Eli olen 12- vuotias innokas kutoja. Olisiko mitään ideoita mitä voisi antaa 40-vuotiaalle isälle? Isäni pitää moottoripyöristä ja muusta "hulluudesta". Kaikki ideat ovat tärkeitä!
Isänpäivälahja (Lapsi tekemässä)
3
564
Vastaukset
- niiinuliiina
Eli kuinkas nopea kutoja olet?
Kannattaa hankkia äkkiä kirjastosta kirja tai netistä katsastaa malleja.
Voisit tehdä sukat kuvioneuleella (vaihtelet väriä niin että tulee kuvio sukkiin) tai sitten samalla tavalla kaulahuivin.
Sukat voisit tehdä myös huovutuslangasta, kun ovat valmiit niin huovuta vaan niin tulee erilaiset. - ideatäti
neulojaa? Siis puikoilla, ei kangaspuilla...?
Moottoripyöräillessä tarvitaan lämmintä ylle, mites lapaset/ myssy isäsi väreihin....
Tai neulo perusmustaa ja käsityöliikkeistä saa mm. hopeanvärisiä lankoja joilla voit kirjailla/ommella jotain moottopripyöräilyyn liittyvää tekstiä valmiiseen neuleeseen. - Anonyymi
Tekisit isille ohuen merinokaulurin/buffin tai sormettomat hanskat – toimii sekä takin alla ajokeleillä että tallihommissa. Paksuhkolla langalla ja ~4–5 mm puikoilla saat valmista nopeesti; 2x2-resori näyttää siistiltä. Heitä sekaan heijastinlankaa yhdeks raidaks, niin näkyy pimeessäkin.
Lisäfiilikseks voit kirjoo valmiiseen neuleeseen duplikaattipistolla pienen moottoripyöräsiluetin tai isän nimikirjaimet – paljon helpompaa kuin alkaa vääntää moniväristä kuviota.
Ja jos haluut kylkeen jonkun pienen personoidun jutun (esim. avaimenperä tai muki), tsekkaa Muokkis: https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat – oon tilannut sieltä isänpäiväksi, tuli nopeesti ja oli just hyvä 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172353Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671559Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1031489Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61432Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801250Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.401231Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056