Aiotko vaihtaa jo talvirenkaat alle?

Mietityttää

Kuinka moni aikoo vaihtaa nyt viikonloppuna talvirenkaat alle kun on luvattu aamupakkasia ja jopa lunta etelään?!

21

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä kamppulassa

      voi ajaa koko talven kesärenkailla.

      • vaihtaako varas?

        Renkaat kyllä otetaan mutta auto jää tiilien päälle killumaan !! Vittu tätä kammelpaskan meininkiä...


      • ........
        vaihtaako varas? kirjoitti:

        Renkaat kyllä otetaan mutta auto jää tiilien päälle killumaan !! Vittu tätä kammelpaskan meininkiä...

        ???


    • vaihdan vasta

      sitten ku on pakko eli 1.12

    • turvallista matkaa

      viikolla.aamupakkasta oli jo keskiviikkona .suosittelen jos välität itsestäsi ja muista tiellä liikkujista.Peltilehmiä saa aina uusia ,mutta uutta ihmishenkeä ei saa!

    • *Kääpiö*

      Jos matkustatte pohjoiseen tai Oulun korkeudelle, niin siellä on tänään satanut lunta, tosin en tiedä kuinka paljon ja onko sohjoo tai jotain muuta vielä.

      • neuvoo

        vaikkei tiedä :((


      • *Kääpiösi*
        neuvoo kirjoitti:

        vaikkei tiedä :((

        Hei Tomppa !

        Kyllä mä tiedän sen että siellä satoi lunta tänään.
        Nyt siitä mä luin just Iltalehdestä kuinka siellä päin on ollut aikamoinen myräkkä.

        Lue säkin, ;)


      • *Kääpiösi*
        *Kääpiösi* kirjoitti:

        Hei Tomppa !

        Kyllä mä tiedän sen että siellä satoi lunta tänään.
        Nyt siitä mä luin just Iltalehdestä kuinka siellä päin on ollut aikamoinen myräkkä.

        Lue säkin, ;)

        http://www.iltalehti.fi/etusivu/


      • vahi
        *Kääpiösi* kirjoitti:

        Hei Tomppa !

        Kyllä mä tiedän sen että siellä satoi lunta tänään.
        Nyt siitä mä luin just Iltalehdestä kuinka siellä päin on ollut aikamoinen myräkkä.

        Lue säkin, ;)

        luuletko porvoolaisten pitävän kamppulalaisista? enemmistö on kyllä roskasakin kannalla, joten aika naiivia yhden päälle kaataa. en minäkään sinua erkiksi nimeä, vaikka syytä olisi.


    • vahi

      ei kannata laittaa uusia talvirenkaita, ne varastetaan!

      • Sairasta.

        Kun kysytään talvirenkaista,tee paskiaiset saatte
        siihenkin sopimaan kamppulan.Onhan sitä Porvoota
        muuallakin kuin täällä,kaikki yhtä hörhöjä???.


      • Piste.
        Sairasta. kirjoitti:

        Kun kysytään talvirenkaista,tee paskiaiset saatte
        siihenkin sopimaan kamppulan.Onhan sitä Porvoota
        muuallakin kuin täällä,kaikki yhtä hörhöjä???.

        kirjoittelu on tunnettua hörhöilyä!


      • tartu
        Sairasta. kirjoitti:

        Kun kysytään talvirenkaista,tee paskiaiset saatte
        siihenkin sopimaan kamppulan.Onhan sitä Porvoota
        muuallakin kuin täällä,kaikki yhtä hörhöjä???.

        Noihin trolleihin ne jatkaa niin kauan ku joku niitä kommentoi...


    • maanataina, varasin jo ajan.

      • ole niitä

        kamppulan hörhöjä?
        tornipolulla renkaat vaihdetaan parkkipaikalla, säästyy kaljarahat.


    • 2 viikkoa sitten jo ; )

      työkseni joudun ajelee ympäri Suomea.

    • kande vaihtaa

      vaihoin ite tänään asuintalomme parkkiksella

      • mietityttää

        Heippa, vaihdatin ne renkaat nyt sitten eilen. Lauantaina aamulla kun ajelin töihin, oli kyllä neljä astetta pakkasta. Onneksi oli kuivaa. Huvittavaa huomata miten asiattomia vastauksia saa kun kysyy jotain ihan tavallista...Kiitos kaikista asiallisista!


      • elektroniikkaan
        mietityttää kirjoitti:

        Heippa, vaihdatin ne renkaat nyt sitten eilen. Lauantaina aamulla kun ajelin töihin, oli kyllä neljä astetta pakkasta. Onneksi oli kuivaa. Huvittavaa huomata miten asiattomia vastauksia saa kun kysyy jotain ihan tavallista...Kiitos kaikista asiallisista!

        Hanki radio tai DVD-soitin jos työmatkalla on kuivaa. Mulla itellä on 7 tuuman näyttö digiboksilla, eikä oo yhtään kuivaa ku katon tai oikeastaan kuuntelen huomenta suomen aamulähetystä.


      • se nyt
        mietityttää kirjoitti:

        Heippa, vaihdatin ne renkaat nyt sitten eilen. Lauantaina aamulla kun ajelin töihin, oli kyllä neljä astetta pakkasta. Onneksi oli kuivaa. Huvittavaa huomata miten asiattomia vastauksia saa kun kysyy jotain ihan tavallista...Kiitos kaikista asiallisista!

        vastaajien vika ole, jos Porvoossa on Gammelbacka niminen kaupunginosa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe