"Alaks olee?"

eihelvata..

Ollaan täs yhen tytön kaa oltu aika paljon yhessä ja suudeltu yms. kaikkea tehty mutta me ei kuitenkaan seurustella, tämä johtuu siitä ettei asiasta ole puhuttu. Miten mä voisin kysyä ton "alaks olee?" kysymyksen eri sanoilla, ku toi kuulostaa jotenki hiukan ala-astelaismaiselta :D
Olen siis 17v. ja tyttö saman ikäinen.

Kiitos jo etukäteen! Nopeita vastauksia kiitos koska ajattelin hoitaa homman tänään :)

11

5208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Kahdenkesken ollessanne tartu vaikka jonain sopivana hetkenä hänen käteensä ja sano jotain tuonkaltaista: "Tykkään susta tosi paljon, mitä jos seurusteltaisiin ihan vakavasti?"

      En kyllä tiedä onko tuo paras tapa.. tuli vain mieleen.

    • tyttö92*

      vaan sille että tykkäät siitä ja odotat mitä hän vastaa siihen.. Sitten voit kysyä mitä hän tuntee sua kohtaan :) Ja sit jos hänkin vastaa että tykkää susta niin ehdotat seurustelua..

      Oon aika varma, että tyttökin tykkää susta ja haluaa seurustella sun kanssa jos hän on kerran suudellut yms. sun kanssa :D

      Onnea :) Hyvin se menee =)

    • mayura

      "Haluisitko tehdä meidän suhteesta hieman vakavemman?"

      "Ollaankohan me nyt oikea pari?"

      "Kelpuuttaisitko mut sun poikaystäväks?"

      "Voisitko olla mun oma?"

      "Oot löytäny paikan mun sydämestä, tahtoisitko valloittaa sen kokonaan?"

      Pelkkiä ideoita, päästä keksittyjä. :]

    • --------

      Kyllä tuo seurustelulta vaikuttaa. Miksi siitä pitäisi erikseen sopia kuin juuri nämä ala-astelaiset? Omallakin kohdalla oltiin seurusteltu muutama kuukausi kun sitten muussa yhteydessä tuli puheeksi, että yhdessähän tässä ollaan oltu jonkin aikaa. Jos olet epävarma suhteestasi niin tietty voit sitten kysyä missä mennään.

    • tytsssy

      Olen kans 17v tyttö. Mulla kans ollu kaikennäköst pelii mut sit en oo aina ajatellu sitä seurusteluu niin vakavasti, ainakaan heti alkuun. Eli ihan alussa sitä ei tarvi ottaa puheeks. Kysyt onko se miettiny seurustelua tai alkaisitteko seurustelemaan..

    • -ssari-

      no ensin kerrot tunteistas häntä kohtaan ja sit jos tunne on molemminpuolinen nii sit vaik tyyliin: "voisko meist sun mielest tulla jotain?"

    • tyttö-92

      eli kysyt siltä et: "ollaanks me yhes", nii mun nykynen kysy mult ku oltii jo pussailtu ja tavallaan oltu yhes jo vähä aikaa mut ei kuitenkaan sovittu tai puhuttu asiasta mitää :)

    • eihelvata

      Hoidin homman jo torstaina ja hyvin meni. Ollaan nyt yhdessä :)
      Kiitokset silti neuvoista, vaikken niitä käyttänytkään.. :D

      • q.w.e.r.t.y.

        onnee ihan sairaasti. Hitto mä oon sulle ny kateellinen =)


    • 342232

      "moi sää oot tosi nätti, haluisitsä alkaa seurustelemaan mun kanssa? :) "

    • Anonyymi

      Mä harvoin poikaystävän niin löydänkö se täältä😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe