kainalokotelo

marcolin22lr

onko kellään tietoa mikä olis sopiva kainalokotelo marcolin 22lle jossa on liipasin kaaressa noin 3cm mittainen laser. siivet olen leikannu pois.eikä ole vaimentimen pakko sopia koteloon

11

1865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tadzio de Santis

      Tuo laser tuo hieman ylimääräisiä mutkia matkaan, mutta ehkä uncle mike's revolverikotelo 2 tai 3 passaisi. Niissä taitaa olla avoin pää, eli vaimenninkin solahtaisi nätisti läpi.

    • kysyn vaan...

      Mihin tarkoitukseen te käytätte noita kainalokoteloita?

      • Tadzio de Santis

        Vyökotelo ei oikein toimi jalkatuen kanssa, ja minun on päästävä välillä istumaan jotta paine polvessa vähenee. Myös rullatuolista käsin harrastavat suosivat usein kainalokoteloa.

        Silloin kun ase ei ole asekaapissa en laske sitä mielelläni silmistäni. Vaikka olisin yksinäni radalla. Kun käyn täppäämässä taulua täytän lipasta menomatkalla, ase lepää silloin lataamattomana kotelossa. Aseen piippu ei tuolloin osoita koko aikaa radan suuntaisesti vaan alaspäin, mutta aina ei voi saada kaikkea.


      • tuollainenkin
        Tadzio de Santis kirjoitti:

        Vyökotelo ei oikein toimi jalkatuen kanssa, ja minun on päästävä välillä istumaan jotta paine polvessa vähenee. Myös rullatuolista käsin harrastavat suosivat usein kainalokoteloa.

        Silloin kun ase ei ole asekaapissa en laske sitä mielelläni silmistäni. Vaikka olisin yksinäni radalla. Kun käyn täppäämässä taulua täytän lipasta menomatkalla, ase lepää silloin lataamattomana kotelossa. Aseen piippu ei tuolloin osoita koko aikaa radan suuntaisesti vaan alaspäin, mutta aina ei voi saada kaikkea.

        ihmeellinen 'sääntö' on peräisin, että aseen piipun on aina osoitettava tauluille. Ei se ainakaan voi perustua mihinkään turvallisuusasioihin, koska kisassakin sarjojen välillä aseet jätetään pöydille ja ampujat lampsivat tauluille, eli sinne minne piiput sojottaa.


    • sillä...

      kotelolla teet? Ase kuljetetaan salkussa/laukussa, salkku pidetään radalla tiskin alla ja ase ja panokset tiskillä. Autoillessa, kylillä liikuttaessa ja muilla yleisillä paikoilla et saa kuljettaa asetta kuin pakattuna, et ylläsi. Jos elvistelet aseen kanssa, poliisi vie aseen ja valkotakkiset miehet sinut. Kysy vaikka poliisilta.

      Nimim. 40 vuotta rata/pistooliammuntaa harrastanut.

      • Nimetön

        pidän siinä pyssyssä laserin ja vaimentimen paikollaan koska se on kätevä esim ketun lopetukseen luolassa ei tarvi tähdätä ku ampuu ja antaa samalla valoa ja vaimennin parantaa lähellä olevan koiran ja muitten ihmisten ääni melua


      • Tadzio de Santis

        "salkku pidetään radalla tiskin alla"

        Ei tee mieli pitää hyvää salkkua paskaisella maalattialla, varsinkaan huonommalla kelillä...


      • rätätätä

        oliskohan sunki aika mennä ja tehdä viimeinen latausliike ja napsauttaa ohimolle


      • rätätätää
        rätätätä kirjoitti:

        oliskohan sunki aika mennä ja tehdä viimeinen latausliike ja napsauttaa ohimolle

        tarkotettu tälle 40vuotta harrastaneelle


      • Anonyymi
        rätätätää kirjoitti:

        tarkotettu tälle 40vuotta harrastaneelle

        Pissipäille sopii vesipyssy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pissipäille sopii vesipyssy?

        Miksi kommentoit ikivanhaa juttua aivan älyttömällä kirjoituksella?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1576
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      186
      425
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe