Olisin kiinnostunut käsialan tutkimisesta.
Mistähän saisin tietoa aiheesta?
Tämä ei kuulu tälle palstalle, mutta en muutakaan keksinyt.
Hain googlesta aiheesta, mutta en löytänyt yhtään jossa olisi jonkun ihmisen käsialan tulkinta, enkä sitä kuka niitä tekee.
Kiitos etukäteen vastauksista, jos joku tietäis tästä jotain.
käsialan tutkimus
5
2942
Vastaukset
- Gale1952
Ala ei ole ihan helppo, mutta mielenkiintoinen. Vaatii kärsivällisyyttä ja paljon tutkimista. Hae kirjastosta aluksi kirjoja, esim. Osmo Oksasen Suuri käsialakirja. On niitä muitakin, mutta tuo on hyvä alku, kirjassa on noin 260 sivua.
- Anttikristus
löysin kirjastosta aikas paljon aiheesta kait psykologian hyllystä. Mutta en sit tiedä onko mitään oikeen kattavaa aineistoo kun tarttis tuntee kirjottaja ennenkun pystyy päättelemään.
- ja sitten kurssille
hei
se Osmo Oksasen kirja on kyllä hyvä, josta joku kirjoittaja mainitsi.
Voin lämpimästi suositella Pentti Vaaraman grafologia-kirjaa. Se on suppeampi kuin Oksanen, mutta perusasiat on erittäin hyvin siinä käsitelty. Ehkä voit jostain vielä saada sen?
Grafologia on muualla maailmassa arvostettua, mutta Suomessa vain pieni tietämätön joukko mollaa sitä.
Kun on kunnolla perehtynyt grafologiaan, se tietyissä asioissa antaa todella paljon informaatiota käsialan kirjoittajasta.
Ehkä Suomessa on vielä grafologian kurssejakin? Lykkyä sinulle!- kiinnostavaa
http://fi.wikipedia.org/wiki/Grafologia
ja harrastajia http://www.kolumbus.fi/grafologinen.yhdistys/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831489Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 85863
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818