tota noin vaihdoin vuosien jälkeen taas toyotaan ja muistaakseni useimmiten toyotissa kytkin ottaa ylhäällä..nyt ostamani toyota niin siinä kans sama peli mutta tuntuu että se ottaa ihan liian ylhäällä että taitaa olla kytkin remppa edessä..onko se kuinka kallis homma..ja tiedoksi vaan kaikille että olen nainen siksi kyselen vähän tyhmiä olen nääs huomannut vuosien varrella että toyota on ainut mihin voi enää luottaa täs maailmas :)
Vastaukset 8
- ymmärrä
Volkkareissa kytkin ottaa aina ylhäällä mutta ei tojoissa. Annahan jonkun jolla on samanlainen auto koittaa sitä.
- huollossa
korjaamon setä säätää sen, pikku juttu.
- viisas miesi
Pitää ola vähän enemmän tsedimenttiä vanhempaa mekatzoonia kohtaan. Niin siis ,jos kytkin ei luista niin siinä ei ole vikaa. Kappas ...mitenkäs se mun kahvikuppi tuolla nosturin tolpan päällä.Ohhoh!
- Aloittajan kaa samoilla lin...
Corollan nestevälitteisessä kytkimessä ei ole muuta säätöä kuin automaattisäätö, joka oletusarvoisesti ei toimi. Corolloissa kytkin tosiaa tarraa kiinni todella ylhällä. Kytkinkomponenttien vaihto uusiin ei muuta tilannetta kuin vain hieman. Merkkihuolloista puuttuu sekä osaamista että viitseliäisyyttä korjata ongelmat kunnolla.
- Anonyymi00007
Aloittajan kaa samoilla lin... kirjoitti:
Corollan nestevälitteisessä kytkimessä ei ole muuta säätöä kuin automaattisäätö, joka oletusarvoisesti ei toimi. Corolloissa kytkin tosiaa tarraa kiinni todella ylhällä. Kytkinkomponenttien vaihto uusiin ei muuta tilannetta kuin vain hieman. Merkkihuolloista puuttuu sekä osaamista että viitseliäisyyttä korjata ongelmat kunnolla.
.
- Corollisti
Kun vaihtaa merkistä toiseen niin tälläiset pikku jutut tulee esille, kyllä siihenkin tottuu.
- hyvin pitkälti
Ajan sillon tällöin Fiestalla. Kun muutaman Fiesta-päivän jälkeen palaa oman Corollan rattiin niin Corollan kytkinpoljin tuntuu aluksi todella oudolta. Polkimen liike on tosi lyhyt ja jotenkin on vaikea saada tuntumaa. Mutta nopeasti siihen tottuu ja kytkimen käyttö tuntuu taas hetken päästä ihan luonnolliselta. Mielenkiintoista on, että Fiestan kytkinpoljin ei aiheuta samanlaisia tuntemuksia.
- Anonyymi00008
Minulla yleensä
ottaa eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS672007Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13850Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.52756Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke43682- 43651
- 47614
- 80606
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35564Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su29546- 48531