pahasta oli

meille.......

tämän ensimmäisen koiran kanssa käytiin innolla alussa koirapuistossa. oli niin ihanaa nähdä koiran leikkivän muiden kanssa. ajattelin että koira sosiaalistuukin siinä samalla.

koirani on remmirähjääjä, eli kiltti koirani rähjää jokaiselle vastaantulijalle ja muullekin kuin vastaantulijalle, jos joku koira on vain näköpiirissä.

olen sitä mieltä, että tämä ainakin osittain johtuu koirapuistoilusta. liian usein tuli siellä tilanteita, joissa joku koira kävi koirani kimmppuun vaikkei koirani ollut riitamielellä. kerran jo asuessamme sisään jo portilla koirani ollessa vielä hihnassa toinen koira hyökkäsi välittömästi ja olisi varmaan raadellut silloisen vielä pentuni. olin tietysti tyhmä kun en heti lopettanut puistoilua - olihan sielä paljon hyviäkin kavereita koiralle.

nooh nyt on tulossa toinen koira taloon. tämän pennun kanssa ei ole suunniteltu käytävän puistossa.

ymmärrän ettei kaikki koirat tule toimeen keskenään. mutta koirapuistoon tuodaan paljon sellaisia koiria, joita ei todellakaan pitäisi puistoon viedä - siis muille koirille vihaisia ja aggressiivisia. omistajat kai laiskuuttaa vievät; saapahan koira liikuntaa kun ei itse jaksa ulkoiluttaa.

muuten tästä minun koirastani ei olisikaan enää puistoilijaksi juuri tämän rähjäämisen takia.

4

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tottatotta

Oletko koskaan ajatellut sitä ettei ne koirat vaan omistajat jotka arvioivat väärin sen mitkä koirat sopivat tai eivät sovi yhteen?

Muutaman virhetikin olen itsekin vuosien varrella tehnyt mutten silti menettänyt uskoani siihen etteikö puistossa voisi olla kivaakin.

• usein omistajat

kääntää selkänsä koirilleen puistoissa kun pitäisi hiukan tarkkailla niiden kemioita/eleitä.

• eleitä niin

vältyt paljon ikäviltä asioilta ja koirasi voi luottaa sinuun ja sinun arvioosi voiko johonkin koiraan tutustua vai ei. Hyvä laumanjohtaja pitää huolen laumansa turvallisuudesta.

• miettinyt sitäkin

että ulkoilu on tosi hankalaa kahden koiran kanssa, mikäli toinen on vieläkin remmirähjä?
      Voi tulla mieleen ulkoiluttaa koirat erikseen mikä olisi muutenkin ihan hyvä asia.

Remmirähjäys ja muut käytöshäiriöt eivät häviä toisen koiran tultua.

Vai oliko viesti vain ajatelma ja koira on jo saatu hallintaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72