Mitä täytyy tehdä toisessa tehtävässä? Ukko leijuu suuressa avaruushalissa.erään oven luokse olen onnistunut asentamaan kaksi vihreää laatikkoa,mutten kuitenkaan ovesta pääse.Huoneen ylä ja alareunassa on myös eräänlaiset "ovet tms"miten kohdasta pääsee eteenpäin
Deat space
3
326
Vastaukset
- öhöm.
dead space ei deat space
- ...
nyt olis "dietin paikka"
- Anonyymi
Kukaan ei ole kirjoittanut mitään uudesta versiosta tänne, vaikka peliä on kovasti kehuttu. Ei ole kuitenkaan kehumista pelissä mielestäni, vaikka grafiikka on asiallista ja kenttäsuunnittelu ja pelimekaniikkakin toimii moitteettomasti. Ei ole kauhua, eikä peliin kuuluvaa ahdistusta. Muistelen, että ensimmäinen peli oli tunnelmallisempi kokemus. Nyt on tehty jonkinlainen kevytversio selvästi, joka sopii lapsillekin, mutta myönnettäköön, että en ole vielä puolivälissäkään peliä, vaikka pelaillut noin parisen viikkoa jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310569
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432281Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331071Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997