Todistetaan ettei palsta ole kuollu, elikkäs dööd. Nyt kun lokakuu on förbiii, voidaan alkaa palstan piristeeksi yleiset loanheitto talkoot, tekijämiesten ja naisten tapaan. Kehitellään unelmatehdas, pidetään heikomman puolta ja pidetään Suomen tiet kotimaisilla motoristeilla.
Voidaan jopa ottaa arvot mukaan keskusteluihin ja miestä autetaan mäessä, niin että tutka vinkuu. Hankitaan kesäksi tiukemmat kypärät ja nahkapuku, johon kertakaikkiaan ei yksin, ilman apua pääse.
Nyt tästä pippalot aukee, kunhan porukalöla ryhtytään talkoisiin.
Kuka heittää ekana ? HääH ?
Sanotaan nyt vaikka niin, että helppoahan teillä puupäillä on, jos zunami iskee.
Loanheitto-osio.
22
1574
Vastaukset
- _?_
EI YMMÄRRÄ
- Trollientrolli
No perkale, kun kehoitetaan kerran.
L O K A A A !!!
Turo.
-Inisevä hintti, joka "tietää" kaikesta kaiken.
Dajana.
-Huonolla kieliopilla kirjoitteleva mukava hoitsu.
Enska.
Lentävä transukuski...asiaaa...
Långviik.
-Pirteä lady. Itsetunto-ongelma ilmenee kiukutteluna ja kulmikkuutena.
Irön.
Runoileva ratsastaja...rautaheposella, niinku tatjaanakin kai...
Hullu-Jussi.
-hullu jussi...kaikella kunnioituksella
BMW.
-pokajätkä ja guru...kateissa...
Reiman.
-Välillä luulen, että Se on Turo...
V 2.
-Aitoa kunnioitusta !
Prätkähiiri.
-Menneisyyden legenda. Suupaltti vailla vertaa !
Kra.
-jaa kuka ?
Vanha Erkki.
-Isojätkä varaterskan jatkeena. Asiamies..ok.
Hondatar.
-Maalaispojan kostea uni hmmmm
...
Ajattuskatkos.
-Niin tuttu, niiiin tuttu.
Dick Shitthing.
Trollientrolli
Sherwoodin ihmemies
-Sherwoodin ihmemies ja outo sellainen.
"Hoitoa" vailla ;)
Siinä Teille toverit ja kommunistit Lokaa. Koko rahalla ja tipin kanssa.
motto: Hywin menee, ellei loistavasti !
oikoltekstjhgjsis.vihreettt- kaikkien trollien äiti
olisit oikea henkilö vastaamaan kysymykseeni.
Voinko ostaa itselleni tuon dl:n nimenoman
pikkulohkoisena,vaikka en tunnekaan mitään
sex.mielenkiintoa samaa sukupuolta kohtaan?
Pyörän ostaisin yksinajeluun hiekkateille.
Asfaltti raketti on jo.
T:Peräkammarin pojista tietämätön. - löydät
orgista, se on siellä tehnyt täyden pellen itsestään.
- äippä !
kaikkien trollien äiti kirjoitti:
olisit oikea henkilö vastaamaan kysymykseeni.
Voinko ostaa itselleni tuon dl:n nimenoman
pikkulohkoisena,vaikka en tunnekaan mitään
sex.mielenkiintoa samaa sukupuolta kohtaan?
Pyörän ostaisin yksinajeluun hiekkateille.
Asfaltti raketti on jo.
T:Peräkammarin pojista tietämätön.Hywin sä vedät kyllä.
Unhoita strömmi ja osta 690 Kotka, tai 660 XT.
Täts te neuvo indiidddd...laik tei sei in the joulukalenteri junou..tai sillai poppop... - siellä
löydät kirjoitti:
orgista, se on siellä tehnyt täyden pellen itsestään.
eiköhän se mee niin, että nää tän palstan nilkit on vaan siirtynyt sinne ja tuikkii puukolla selkään. Aika naurettavia pikkuhomoja ootte.
- joskus
siellä kirjoitti:
eiköhän se mee niin, että nää tän palstan nilkit on vaan siirtynyt sinne ja tuikkii puukolla selkään. Aika naurettavia pikkuhomoja ootte.
meistä tulee sun kaltaisia isoja homoja.
- persettä?
joskus kirjoitti:
meistä tulee sun kaltaisia isoja homoja.
vai vittuiletko vaan?
- Turo--lnkeri
persettä? kirjoitti:
vai vittuiletko vaan?
........juu.....tottakaiii....(o)...
- et tajuu
Turo--lnkeri kirjoitti:
........juu.....tottakaiii....(o)...
älä sekaannu mun ja söpöliinin treffeihin!
- Köröttelijä
Lokakuu meni jo!
Mitä jos aloitettaisiin sellainen yli imelä keskustelupalsta jossa vain kehuttaisiin toisia motoristeja,autoilijoita,julkisen käyttäjiä ja kaikkea mahdollista mikä vähänkään mopoilua sivuaa.
Päästeltäisiin niin,että siirappi valuisi,vaikka tyyliin,...VAAAUUU,kyllä toi sun Honda on sitten fantsun IIIIHANA tai UPEEETAAA kuinka VAARALLISEN lähellä mun takista sä roikuit sun HÄIKÄISEVÄN upeella rekallas...tulit aivan VALTAVAN rohkeesti kolmion takaa mun eteen,jouduin tekemään kaikkeni jarruttaessani MAHTAVAN hyvin toimivilla jarruillani,etten liiskautuisi sun BLING kiiltoisen unelmasi kylkeen jne.
Vois tulla lyhyitä ketjuja,PAT SOU VAT?- Sherwood
Meinasin sanoo, et oot paska jätkä, mut en sanokkaa. Sä oot I H K U !
Woi genitaali näitä mun wiski-höyrysiä juttujani.
- Mikki65
Tänään sai ihan oikeasti heittää lokaa... Sen verran räntää oli tullut että joutui lumilapion kaivamaan liiteristä ja kertoa pihamaalle kuka kukin on :) Toivottavasti eteläisessä Suomessa joku pääsee vielä ajeleen. Keski-Pohjanmaa hiljenee ja loat on siis heitetty, saunottu ja oluet/konjamiinit päälle kipattu.
Kippasin kumoon muuten viime tiistaina. Polvet aika rumat ja peukalo poikki. Sattuu ja vituttaa... ainut lohtu että Suski säästyi ja rikostoverina oli Tunturi.Ihanko pappiksella otit kupit?
Äläs kuule koske vehkeisiin johon sun taidot ei riitä, pysyttele vaan jalkamiehenä se on kaikista parhainta:)
Kun mun tytär oli 15 v ja hänellä oli uusi Pösön skoderi,niin juman gegga mä meinasin ottaa lipat sillä skoderilla:)
Sitäkin piti välillä käyttää ja tyypit oli pakko ottaa ,talvella meinaan...
skoderissa suvikumit alla:)
No piha oli liukas lunda maassa ja enhän mä oo tottunu ajelee noilla kakspyöräsillä:)
Mun tytär sano,äiti hei sun on parasta olla koskematta siihen skoderiin,kun et kerran osaa ajaa:)
Mitäs tosta loasta,annetaan balaa vaan ja venataan kevättä:)dajana kirjoitti:
Ihanko pappiksella otit kupit?
Äläs kuule koske vehkeisiin johon sun taidot ei riitä, pysyttele vaan jalkamiehenä se on kaikista parhainta:)
Kun mun tytär oli 15 v ja hänellä oli uusi Pösön skoderi,niin juman gegga mä meinasin ottaa lipat sillä skoderilla:)
Sitäkin piti välillä käyttää ja tyypit oli pakko ottaa ,talvella meinaan...
skoderissa suvikumit alla:)
No piha oli liukas lunda maassa ja enhän mä oo tottunu ajelee noilla kakspyöräsillä:)
Mun tytär sano,äiti hei sun on parasta olla koskematta siihen skoderiin,kun et kerran osaa ajaa:)
Mitäs tosta loasta,annetaan balaa vaan ja venataan kevättä:)Pulukin kaatuu,kun piha on liukas.
- Datjaana--Längvik
hullu-jussi kirjoitti:
Pulukin kaatuu,kun piha on liukas.
Ei noilla taidettu mennä espoon valtuustoon.
Onneks.
Nomutta täähän on Loanheitto-osio ! hullu-jussi kirjoitti:
Pulukin kaatuu,kun piha on liukas.
Mut muista Jussi,älä sinä niitä kaikkia nu....
Montaks puluu sul on jo plakkarissa,ei ois iginä uskonut sinustakaAn..
SULT MENI KATU-USKOTTAVUUS NYT:)))- LongbayLadybiker
dajana kirjoitti:
SULT MENI KATU-USKOTTAVUUS NYT:)))en voi edes pistää wall to wallia kun häivyit naamakirjasta ja sitä toista en vielä ole ottannu halttuu
tiedoksesi täältä Wienin yöstä (nimim. "aamuvirkku Wienissä" kirjoittaa) että onnistuin söheltämään meiliboxini toimintakelvottomaan tilaan "siivotessani" sitä toissapäivänä
enpä siis voi vastata enkä kirjoittaa, osoitteetkin o kaputtt
et näi ... dajana kirjoitti:
SULT MENI KATU-USKOTTAVUUS NYT:)))semmonen mennä,mitä ei ole koskaan ollutkaan.vai voiko???
LongbayLadybiker kirjoitti:
en voi edes pistää wall to wallia kun häivyit naamakirjasta ja sitä toista en vielä ole ottannu halttuu
tiedoksesi täältä Wienin yöstä (nimim. "aamuvirkku Wienissä" kirjoittaa) että onnistuin söheltämään meiliboxini toimintakelvottomaan tilaan "siivotessani" sitä toissapäivänä
enpä siis voi vastata enkä kirjoittaa, osoitteetkin o kaputtt
et näi ...Eikä tää taida olla ees ekakerta,kun heivaat meiliosoitteesi vex:)
Naamakirjaan mulla ei oo aikaa,harvoin ees täälläkään oon enää.
Mä laitoin sulle meiliä niin taas kerran sulle päivitty se osoite.
Nauti matkastasi:)hullu-jussi kirjoitti:
semmonen mennä,mitä ei ole koskaan ollutkaan.vai voiko???
Motoristin gutaleita meinaan:)
Lokaa tutin täydeltä...
- statistikko
Lehmänhäntä efekti : http://keskustelu.suomi24.fi/arkisto/99/612/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2363111
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?132867Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n212134Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari262068Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa631935Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo731699Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh251546Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?1151384Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr261334Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http241221