Voiko nainen ajella bonnevillellä?

onko maskuliininen pyörä?

...

21

3347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietenkin

      Mukava, mitoiltaan, pienehkö pyörä sopii oikein hyvin naiselle(kin)

    • sano hän

      igfaskln

      • Kallis pyörä...

        Voi ajaa. Muu ei estä kun hinta. Aikas kalliita nämä uudet bonnet vielä. Vähintään 7tonnia.


      • juhlamalli 14 te
        Kallis pyörä... kirjoitti:

        Voi ajaa. Muu ei estä kun hinta. Aikas kalliita nämä uudet bonnet vielä. Vähintään 7tonnia.

        mmm


    • Hondisti

      Eikä moisella romulla voi ajaa kukaan muukaan.

      • eteet

        Nih!!


      • puutteesta...

        kärsivä hondisti ajeleepi vaan jaaappanilaisella koskapa ei tiedä että pyörät tulevat briteistä tahi usasta!!! tietysti jos vartavasten tahtoo pidättäytyä korvikkeessa niin siitä vaan, onhan noi illat jo senverta pimeitä että voi kenenkään näkemättä heittää pienen lenkin vaikkapa japsi mopollakin!!!( ellei tuttuja lähettyvillä!!!)


      • että pimeessä on ajettava
        puutteesta... kirjoitti:

        kärsivä hondisti ajeleepi vaan jaaappanilaisella koskapa ei tiedä että pyörät tulevat briteistä tahi usasta!!! tietysti jos vartavasten tahtoo pidättäytyä korvikkeessa niin siitä vaan, onhan noi illat jo senverta pimeitä että voi kenenkään näkemättä heittää pienen lenkin vaikkapa japsi mopollakin!!!( ellei tuttuja lähettyvillä!!!)

        Hondalla, koska naapurit on niin kateellisia. Tuo yksikin säätää vanhan Nortonin sytytystä kädet kohmeessa vähintään kerran viikossa. Siinä on brittitunnelmaa, jota näissä uusissa Triumpheissa ei ole, koska ne on todellisuudessa japsimopoja.


      • chonbur
        puutteesta... kirjoitti:

        kärsivä hondisti ajeleepi vaan jaaappanilaisella koskapa ei tiedä että pyörät tulevat briteistä tahi usasta!!! tietysti jos vartavasten tahtoo pidättäytyä korvikkeessa niin siitä vaan, onhan noi illat jo senverta pimeitä että voi kenenkään näkemättä heittää pienen lenkin vaikkapa japsi mopollakin!!!( ellei tuttuja lähettyvillä!!!)

        Oletkos varma ettei Triumphisi ole Thaimaan tehtaalla valmistettu, harvemmin taitavat sitä mainostaa.


      • -----------------

        Vinkuu joku hontisti, jo on maailman kirjat sekasin. :D (täydellinen repeäminen) :D


      • mooses...
        että pimeessä on ajettava kirjoitti:

        Hondalla, koska naapurit on niin kateellisia. Tuo yksikin säätää vanhan Nortonin sytytystä kädet kohmeessa vähintään kerran viikossa. Siinä on brittitunnelmaa, jota näissä uusissa Triumpheissa ei ole, koska ne on todellisuudessa japsimopoja.

        että vanhalla pyörällä jopa joskus pääsee ajelemaankin mutta kuuluupi olennaisena osana harrastukseen toi rassaus!!! sitä ei kylläkään ymmärrä että noista uusista japsikinnereistä poikii moottori jo reilun 10 000km jälkeen!!! mun trumpassa ainakin lukee englanti valmistusmaan kohdalla ja jopa tehdaskin sijaitsee siellä!! huonoja noissa triumpeissa on kyllä oikeestikkin toi kestävyys, nimittäin renkaiden pyörä vm-05 kilsoja tullut reilut 40 000km ja renkaita menossa neljäs kierros!!!


    • voi...

      Itse oon ajellut 2 kautta ja aion jatkaa taas ensi keväänä...

    • EvelKnievel

      Bonne on tosi kevyt ja helppo ajaa. Sopii kenelle vaan.

    • , kun siinä

      pitää vääntää kaasukahvaa, painaa kykintä, vaihdella vaihteita, käyttää vilkkua, seurata liikennettä ym. ym. Joten minä voin ajella sinulla...

    • <<<<

      JOS MUN NAINEN AJAIS BONNEVILLELLÄ JA MINÄ MZTALLA

    • mie vuan

      kun Hiko Haikola oli afrikan reissulla, niin kertoivat TM:ssä miten jossain kaupungissa oli joku nainen ajanut heidän ohitseen ko. pyörällä ja hänellä oli päällään vain chanel5:sta... Liekkö poikien mielikuvitusta, mutta jotenkin juttu jäi mieleen...:) Eli ilmeisesti VOI!

    • voi perkele

      sillä se on homojen pyörä.

    • tohvelin näkönee

      On se ainakin ihan vtun näkönee.

      Et josooot vmäisen näköne ämmä, niin siitä vaa

    • rumpppa

      Ainakin kyseisellä naisimehisellä on Bonneville, lie muutenkin julkuilla jokin kulttimopo

      • paikkansa

        Lisäksi trumpalla ajelee ainakin James Hetfield ja the House sarjan Hugh Laurie


    • täällää

      varmana voi...itse ajelen1200cc Daytonalla enkä vaihtais mihinkään... Trumpa rules

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe