin lahja tavara liike niin sieltä voisi löytyä joitain kauniita korurasioita. eräs ystäväni sai kaasolahjaksi korvakorut, mutta silloin pitää tietää aika varmasti korujen saajan maku.

• Ex-kaaso

Tärkeintä kai on itse muistaminen. Itse olin kaasona syksyllä, eikä mitään muistamista häiden jälkeen. Meitä oli 3 kaasoa ja järkättiin aika upeat polttarit ja yksi kaasoista suunnitteli juhla-ohjelmaa. Morsian halusi laittaa mahdollisimman paljon kaasojen vastuulle. Rahaa kuitenki jonku verran meni mm. polttareiden järkkäämiseen. Olisi kiva saada edes kiitos-kortti. Mutta enpä minä sen kummempaa ainakaan itse kaasona odota. Ihan vaan joku kiitos-kortti tai muuta pientä, että huomaa toisen arvostuksen.

• tapa karjalasta

Karjalassa kaasolle annetaan kannu; minulla on kaksi kaason kannua (Iittalan nekkoja) ja minusta ne ovat mukava muisto, hymyilyttää niitä maitokannuksi kahvipöytään nostaessa. Ja kestää mukana vuodesta toiseen!

• ei liian iso

Itse vein kaasot (3) Tallinnaan hotellimatkalle: Day Spahan, syömään ja juhlimaan. Maksoi kyllä, mutta toisaalta mietin mitä sitten ulkopuolinen apu olisi tullut maksamaan.

Kaasot tykkäsi. Muistoksi jäi matkakuvat ja rakkaille kaasoilleni luovuttamani kiitoskorut.

• Morsmaikku 2009

Riittäkö jos morsian maksaa kaasolle hääjuhlaa varten mittatilauksena tehdyn puvun jota voi myös muissa tilaisuuksissa käyttää?

• -riitu-

Kyllä ehdottomasti riittää. Lämmin kiitos henkilökohtaisesti kaasoille juhlien jälkeen on muutenkin se kaikkein tärkein kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      200
      6341
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      66
      4783
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      100
      4613
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      80
      4361
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      97
      2801
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      62
      2235
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      133
      1727
    8. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1644
    9. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      58
      1607
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      48
      1436
    Aihe