"Alaks olee?"

eihelvata..

Ollaan täs yhen tytön kaa oltu aika paljon yhessä ja suudeltu yms. kaikkea tehty mutta me ei kuitenkaan seurustella, tämä johtuu siitä ettei asiasta ole puhuttu. Miten mä voisin kysyä ton "alaks olee?" kysymyksen eri sanoilla, ku toi kuulostaa jotenki hiukan ala-astelaismaiselta :D
Olen siis 17v. ja tyttö saman ikäinen.

Kiitos jo etukäteen! Nopeita vastauksia kiitos koska ajattelin hoitaa homman tänään :)

11

4633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Kahdenkesken ollessanne tartu vaikka jonain sopivana hetkenä hänen käteensä ja sano jotain tuonkaltaista: "Tykkään susta tosi paljon, mitä jos seurusteltaisiin ihan vakavasti?"

      En kyllä tiedä onko tuo paras tapa.. tuli vain mieleen.

    • tyttö92*

      vaan sille että tykkäät siitä ja odotat mitä hän vastaa siihen.. Sitten voit kysyä mitä hän tuntee sua kohtaan :) Ja sit jos hänkin vastaa että tykkää susta niin ehdotat seurustelua..

      Oon aika varma, että tyttökin tykkää susta ja haluaa seurustella sun kanssa jos hän on kerran suudellut yms. sun kanssa :D

      Onnea :) Hyvin se menee =)

    • mayura

      "Haluisitko tehdä meidän suhteesta hieman vakavemman?"

      "Ollaankohan me nyt oikea pari?"

      "Kelpuuttaisitko mut sun poikaystäväks?"

      "Voisitko olla mun oma?"

      "Oot löytäny paikan mun sydämestä, tahtoisitko valloittaa sen kokonaan?"

      Pelkkiä ideoita, päästä keksittyjä. :]

    • --------

      Kyllä tuo seurustelulta vaikuttaa. Miksi siitä pitäisi erikseen sopia kuin juuri nämä ala-astelaiset? Omallakin kohdalla oltiin seurusteltu muutama kuukausi kun sitten muussa yhteydessä tuli puheeksi, että yhdessähän tässä ollaan oltu jonkin aikaa. Jos olet epävarma suhteestasi niin tietty voit sitten kysyä missä mennään.

    • tytsssy

      Olen kans 17v tyttö. Mulla kans ollu kaikennäköst pelii mut sit en oo aina ajatellu sitä seurusteluu niin vakavasti, ainakaan heti alkuun. Eli ihan alussa sitä ei tarvi ottaa puheeks. Kysyt onko se miettiny seurustelua tai alkaisitteko seurustelemaan..

    • -ssari-

      no ensin kerrot tunteistas häntä kohtaan ja sit jos tunne on molemminpuolinen nii sit vaik tyyliin: "voisko meist sun mielest tulla jotain?"

    • tyttö-92

      eli kysyt siltä et: "ollaanks me yhes", nii mun nykynen kysy mult ku oltii jo pussailtu ja tavallaan oltu yhes jo vähä aikaa mut ei kuitenkaan sovittu tai puhuttu asiasta mitää :)

    • eihelvata

      Hoidin homman jo torstaina ja hyvin meni. Ollaan nyt yhdessä :)
      Kiitokset silti neuvoista, vaikken niitä käyttänytkään.. :D

      • q.w.e.r.t.y.

        onnee ihan sairaasti. Hitto mä oon sulle ny kateellinen =)


    • 342232

      "moi sää oot tosi nätti, haluisitsä alkaa seurustelemaan mun kanssa? :) "

    • Anonyymi

      Mä harvoin poikaystävän niin löydänkö se täältä😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe