missä miehen herkin kohta

tietämätön nainen

Onko miehellä jokin herkkä kohta ja miten te miehet tykkäätte että sitä kohtaa pidetään hyvänä. Joku sanoo että kivesten ja pyllyreijän välillä löytyy kohta mistä painelemalla saisi miehelle tulemaan orgasmin nopeammin. Pitääkö tämä väite paikkansa ja jos pitää niin millä tavalla sitä pitää kosketella, nuolla tms.

11

4963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

on kyllä olemassa suunnilleen siellä missä sanoit, mutta ei sitä painelemalla orgasmi nopeudu, oikeastaan päinvastoin.... jos painaa siitä kohtaa oikealla hetkellä, mies saa orgasmin ilman siemensyöksyä. Kyseistä tekniikkaa kuvaillaan esim vanhassa intialaisessa eroottisessa kirjallisuudessa, ja kyllä se toimii, testattu on.

• tietämätön nainen

siitä kohdasta sitten voi pitää hyvänä. Onko silloin vielä kun ei seiso kunnolla ja nuolee sieltä vai miten?

• peräsuolesta..

eli tosi on, että miehen herkin kohta on eturauhanen. Se löytyy sormella tunnustelemalla peräsuolesta, noin 5cm syvyydeltä. Eli sormea sisään vaan ja hellästi jyystämään. Se on varma, ettei kukaan mies sitä kauan kestä. Niin, sormi täytyy tietenkin ensin liukastaa kunnolla.

• ei vaan löydy?

"Se löytyy sormella tunnustelemalla peräsuolesta, noin 5cm syvyydeltä."

Ei löydy ei, eikä siis tunnu miltään!

• kuitenkin on..
        ei vaan löydy? kirjoitti:

"Se löytyy sormella tunnustelemalla peräsuolesta, noin 5cm syvyydeltä."

Ei löydy ei, eikä siis tunnu miltään!

..ei sille voi mitään, mutta se menee niin, että kukaan mies ei kestä pitkään eturauhasen hierontaa. Lekureillakin monia kokemuksia. Rauhanen on silleen luumun kokoinen kipale, normaalijutuissa sileäpintainen, mutta jos eturauhas vaivoja, pinta ompi nystyräinen.

• alapuolella oleva !

jänne jota kielenkärjellä" aktivoiden"

• Marko79

Minulla orgasmi tulee parhaiten kun vaimoni hieraisee terskan päästä. Jykevä ote kullista on iso

• nännit

Joillakin miehillä, kuten minullakin on kosketusherkät nännit. Ne kovettuvat helposti kiihottuessani ja niiden nipukoiden kevyt hyväily lisää kiihotustani. Esim. rakastellassamme vai saa minulta pian tulemaan kun alkaa kevyesti kosketella nipukoiden kärkiä.

Tiedän, että varmaan useimmilla miehillä ei näin ole ja sanotaan, että se on homouden merkki, mutta minulla se toimii. Olen ihan hetero.

• jeesus
        nännit kirjoitti:

Joillakin miehillä, kuten minullakin on kosketusherkät nännit. Ne kovettuvat helposti kiihottuessani ja niiden nipukoiden kevyt hyväily lisää kiihotustani. Esim. rakastellassamme vai saa minulta pian tulemaan kun alkaa kevyesti kosketella nipukoiden kärkiä.

Tiedän, että varmaan useimmilla miehillä ei näin ole ja sanotaan, että se on homouden merkki, mutta minulla se toimii. Olen ihan hetero.

vai että nänniä imemään mieheltä.
        Niin jotkuthan eivät myönnä homouttaan/eivät halua olla.

• paistaa!

et omistat todella "pippelin" joka täytyy neulalla tökkiä turvoksiin. et saat otteen pinseteillä kusemista varten. koska ne jätkät jotka kehuvat kalunsa kokoa ovat todella pienipippelisiä poijan nulikoita!

• HK-lenkki

Kyllä minulla ainakin herkin kohta löytyy kukkarosta ja erityisesti sen avaamisesta. Mikäli nainen alkaa edes vihjailemaan nyörien avaamisesta, niin kyllä alkaa poskia punottamaan.

Haluaisin, että nainen kehuisi kukkaroani ja silittelisi sitä, mutta ei missään nimessä koittaisi aukaista sitä. Parhainta olisi jos nainen ei kiinnittäisi siihen ollenkaan huomiota.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8696
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4858
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4308
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3867
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3246
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3060
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      54
      2790
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2415
    Aihe