Hei,
onko ideoita, mitä voisi antaa kaasolle lahjaksi, kiitokseksi tehdystä työstä?
Minulla on 5 ihanaa kaasoa ja haluaisin heitä jotenkin muistaa, mutta en vaan keksi mitään huippuideaa,...mietin jotain koruja...hinta ei kuitenkaan sais olla kuin joku pari kymppiä per lahja...
oisko ideoita?
kaasolahjat
6
5415
Vastaukset
- lukenut mainoksia
olen joskus joissain koruliikkeiden mainoksissa nähnyt ihan kaaso lahjan nimellä esim tinaisen korurasian. tai jos ei tinaista niin jos on jokin lahja tavara liike niin sieltä voisi löytyä joitain kauniita korurasioita. eräs ystäväni sai kaasolahjaksi korvakorut, mutta silloin pitää tietää aika varmasti korujen saajan maku.
- Ex-kaaso
Tärkeintä kai on itse muistaminen. Itse olin kaasona syksyllä, eikä mitään muistamista häiden jälkeen. Meitä oli 3 kaasoa ja järkättiin aika upeat polttarit ja yksi kaasoista suunnitteli juhla-ohjelmaa. Morsian halusi laittaa mahdollisimman paljon kaasojen vastuulle. Rahaa kuitenki jonku verran meni mm. polttareiden järkkäämiseen. Olisi kiva saada edes kiitos-kortti. Mutta enpä minä sen kummempaa ainakaan itse kaasona odota. Ihan vaan joku kiitos-kortti tai muuta pientä, että huomaa toisen arvostuksen.
- tapa karjalasta
Karjalassa kaasolle annetaan kannu; minulla on kaksi kaason kannua (Iittalan nekkoja) ja minusta ne ovat mukava muisto, hymyilyttää niitä maitokannuksi kahvipöytään nostaessa. Ja kestää mukana vuodesta toiseen!
- ei liian iso
Itse vein kaasot (3) Tallinnaan hotellimatkalle: Day Spahan, syömään ja juhlimaan. Maksoi kyllä, mutta toisaalta mietin mitä sitten ulkopuolinen apu olisi tullut maksamaan.
Kaasot tykkäsi. Muistoksi jäi matkakuvat ja rakkaille kaasoilleni luovuttamani kiitoskorut. - Morsmaikku 2009
Riittäkö jos morsian maksaa kaasolle hääjuhlaa varten mittatilauksena tehdyn puvun jota voi myös muissa tilaisuuksissa käyttää?
- -riitu-
Kyllä ehdottomasti riittää. Lämmin kiitos henkilökohtaisesti kaasoille juhlien jälkeen on muutenkin se kaikkein tärkein kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?692539Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U892436Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut192161Purralla luistaa hihna isolla pyörällä
Näki taas eilisillan tv-tentissä kuinka paniikissa oli kannatusromahduksen takia. Ei saanut kuin tiuskittua yksittäisiä441831Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai931801Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1171727Miksi kaikki avioeronneet miehet eivät kunnioita naisia?
Niin. Miksi avioeronneet miehet kohtelevat huonosti naisia, jotka lähestyvät heitä? Tämä on kokemuksen rintaääntä. Tämä2591659Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287251087Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.
Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he3251030Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si9997