Niin että onko sillä väliä tuolla aasiassa jotta onko se foto värikuva vai mustavalko????
Viisumin foto? Väri vai mustavalko?
10
2482
Vastaukset
- ole maa
vaan maanosa. Aasiassa ei ole sama käytäntö ja samat säännöt joka maassa. Kiinan viisumin ohjeissa sanotaan että värikuva, mutta moni sanoo että mustavalkokuvakin on mennyt läpi. En silti lähtisi kokeilemaan ettei tule ikäviä yllätyksiä, jos siis hankkii viisumin vasta matkalla.
- ...etä aasia on maanosa. :)
...tarkotin kysymuksellä lähinnä sitä et kumpi on yl. varmempi ottaa, mustav. vai väri. Jos miettii esim. Indonesiaa?
Ja koska tämä on tyhmien kysymysten palsta ja olen sekä tyhmä että laiska sekä saamaton, en jaksa itse metsästää tietoa, vaan ajattelin et jos joku viksu ja mukava tyyppi vois valasta asiaa.
Oisko kuitenkin niin et väri on aina parempi??? Vai voiko jossain olla ehto et pakko olla mv-foto??? ...etä aasia on maanosa. :) kirjoitti:
...tarkotin kysymuksellä lähinnä sitä et kumpi on yl. varmempi ottaa, mustav. vai väri. Jos miettii esim. Indonesiaa?
Ja koska tämä on tyhmien kysymysten palsta ja olen sekä tyhmä että laiska sekä saamaton, en jaksa itse metsästää tietoa, vaan ajattelin et jos joku viksu ja mukava tyyppi vois valasta asiaa.
Oisko kuitenkin niin et väri on aina parempi??? Vai voiko jossain olla ehto et pakko olla mv-foto???Mikäli 30 päivää Indonesiassa riittää sinulle, et tarvitse erillistä valokuvaa, vaan 30 päivän turistiviisumi leimataan lentokentällä (tai satamassa) suoraan passiisi. Ja siinähän on jo kuva valmiina.
- keskustelupalstoilta???
Minua ihmetyttää aina, kun näen esittämäsi kaltaisen kysymyksen keskustelupalstalla (ja niitä on usein, et ole ainoa!). Keitä te kysyjät olette? Näitä kuuluisia 'uusavuttomia' tai käytännön asioissa muuten täysin onnettomia?
Keskustelupalstoilta voi saada ideoita, vinkkejä ja neuvoja, mutta lakeja ja sääntöjä kysyisin viralliselta taholta. Esim. 'reissaaja 56':n vastaus kuulostaa asialliselta, mutta mistä tiedät pitääkö se paikkansa? Tieto on saattanut muuttua, vastaaja saattanut erehtyä tai se voi olla tahallaan väärää (anteeksi 'reissaaja 56'!).
Jos sinut käännytetään Indonesian passitarkastuksessa pois, niin yritätkö sitten selittää, että 'Suomi24 Keskustelu participant told me it would be O.K.'?
Kysykää, hyvät ihmiset, tällaisia lakiasioita k.o. maan lähetystöstä!!!- Se viisumivammainen...
Ota iisisti. Ei tarvi ottaa nii pal stressiä näistä tyhmistä kysymyksistä, tällä palstalla Tyhmät kysymykset...
(Mua on muuten aina ihmetyttäny miks ihmiset ahdistuu niin paljo tän palstan kysmyksistä??? :)
Enkai mää ny henkeen ja vereen luota tän palstan tietoihin vaikka blondi olenkin, kunhan kysyin ja aiheutin sulle ahdistuksen. Anteeksi.
Käsittääkseni tuolla maailmalla on kans semmosia fotoautomaatteja ja valokuvaliikkeitä mistä kans saa semmosia ninku valokuvia, sekä mustina että värillisinä. Että kyllähän ne ihan paikanpäälläkin voi ottaa.
Korostan vielä että KUNHAN KYSYIN, ei ole pakko lukea palstaa tahi vastata jos nyppii liikaa. Olin vaan menos ottaan passikuvia ja fotari kysy et kummat ja jäin pohtiin asiaa. Enkä edes ottanu kun tajusin et hinta on hirvee 19€!!! Ja Banksusta saan tarvittaessa markalla.
Ja korostan vielä sitäkin, että kyllä tiedän etä meillä on eurot käytössä nykyisin ja virheellisesti käytin yksikköä markka. Anteeksi tästäkin jos joku ahdistui.
nim. laiska, tyhmä ja saamaton - reissaaja 56:lle!
Se viisumivammainen... kirjoitti:
Ota iisisti. Ei tarvi ottaa nii pal stressiä näistä tyhmistä kysymyksistä, tällä palstalla Tyhmät kysymykset...
(Mua on muuten aina ihmetyttäny miks ihmiset ahdistuu niin paljo tän palstan kysmyksistä??? :)
Enkai mää ny henkeen ja vereen luota tän palstan tietoihin vaikka blondi olenkin, kunhan kysyin ja aiheutin sulle ahdistuksen. Anteeksi.
Käsittääkseni tuolla maailmalla on kans semmosia fotoautomaatteja ja valokuvaliikkeitä mistä kans saa semmosia ninku valokuvia, sekä mustina että värillisinä. Että kyllähän ne ihan paikanpäälläkin voi ottaa.
Korostan vielä että KUNHAN KYSYIN, ei ole pakko lukea palstaa tahi vastata jos nyppii liikaa. Olin vaan menos ottaan passikuvia ja fotari kysy et kummat ja jäin pohtiin asiaa. Enkä edes ottanu kun tajusin et hinta on hirvee 19€!!! Ja Banksusta saan tarvittaessa markalla.
Ja korostan vielä sitäkin, että kyllä tiedän etä meillä on eurot käytössä nykyisin ja virheellisesti käytin yksikköä markka. Anteeksi tästäkin jos joku ahdistui.
nim. laiska, tyhmä ja saamatonIhana viksu selkeä vastaus ja uskon että jopa luotettava,
luin nääs blogiasi. (Vaikka näitä epäileviä tuomaita ainariittää...)
nim. laiska tyhmä ja saamaton, joka lähtee reisuun ens vklla reissaaja 56:lle! kirjoitti:
Ihana viksu selkeä vastaus ja uskon että jopa luotettava,
luin nääs blogiasi. (Vaikka näitä epäileviä tuomaita ainariittää...)
nim. laiska tyhmä ja saamaton, joka lähtee reisuun ens vkllaEipä kestä. Toivottavasti blogistani löytyi vinkkejä matkallesi.
- keskustelupalstoilta???
Se viisumivammainen... kirjoitti:
nim. laiska, tyhmä ja saamatonNiin, sinä 'kunhan kysyit' ja minä 'kunhan ihmettelin'. Olen jo pitkään ja usein ihmetellyt tällaisia kysymyksiä ja sinä nyt satuit 'uhrikseni', kun satuin vihdoinkin kirjoitustuulelle. Ei minua paljon suuremmatkaan asiat onneksi stressaa, mutta mietityttää korkeintaan.
Hyvää matkaa ja toivottavasti kaikki menee arvelujesi mukaan. Minä jatkan ihmettelyä, sillä tällaisia kysymyksiä näillä palstoilla näkyy riittävän.
- meax
Aikaisemmin on ollut hyväksyttyä, että viisumianomukseen liittää mustavalkokuvan, mutta nyt ovat alkaneet vaatia värillisiä kuvia. Näin esim. Thaimaan ja Kiinan viisumeissa. Uskoisin, että se olis varmempi.
- viisumivammainen..
Eipä siellä tarvinnu fotoa ollenkaan. 25 doltsua makso visa denpasarin lentokentällä. Hilpeä oli reissu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268