Minäkin sitten sorruin äänestämään viimeviikolla ja annoin innoissani miinusta Cherylille. Nyt sain kuulla, että jos nimi on kirjoitettu väärin, ei ääni rekisteröidy. Pitääköhän paikkansa? Itse kirjoitin Cheryl- ja jäi se toinen l-kirjain jonnekkin aivojen ja sormen välille. Pirskatti ku harmittaa ja mietityttää, että kuinkahan paljon näitä samanlaisia virheitä on äänestyksissä tullut muillakin.
Väärin kirjoitettu
7
565
Vastaukset
- on varmaan
monelle käynyt samalla tavalla, vois olla parempi jos se äänestys olis numeroilla, mut sitähän ei tuotanto halua, koska olis liian rehellinen, ne saa rahaa vaiika nimi kirjoitetaan väärin.
- matkaaja matt
Aina jos nimi on jotenkin erikoinen tai kirjoitetaan tavanomaisesta poikkeavasti niin tokihan siitä on etua kilpailijalle koska silloin juuri virheiden määrä lisääntyy.
Jos tämä etu haluttaisiin pois olisi jokaisella kisaajalal oma numero johon soitetaan plus tai miinus ei muuta.- kuin ansku
et vaan osaa kirjoittaa, tyhmyydestä sakotetaan.
- aloittaja
kuin ansku kirjoitti:
et vaan osaa kirjoittaa, tyhmyydestä sakotetaan.
..mutta onneksi meitä näyttä olevan muitakin. Jotkut ei osaa käyttää tietsikkaa ja jotku ei osaa kirjoittaa. Oletan, että vastauksesi oli tarkoitettu minulle, mutta jotenkin sinulla "lipsahti" vastaus oikein, asiallisesti vastanneelle henkilölle.
terkuin: kirjoitustaidoton
- olet !!!!
Olen itsekin painottanut samaa asiaa joskus aiemmin,mutta tainneet mennä kuuroille korville ohjeeni ja sitten ihmetellään "miks ei sitä seriliä saada ulos". Ei sitä tarvitse kuin yhden kerran kirjoittaa oikein ja sitten voit paukuttaa samaa viestiä uudelleen ja uudelleen .... helppoa.
- niin Cheryl saisi
haluttua vähemmän plussaa. Koska Cheryllin äänisaalis meni plussan puolelle, niin hän olisi saanut vieläkin enemmän plussaa, mikäli väitteesi on totta. Tietenkin virhenäppäilyjä tulee tilastollisesti sama prosenttiosuus plus- ja miinusnäänissä.
- matkaaja matt
Mikään ei ole niin iso valhe kuin tilasto. Periaatteessa tuo ajatus toimii, mutta kun luultavasti ne jotka fanittaa osaa myös kohteensa nimenkin kirjoittaa niin kyse onkin miinuksista! Vähän surkeaa siltä kantilta siis..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740