...
Voiko nainen ajella bonnevillellä?
21
3371
Vastaukset
- tietenkin
Mukava, mitoiltaan, pienehkö pyörä sopii oikein hyvin naiselle(kin)
- sano hän
igfaskln
- Kallis pyörä...
Voi ajaa. Muu ei estä kun hinta. Aikas kalliita nämä uudet bonnet vielä. Vähintään 7tonnia.
- juhlamalli 14 te
Kallis pyörä... kirjoitti:
Voi ajaa. Muu ei estä kun hinta. Aikas kalliita nämä uudet bonnet vielä. Vähintään 7tonnia.
mmm
- Hondisti
Eikä moisella romulla voi ajaa kukaan muukaan.
- eteet
Nih!!
- puutteesta...
kärsivä hondisti ajeleepi vaan jaaappanilaisella koskapa ei tiedä että pyörät tulevat briteistä tahi usasta!!! tietysti jos vartavasten tahtoo pidättäytyä korvikkeessa niin siitä vaan, onhan noi illat jo senverta pimeitä että voi kenenkään näkemättä heittää pienen lenkin vaikkapa japsi mopollakin!!!( ellei tuttuja lähettyvillä!!!)
- että pimeessä on ajettava
puutteesta... kirjoitti:
kärsivä hondisti ajeleepi vaan jaaappanilaisella koskapa ei tiedä että pyörät tulevat briteistä tahi usasta!!! tietysti jos vartavasten tahtoo pidättäytyä korvikkeessa niin siitä vaan, onhan noi illat jo senverta pimeitä että voi kenenkään näkemättä heittää pienen lenkin vaikkapa japsi mopollakin!!!( ellei tuttuja lähettyvillä!!!)
Hondalla, koska naapurit on niin kateellisia. Tuo yksikin säätää vanhan Nortonin sytytystä kädet kohmeessa vähintään kerran viikossa. Siinä on brittitunnelmaa, jota näissä uusissa Triumpheissa ei ole, koska ne on todellisuudessa japsimopoja.
- chonbur
puutteesta... kirjoitti:
Oletkos varma ettei Triumphisi ole Thaimaan tehtaalla valmistettu, harvemmin taitavat sitä mainostaa.
- -----------------
Vinkuu joku hontisti, jo on maailman kirjat sekasin. :D (täydellinen repeäminen) :D
- mooses...
että pimeessä on ajettava kirjoitti:
Hondalla, koska naapurit on niin kateellisia. Tuo yksikin säätää vanhan Nortonin sytytystä kädet kohmeessa vähintään kerran viikossa. Siinä on brittitunnelmaa, jota näissä uusissa Triumpheissa ei ole, koska ne on todellisuudessa japsimopoja.
että vanhalla pyörällä jopa joskus pääsee ajelemaankin mutta kuuluupi olennaisena osana harrastukseen toi rassaus!!! sitä ei kylläkään ymmärrä että noista uusista japsikinnereistä poikii moottori jo reilun 10 000km jälkeen!!! mun trumpassa ainakin lukee englanti valmistusmaan kohdalla ja jopa tehdaskin sijaitsee siellä!! huonoja noissa triumpeissa on kyllä oikeestikkin toi kestävyys, nimittäin renkaiden pyörä vm-05 kilsoja tullut reilut 40 000km ja renkaita menossa neljäs kierros!!!
- voi...
Itse oon ajellut 2 kautta ja aion jatkaa taas ensi keväänä...
- EvelKnievel
Bonne on tosi kevyt ja helppo ajaa. Sopii kenelle vaan.
- , kun siinä
pitää vääntää kaasukahvaa, painaa kykintä, vaihdella vaihteita, käyttää vilkkua, seurata liikennettä ym. ym. Joten minä voin ajella sinulla...
- <<<<
JOS MUN NAINEN AJAIS BONNEVILLELLÄ JA MINÄ MZTALLA
- mie vuan
kun Hiko Haikola oli afrikan reissulla, niin kertoivat TM:ssä miten jossain kaupungissa oli joku nainen ajanut heidän ohitseen ko. pyörällä ja hänellä oli päällään vain chanel5:sta... Liekkö poikien mielikuvitusta, mutta jotenkin juttu jäi mieleen...:) Eli ilmeisesti VOI!
- voi perkele
sillä se on homojen pyörä.
- tohvelin näkönee
On se ainakin ihan vtun näkönee.
Et josooot vmäisen näköne ämmä, niin siitä vaa - rumpppa
Ainakin kyseisellä naisimehisellä on Bonneville, lie muutenkin julkuilla jokin kulttimopo
- paikkansa
Lisäksi trumpalla ajelee ainakin James Hetfield ja the House sarjan Hugh Laurie
- täällää
varmana voi...itse ajelen1200cc Daytonalla enkä vaihtais mihinkään... Trumpa rules
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448139Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432171Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262072- 951698
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 251116
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860