Schenker Cargo

Pohjanmaalla

Millanen talo? Pomoista liikkuu kaikenlaista juttua?

40

10401

    Vastaukset

    • paska.

    • ilmapiiri, vältä jos mahdollista.

      • !!!!!!!!


      • erittäin hyvä ilmapiiri!! maksaa niinku pitää,ilman vinkumista.kalusto alkaa olee laillista,tosin niitä vanhoja riepuja,siis kärryjä ja kontteja löytyy vielä.ei moittimista tälosta.


      • työntekijä, kirjoitti:

        !!!!!!!!

        ön sieltä osa ymmärtänyt siirtyä parempiin taloihin.


    • 26 euroa/h ja auto on pakko ottaa kotiin. Ihan paska firma!

      • Nimittäin jakojullit osaa kyllä hommansa. "Vintti-ihmiset" eivät viihdy terminaalitiloissa.Onko ne ihimistenpelekääjiä?


      • ... kirjoitti:

        Nimittäin jakojullit osaa kyllä hommansa. "Vintti-ihmiset" eivät viihdy terminaalitiloissa.Onko ne ihimistenpelekääjiä?

        Oliskohan kellään kiitsikan alihankkijalla töitä tiedos? Minkähänmoinen työnantaja toi Kimmo Pelander Ky on? Ainaki näyttää kalusto olevan hyvin kuosis mitä niitä on vastaan ajellu. Kellään mitään tietoa asian tiimoilta?

        - Kiitos jo etukäteen!


      • Juuri bece kortin saanut.. kirjoitti:

        Oliskohan kellään kiitsikan alihankkijalla töitä tiedos? Minkähänmoinen työnantaja toi Kimmo Pelander Ky on? Ainaki näyttää kalusto olevan hyvin kuosis mitä niitä on vastaan ajellu. Kellään mitään tietoa asian tiimoilta?

        - Kiitos jo etukäteen!

        Pelander on ok työnantaja, mutta tuskinpa mikään opettelijan paikka.


      • ... kirjoitti:

        Nimittäin jakojullit osaa kyllä hommansa. "Vintti-ihmiset" eivät viihdy terminaalitiloissa.Onko ne ihimistenpelekääjiä?

        työpaikkansa ole siellä konttoorilla.


      • Juuri bece kortin saanut.. kirjoitti:

        Oliskohan kellään kiitsikan alihankkijalla töitä tiedos? Minkähänmoinen työnantaja toi Kimmo Pelander Ky on? Ainaki näyttää kalusto olevan hyvin kuosis mitä niitä on vastaan ajellu. Kellään mitään tietoa asian tiimoilta?

        - Kiitos jo etukäteen!

        eikös pelanderilla ollu joskus työpaikkailmootus jossa oli: ei puukenkämiehille... oon kuullu että siä firmas kattotaan tarkoon kuljettajan taloudellisuutta, kaluston siisteyttä ja asiakaspalavelua... montako autua pelanderilla on? tuntuu että joka toinen kiitolinja joka vastahan tuloo on pelander


    • hyvä tai huono.

      • miksi eikäy PUUKENGÄT?


    • Pomot eivät ole korkeasti koulutettuja ja sehän tavallaan näkyy henkilöstön johtamisessa.

      • Alaa.
        Alan maine ja palkat myös pomo puolella nin huonot että harvassa on hyvin koulutetut ihmiset.
        Shenker on kuitenkin yksi alan parhaista yrityksistä.
        Myös pomot on yleensä vähän fiksumpia kun mitä useimmilla muilla.


      • koko kuljetus kirjoitti:

        Alaa.
        Alan maine ja palkat myös pomo puolella nin huonot että harvassa on hyvin koulutetut ihmiset.
        Shenker on kuitenkin yksi alan parhaista yrityksistä.
        Myös pomot on yleensä vähän fiksumpia kun mitä useimmilla muilla.

        Olet kai itse Schenker-pomo kun noin kehut? Kommenttisi ei osu kohdalleen ollenkaan. Yksi yrityselämän yleinen vitsaushan on, että huonosti koulutetut suojaavat työpaikkaansa ottamalla töihin huonosti koulutettuja. Sattuu olemaan yksi suurin syy kuljetusalan ongelmiin.


      • koko kuljetus kirjoitti:

        Alaa.
        Alan maine ja palkat myös pomo puolella nin huonot että harvassa on hyvin koulutetut ihmiset.
        Shenker on kuitenkin yksi alan parhaista yrityksistä.
        Myös pomot on yleensä vähän fiksumpia kun mitä useimmilla muilla.

        Onko Schenkerillä Pohjanmaalla koulutettua pomoporukkaa? Ennen ei ainakaan ollut.


      • kysymystä kirjoitti:

        Onko Schenkerillä Pohjanmaalla koulutettua pomoporukkaa? Ennen ei ainakaan ollut.

        schenker gargolla ei ole missään koulutettuja pomoja,Turku hyvä esimerkki.


      • asioista tietävä kirjoitti:

        schenker gargolla ei ole missään koulutettuja pomoja,Turku hyvä esimerkki.

        Kuinka koulutettuja turussa sitten ovat? Kai sentään kansa/peruskoulu?


      • koulutettuja kirjoitti:

        Kuinka koulutettuja turussa sitten ovat? Kai sentään kansa/peruskoulu?

        Insinöörejä ja ekonomeja ne ovat suurimmalta osalta. Ei kai sitä tohtoritason pomoa kuljetusalalla montaa olekkaan?


    • On se Schenker Cargo kuitenkin yksi parhaita taloja,,,, noudatetaan lakeja ja asetuksia
      ja tilit tulee tes:in mukaan,,,, ja lopputiliä sieltä ei jaeta muutakun juopoille !!!!!

      • ADR-määräysten noudattaminen voi aiheuttaa ongelmia.


      • ongelmia kirjoitti:

        ADR-määräysten noudattaminen voi aiheuttaa ongelmia.

        Ongelmia työsuhteeseen.


      • lisää kirjoitti:

        Ongelmia työsuhteeseen.

        Schenker on ihan hyvä työpaikka ja pomotkin on asiallisia,täytyy osata suhtautua asioihin oikein,itse olen ollut jo muutaman vuoden kyseisen kuljetusliikkeen palkkalistoilla ja ajohommissa.Palkka ja työajat asialliset,ei tarvitse yötämyöden mennä tuolla maanteillä vaan voi olla kotona iltaisin.Kalustokin uusittiin tänävuonna ja nyt on alla uudet mersut,kukapa sitä ai uudella autolla ajelisi,oli se sitten mersu tai joku muu auto,automaatti tai ei mutta meillä ainakin kalusto pidetään kunnossa.Ja jos ei omista ADR-lupaa niin silloin ei tarvitse sellaista tavaraa kuljettaa koska niitä kuskeja kyllä on joilla sellainen lupa on.Jokaisesta työpaikasta on aina jollain jotain huonoa sanottavaa,katsokaa ja miettikää itse että onko teillä itellänne se "paras työpaikka"!!


      • *'* kirjoitti:

        Schenker on ihan hyvä työpaikka ja pomotkin on asiallisia,täytyy osata suhtautua asioihin oikein,itse olen ollut jo muutaman vuoden kyseisen kuljetusliikkeen palkkalistoilla ja ajohommissa.Palkka ja työajat asialliset,ei tarvitse yötämyöden mennä tuolla maanteillä vaan voi olla kotona iltaisin.Kalustokin uusittiin tänävuonna ja nyt on alla uudet mersut,kukapa sitä ai uudella autolla ajelisi,oli se sitten mersu tai joku muu auto,automaatti tai ei mutta meillä ainakin kalusto pidetään kunnossa.Ja jos ei omista ADR-lupaa niin silloin ei tarvitse sellaista tavaraa kuljettaa koska niitä kuskeja kyllä on joilla sellainen lupa on.Jokaisesta työpaikasta on aina jollain jotain huonoa sanottavaa,katsokaa ja miettikää itse että onko teillä itellänne se "paras työpaikka"!!

        Yritä edes valehdella asiallisesti. Nyt tuota ei usko kukaan.


      • *'* kirjoitti:

        Schenker on ihan hyvä työpaikka ja pomotkin on asiallisia,täytyy osata suhtautua asioihin oikein,itse olen ollut jo muutaman vuoden kyseisen kuljetusliikkeen palkkalistoilla ja ajohommissa.Palkka ja työajat asialliset,ei tarvitse yötämyöden mennä tuolla maanteillä vaan voi olla kotona iltaisin.Kalustokin uusittiin tänävuonna ja nyt on alla uudet mersut,kukapa sitä ai uudella autolla ajelisi,oli se sitten mersu tai joku muu auto,automaatti tai ei mutta meillä ainakin kalusto pidetään kunnossa.Ja jos ei omista ADR-lupaa niin silloin ei tarvitse sellaista tavaraa kuljettaa koska niitä kuskeja kyllä on joilla sellainen lupa on.Jokaisesta työpaikasta on aina jollain jotain huonoa sanottavaa,katsokaa ja miettikää itse että onko teillä itellänne se "paras työpaikka"!!

        Aikamoinen satu-setä olet. On Kiitolinjalla muutkin töissä, joten ei kaikkia uskota.


    • Seinäjoen Kiitolinjan laajennusprojekti. Siis aivan käsittämätöntä jo muutenkin pientä pihaa ahdistaa yhtään enempää ja laajennuksen tilahyöty ja hyöty yleensä? No ainakin yläkerran kermaväki saa nauttia uusista nojatuoleista jos ei muuta. Tuohon kun Transpoint pamautti uuden mahtavan hallinsa Kaukokiidon terminaalista puhumattakaan on Kiitolinjan terminaali kärpäsen jätös. Jos yhtään Schenkerin pomot olisi järkeviä olleet, E-terminaalin olisi voinut siirtää tähän tulevaan "hienoon terminaaliin" ja kun teollisuusalue tuosta kerran näyttää vielä laajenevan niin ison tontin ostoon ja kerralla uusi iso terminaali isoine pihoineen.

      No ehkä joskus sitten..

      • Ei se Kiitolinjan terminaali Seinäjoella kärpäsen jätös ole. Laman aikana koko Seinäjoen tavarat mahtuu hienosti nurkkiin ja yläkerran kermalla hikeä pukkaa. Laajennustapakin on melko hauska.


      • käynyt? kirjoitti:

        Ei se Kiitolinjan terminaali Seinäjoella kärpäsen jätös ole. Laman aikana koko Seinäjoen tavarat mahtuu hienosti nurkkiin ja yläkerran kermalla hikeä pukkaa. Laajennustapakin on melko hauska.

        tuos viestiketjun luin ja.....mahtaako ny olla sen paree työn antaja ku muutkaan,sielähän on paljo porukkaa siirtyny alihankkioiden palkka listoille sekä aika moni sanonu ittensä irti.mistähän sitte johtuukaan??ja se kalusto eihän sitä sen jäläkeen oo enää ollu ku schenker nimi rupes kummittelemaan auton lappios,ei oo enää paljo volvoja ei scanioita mitä vielä oli kiitoliikenne saaren aikaan.nykyään on vaan niitä järkyttävän käyntiäänen omaavia mersun präiskiä.


      • scenker kirjoitti:

        tuos viestiketjun luin ja.....mahtaako ny olla sen paree työn antaja ku muutkaan,sielähän on paljo porukkaa siirtyny alihankkioiden palkka listoille sekä aika moni sanonu ittensä irti.mistähän sitte johtuukaan??ja se kalusto eihän sitä sen jäläkeen oo enää ollu ku schenker nimi rupes kummittelemaan auton lappios,ei oo enää paljo volvoja ei scanioita mitä vielä oli kiitoliikenne saaren aikaan.nykyään on vaan niitä järkyttävän käyntiäänen omaavia mersun präiskiä.

        Kiitoliikenne Saaren ja Waski-Transsin on omistanut Schenker pian 15 vuotta. Schenkerin aikana niitä Volvoja ja Kanikoitakin tuli, mutta taisi Mersu olla viime vuosina halvempi.


      • scenker kirjoitti:

        tuos viestiketjun luin ja.....mahtaako ny olla sen paree työn antaja ku muutkaan,sielähän on paljo porukkaa siirtyny alihankkioiden palkka listoille sekä aika moni sanonu ittensä irti.mistähän sitte johtuukaan??ja se kalusto eihän sitä sen jäläkeen oo enää ollu ku schenker nimi rupes kummittelemaan auton lappios,ei oo enää paljo volvoja ei scanioita mitä vielä oli kiitoliikenne saaren aikaan.nykyään on vaan niitä järkyttävän käyntiäänen omaavia mersun präiskiä.

        Kertomasi asiat viittaavat henkilöstöjohtamiseen liittyviin ongelmiin.


    • Tiedä häntä, mutta minunsta tuntuu olevan koko kiitolinjaketjun sisällä pahat puutteet henkilöstöpolitiikassa. Tiedä sitten mikä meininki vähälällä on, mutta ainakin cargolla ja kiitoautoilla eon kyllä esimiestyöskentely jostain kaukaa 30 vuoden takaa. No mitäpä sitä hyvää systeemiä ja ajatettelutapaa uusimaan.

    • Idiootteja

    • Kiitolinja vaan kiitoilee.

      Eipä silti, on vajaa älyiselle sopiva työpaikka. Ei nääs ole aivoille käyttöä.

    • Schenker on aivan vitsi. Jos haluat töihin missä saa tehdä mitä huvittaa niin sinne vaan. Lavat voi purkaa ihan oman mielen mukaan vaikka pihalle sateeseen jos ei kiinnosta. Ei tarvitse osata lukea vaan riittää, että viet tavarat vaan johonkin pois terminaalista. Terminaalissa taas voit aivan rauhallisesti ajella sähköpässillä päin muita lavoja ja tuhota tavaroita niin paljon kun päivässä kerkiät. Eikä näistä tarvitse kenelläkkään ilmotella.

    • Schenker on ihan varmasti tosi pätevä firma. heidän työntekijät ovat vain asennevammaisia joilla päätavoite on tuhota koko yritys ja näin päästä ansiosidonnaiselle. Tämä edellinen kirjoittaja paljasti juurikin tämän karmean totuuden. Nyt se on sitten meille kaikille ahkerille kuskeille tullut selväksi mikä on meininki.

    • Väsyny firma. Viinikkalan pikkupomot luulee olevansa omistajia.

      • Schenker Cargo saksan valtion omistama logistiikka ja huolintayhtiö. Emoyhtiö Schenker Bahn.
        Osti suomalaisen Kiitolinjan ja toimi alussa Kiitolinja nimellä. Vuonna 2016 käytössä vain Schenker Cargo nimi. Yritys toimii maailmanlaajuisesti. On päivän selvää,että koska kyseessä on saksalainen yritys niin pikkupomot toimivat siten kun omistaja määrää eli omistajan elkein. Saksalaiseen yrityskulttuuriin kuulu se,että esimies näyttää kaapin paikan.
        Näin toimitaan myös Bauhaus ja Lidlin kauppakonserneissa Suomessa. Äärimmäisen jäykkä saksalainen johtamistapa. Pääasia on ,että tulosta on synnyttävä. "Tulos tai ulos" on hyvin istuva iskulause työnjohdolle. Pikkupomot ovat hankalassa välikädessä sillä johtoa pitäisi miellyttää ja kuljetusliikkeitä ei saisi ärsyttää jotta hommat pyörisivät jatkossakin ja konsernijohto siellä Saksan päässä olisi tyytyväinen Schenker Finland Oy:n toimintaan.
        Sellaista se nykymaailma on kun ollaan yhtä isoa eurooppaa. Onko se hyvä asia,siihen en ota kantaa.


    • Schenker Cargo on kiitoslinja, entinen kiitolinja.

    • Schenker Cargo on tosi luusereiten firma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Greta Thunberg kritisoi Suomen hallitusta

      ”Tämä on epäonnistuminen”. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006515088.html Thunberg on liittänyt mukaan perustamansa Fridays for Future -liikkeen
      Maailman menoa
      185
      6315
    2. Sedu Koskinen aikoo järjestää isot juhlat

      Näihin julkkiksiin ei näköjään päde mitkään lait tai korona tartu. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637821.html Kyllä esim. taviksen ylioppilas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      5180
    3. Stefu kärähti taas amfetamiinista!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Eikö tuolle sekoilulle näy loppua? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b3a29a6e-ac7d-460f-bd45-23ee51898a72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      3488
    4. Vapaavuorelle tuli kiire - Kaikki yleisötilaisuudet kielletään, mutta mites juottolat?

      Pelimies Vapaavuoren loppupeli Helsingin johdossa meni kimuraiseksi koronakriisin vuoksi. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007637875.html "Vapaavuori
      Maailman menoa
      101
      3101