Sou sua parente que mora no Brazil, o Harry que trabalha na nokia e meu primo ele me conhece...
Kuka osaa
8
1229
Vastaukset
- arvaten
En osaa portugalia yhtään mutta espanjan pohjalta arvaan näin:
Olen hänen Brasiliassa asuva sukulaisensa. Harry, joka työskentelee Nokialla, on serkkuni, hän tuntee minut...- voi olla myös
..Teidän sukulaisenne, riippuen asiayhteydestä
- Mies Riosta
Olen Brasiliassa asuva sukulaisesi, Harry joka on toissa Nokialla on serkkuni, han tuntee minut.
- paljon sinulle
rion mies!!!
- oli käännetty....
paljon sinulle kirjoitti:
rion mies!!!
no johan se oli käännetty....
- Mies Riosta
oli käännetty.... kirjoitti:
no johan se oli käännetty....
pilkun viilaamista, mutta mielestani on huomattava ero kaannoksessa jos toinen kaantaa: "Olen hanen..." ja toinen kaantaa "olen sinun...".
Tosin en halunnut mitenkaan osoittaa espanjankielen taitoisen kaannosta vaaraksi, kunhan vaan korjasin hieman. - joku tämän vielä
Mies Riosta kirjoitti:
pilkun viilaamista, mutta mielestani on huomattava ero kaannoksessa jos toinen kaantaa: "Olen hanen..." ja toinen kaantaa "olen sinun...".
Tosin en halunnut mitenkaan osoittaa espanjankielen taitoisen kaannosta vaaraksi, kunhan vaan korjasin hieman.Touhon vielä tarvisin apua??
Sim estou morando no Brasil, e meu Inglês e bem ruim..como vamos nos entender?? - Rassitar
joku tämän vielä kirjoitti:
Touhon vielä tarvisin apua??
Sim estou morando no Brasil, e meu Inglês e bem ruim..como vamos nos entender??Kyllä, asun Brasiliassa ja englantini on todella huonoa... Kuinka ymmärrämme toisiamme?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266