Miten saan sähköpostin liitetiedostona tulleen 3gp-videotiedoston auki? Tiedosto pitäisi avautua Quick Time Playerilla, jossa on ainakin asennettujen pluginien mukaan tuon tiedoston plugi.
Ja miten saan videon tallennettua omalle koneelle? Avautuvassa valikossa on vain Tallenna kuva-mahdollisuus, joka ei videota tallenna.
Kysymys 3gp-tiedostosta
tyhmäkki
2
537
Vastaukset
edes mitä sähköpostia käytät ja mikä sitä kuvan tallennusta tarjoaa, totean vain että ainakin VLC Player avaa 3gp:t.
- reistailee
Sähköposti on Suomi24. Kun en ymmärrä miten saan tiedoston pois sähköpostista omalle koneelle. Liekö koko videotiedostoa tullutkaan, kun ei se siitä irtoa.
VLC on koneella, mutta eipä se auta jos tiedosto pysyy 'mykkänä'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1141035
- 491015
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856