niinpä niin

viihdettä

ei ole mikään pakko pelata jos se siltä tuntuu että ne huijaa olen minäkin hävinyt ja voittanut ja peräti kotiuttanut tilineni rahaa.pokerihuone ei ole sen pahempi kuin muutkaa nettipokerit.se kun on näin että jos tänään voitat niin varma on että sä huomenna häviät. menkää kokeilemaan marketin käytävälle hedelmä pelejä niin siellä varmaan voittoja tulee.POKERI ON HYVÄÄ AJAN VIIHDETTÄ

1

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joopa joo!

joo totta kai aina joku voittaa, mutta olellisinta tässä on se että ne kädet siellä on ihan uskomattomat!

en missään muualla ole nähnyt niin monta kertaa tulevan esim nämä kädet all in tilanteissa vastaan kun siellä! AA vs QQ vs AK siitähän sitte rakea syntyy talolle kun kaikki luulee että mulla on paras käsi jee. tai sitte jollekkin floppisuora ja toiselle setti ja kolmas menee värillä ohi riverillä!

sitte paras on vielä kun jos on vaikka AA vs 8pata9pata vs JQ niin se heittää floppiin varmasti jonkun tämmösen Q pata J pata 2 vaikka hertta kaikilla on jotain ja ei muuta kun korottamaan ja pokerihuone saa taas kunnon raket kun AA:sta mennään heittämällä ohi molemmilla käsillä ja aina riverillä!

näin taas pokerihuone saa kunnolla rakea!

eli joo kyllä sieltä voittaa ja häviää, mutta ei tuo rehellistä oo että aina kortit osuu jollekkin vedolle ja takarille AA:ta vastaan!

jos osaa pelata normia pokeria ja pelata vain hyviä käsiä niin ei silläkään pärjää kun just noita vetoja ja 2 paria tulee aina muille tai sitte riverillä saadaan se ainoa mahdollinen voittokortti johon on aivan utopistiset mahdollisuudet!

kokemuksesta puhun että noita käsiä on liikaa normaaliin verrattuna.

huomannu kun vaihtanu pokeripaikkaa että hyvällä pokerinpeluullahan pärjää kun ei joka jaossa tuu suoraa tai väriä tai täyskättä jollekkin river perässähiihtäjälle!!

pokerihuoneella ei pysty pelaamaan voitollista pokeria koska siellä on joka jaossa aivan liian kovat kädet tai liian hyvät vedot!

TÄMÄ ON FAKTAA! 3 vuoden pelailun jälkeen huomannu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1607
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1562
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1128
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      931
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      914
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      617
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe