Kuka osaa

kääntää?

Sou sua parente que mora no Brazil, o Harry que trabalha na nokia e meu primo ele me conhece...

8

1233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvaten

En osaa portugalia yhtään mutta espanjan pohjalta arvaan näin:
      Olen hänen Brasiliassa asuva sukulaisensa. Harry, joka työskentelee Nokialla, on serkkuni, hän tuntee minut...

• voi olla myös

..Teidän sukulaisenne, riippuen asiayhteydestä

• Mies Riosta

Olen Brasiliassa asuva sukulaisesi, Harry joka on toissa Nokialla on serkkuni, han tuntee minut.

• paljon sinulle

rion mies!!!

• oli käännetty....
        paljon sinulle kirjoitti:

rion mies!!!

no johan se oli käännetty....

• Mies Riosta
        oli käännetty.... kirjoitti:

no johan se oli käännetty....

pilkun viilaamista, mutta mielestani on huomattava ero kaannoksessa jos toinen kaantaa: "Olen hanen..." ja toinen kaantaa "olen sinun...".

Tosin en halunnut mitenkaan osoittaa espanjankielen taitoisen kaannosta vaaraksi, kunhan vaan korjasin hieman.

• joku tämän vielä
        Mies Riosta kirjoitti:

pilkun viilaamista, mutta mielestani on huomattava ero kaannoksessa jos toinen kaantaa: "Olen hanen..." ja toinen kaantaa "olen sinun...".

Tosin en halunnut mitenkaan osoittaa espanjankielen taitoisen kaannosta vaaraksi, kunhan vaan korjasin hieman.

Touhon vielä tarvisin apua??

Sim estou morando no Brasil, e meu Inglês e bem ruim..como vamos nos entender??

• Rassitar
        joku tämän vielä kirjoitti:

Touhon vielä tarvisin apua??

Sim estou morando no Brasil, e meu Inglês e bem ruim..como vamos nos entender??

Kyllä, asun Brasiliassa ja englantini on todella huonoa... Kuinka ymmärrämme toisiamme?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      74
      5518
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3071
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2684
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      27
      2045
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2032
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1859
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      95
      1822
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      1752
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1478
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      94
      1240
    Aihe