"Alaks olee?"

eihelvata..

Ollaan täs yhen tytön kaa oltu aika paljon yhessä ja suudeltu yms. kaikkea tehty mutta me ei kuitenkaan seurustella, tämä johtuu siitä ettei asiasta ole puhuttu. Miten mä voisin kysyä ton "alaks olee?" kysymyksen eri sanoilla, ku toi kuulostaa jotenki hiukan ala-astelaismaiselta :D
Olen siis 17v. ja tyttö saman ikäinen.

Kiitos jo etukäteen! Nopeita vastauksia kiitos koska ajattelin hoitaa homman tänään :)

11

5116

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Kahdenkesken ollessanne tartu vaikka jonain sopivana hetkenä hänen käteensä ja sano jotain tuonkaltaista: "Tykkään susta tosi paljon, mitä jos seurusteltaisiin ihan vakavasti?"

En kyllä tiedä onko tuo paras tapa.. tuli vain mieleen.

• tyttö92*

vaan sille että tykkäät siitä ja odotat mitä hän vastaa siihen.. Sitten voit kysyä mitä hän tuntee sua kohtaan :) Ja sit jos hänkin vastaa että tykkää susta niin ehdotat seurustelua..

Oon aika varma, että tyttökin tykkää susta ja haluaa seurustella sun kanssa jos hän on kerran suudellut yms. sun kanssa :D

Onnea :) Hyvin se menee =)

• mayura

"Haluisitko tehdä meidän suhteesta hieman vakavemman?"

"Ollaankohan me nyt oikea pari?"

"Kelpuuttaisitko mut sun poikaystäväks?"

"Voisitko olla mun oma?"

"Oot löytäny paikan mun sydämestä, tahtoisitko valloittaa sen kokonaan?"

Pelkkiä ideoita, päästä keksittyjä. :]

• --------

Kyllä tuo seurustelulta vaikuttaa. Miksi siitä pitäisi erikseen sopia kuin juuri nämä ala-astelaiset? Omallakin kohdalla oltiin seurusteltu muutama kuukausi kun sitten muussa yhteydessä tuli puheeksi, että yhdessähän tässä ollaan oltu jonkin aikaa. Jos olet epävarma suhteestasi niin tietty voit sitten kysyä missä mennään.

• tytsssy

Olen kans 17v tyttö. Mulla kans ollu kaikennäköst pelii mut sit en oo aina ajatellu sitä seurusteluu niin vakavasti, ainakaan heti alkuun. Eli ihan alussa sitä ei tarvi ottaa puheeks. Kysyt onko se miettiny seurustelua tai alkaisitteko seurustelemaan..

• -ssari-

no ensin kerrot tunteistas häntä kohtaan ja sit jos tunne on molemminpuolinen nii sit vaik tyyliin: "voisko meist sun mielest tulla jotain?"

• tyttö-92

eli kysyt siltä et: "ollaanks me yhes", nii mun nykynen kysy mult ku oltii jo pussailtu ja tavallaan oltu yhes jo vähä aikaa mut ei kuitenkaan sovittu tai puhuttu asiasta mitää :)

• eihelvata

Hoidin homman jo torstaina ja hyvin meni. Ollaan nyt yhdessä :)
      Kiitokset silti neuvoista, vaikken niitä käyttänytkään.. :D

• q.w.e.r.t.y.

onnee ihan sairaasti. Hitto mä oon sulle ny kateellinen =)

• 342232

"moi sää oot tosi nätti, haluisitsä alkaa seurustelemaan mun kanssa? :) "

• Anonyymi

Mä harvoin poikaystävän niin löydänkö se täältä😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      273
      18354
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10540
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      389
      7069
    4. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      77
      6568
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      41
      4656
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3444
    7. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3018
    8. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2565
    9. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      33
      2320
    10. MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen

Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä
      Painonhallinta
      30
      2208
    Aihe