Ollaan täs yhen tytön kaa oltu aika paljon yhessä ja suudeltu yms. kaikkea tehty mutta me ei kuitenkaan seurustella, tämä johtuu siitä ettei asiasta ole puhuttu. Miten mä voisin kysyä ton "alaks olee?" kysymyksen eri sanoilla, ku toi kuulostaa jotenki hiukan ala-astelaismaiselta :D
Olen siis 17v. ja tyttö saman ikäinen.
Kiitos jo etukäteen! Nopeita vastauksia kiitos koska ajattelin hoitaa homman tänään :)
"Alaks olee?"
11
5208
Vastaukset
- ....
Kahdenkesken ollessanne tartu vaikka jonain sopivana hetkenä hänen käteensä ja sano jotain tuonkaltaista: "Tykkään susta tosi paljon, mitä jos seurusteltaisiin ihan vakavasti?"
En kyllä tiedä onko tuo paras tapa.. tuli vain mieleen. - tyttö92*
vaan sille että tykkäät siitä ja odotat mitä hän vastaa siihen.. Sitten voit kysyä mitä hän tuntee sua kohtaan :) Ja sit jos hänkin vastaa että tykkää susta niin ehdotat seurustelua..
Oon aika varma, että tyttökin tykkää susta ja haluaa seurustella sun kanssa jos hän on kerran suudellut yms. sun kanssa :D
Onnea :) Hyvin se menee =) - mayura
"Haluisitko tehdä meidän suhteesta hieman vakavemman?"
"Ollaankohan me nyt oikea pari?"
"Kelpuuttaisitko mut sun poikaystäväks?"
"Voisitko olla mun oma?"
"Oot löytäny paikan mun sydämestä, tahtoisitko valloittaa sen kokonaan?"
Pelkkiä ideoita, päästä keksittyjä. :] - --------
Kyllä tuo seurustelulta vaikuttaa. Miksi siitä pitäisi erikseen sopia kuin juuri nämä ala-astelaiset? Omallakin kohdalla oltiin seurusteltu muutama kuukausi kun sitten muussa yhteydessä tuli puheeksi, että yhdessähän tässä ollaan oltu jonkin aikaa. Jos olet epävarma suhteestasi niin tietty voit sitten kysyä missä mennään.
- tytsssy
Olen kans 17v tyttö. Mulla kans ollu kaikennäköst pelii mut sit en oo aina ajatellu sitä seurusteluu niin vakavasti, ainakaan heti alkuun. Eli ihan alussa sitä ei tarvi ottaa puheeks. Kysyt onko se miettiny seurustelua tai alkaisitteko seurustelemaan..
- -ssari-
no ensin kerrot tunteistas häntä kohtaan ja sit jos tunne on molemminpuolinen nii sit vaik tyyliin: "voisko meist sun mielest tulla jotain?"
- tyttö-92
eli kysyt siltä et: "ollaanks me yhes", nii mun nykynen kysy mult ku oltii jo pussailtu ja tavallaan oltu yhes jo vähä aikaa mut ei kuitenkaan sovittu tai puhuttu asiasta mitää :)
- eihelvata
Hoidin homman jo torstaina ja hyvin meni. Ollaan nyt yhdessä :)
Kiitokset silti neuvoista, vaikken niitä käyttänytkään.. :D- q.w.e.r.t.y.
onnee ihan sairaasti. Hitto mä oon sulle ny kateellinen =)
- 342232
"moi sää oot tosi nätti, haluisitsä alkaa seurustelemaan mun kanssa? :) "
- Anonyymi
Mä harvoin poikaystävän niin löydänkö se täältä😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483