Tuossa alempana oli juttua kirologiasta.
Nyt teillä on tilaisuus selvittää onko teillä yliluonnillisia kykyjä tai oletteko potentiaalisesti saamassa niitä.
Etsikää kädestänne la croix mystique. Se on risti pään viivan ja sydämen viivan välissä.
http://www.voxspiriti.com/images/croix_mystique.png
Vasemmassa kädessä se tarkoittaa, että teillä on kykyjä ja oikeassa kädessä se tarkoittaa, että kyky on käytössä. Itselläni tuo on vain oikeassa, joten liekö itsekehitetty kyky.
Kirologiasta
14
2187
Vastaukset
Minulla se on molemmissa käsissä.
Pikkurillin ja sen viivan joka menee keskisormeen päin kämmenen reunasta. Siitä pikkurillin juuresta laske ne poikkiviivat jotka ovat ennen sitä viivaa.Kämmensyrjässä.
Kertoo lapsien lukumäärän myös adoptoidut.
Jos samoin laskee samat viivat saa myös ne tärkeimmät suhteet, joka ei aina ole vihille asti vieneet. Eniten kuitenkin sydämessä tuntuneet. Kokeilkaa ja kertokaa, pitikö paikkansa.- turkoosi-kivi
koetin päästä sivuille, muttei suostunut näyttämään. täytynee etsiä toista kautta.
Kokeilin kanssa jossain välissä tota linkkiä, niin eipä toiminut. Nyt näyttäisi kuitenkin pelittävän.
- turkoosi-kivi
einari3 kirjoitti:
Kokeilin kanssa jossain välissä tota linkkiä, niin eipä toiminut. Nyt näyttäisi kuitenkin pelittävän.
testailen illalla töiden jälkeen:)
- velhotar
molemmissa on ja isot.
...silti en usko itseeni, vaikka muut taas riesaksi.
Aina saisi olla kortteja katsomassa. mä en taho. Se vie liikaa energiaa, josta mulla ilmeisesti puutetta.
Onkohan jossain energiaa myytävänä? - turkoosi-kivi
en pääse millään noille sivuille..yrittänyt kaikkia mahdollisia reittejä..noh,ehkei niitä sitten ollut tarkoitettu minulle:)
"noh,ehkei niitä sitten ollut tarkoitettu minulle:)"
Höpön löpön. Uhmaa kohtaloasi eläkä oo nössö! Toimii joka toinen kerta. :)
Kuva on tuolta sivulta:
http://www.voxspiriti.com/mediumnite/predispositions.php
Näen tässä ristin etsimisessä jo sieluni silmin joidenkin ärtymyksen koko asiaan. Tässä on ihan selvästi potentiaalia samanlaiseen hihhulointiin kuin indigoilussa tai muussa vastaavassa leimaamisessa ja lokeroinnissa.. ;) Noo, jos on kerran tähtilapsia, niin miksei samantien ristilapsia.. ;) Ehkei kuitenkaan kannata liian vakavasti suhtautua tällaisiin tulkintoihin.- turkoosi-kivi
einari3 kirjoitti:
Kuva on tuolta sivulta:
Näen tässä ristin etsimisessä jo sieluni silmin joidenkin ärtymyksen koko asiaan. Tässä on ihan selvästi potentiaalia samanlaiseen hihhulointiin kuin indigoilussa tai muussa vastaavassa leimaamisessa ja lokeroinnissa.. ;) Noo, jos on kerran tähtilapsia, niin miksei samantien ristilapsia.. ;) Ehkei kuitenkaan kannata liian vakavasti suhtautua tällaisiin tulkintoihin.eikä ärtymyksestä tietoakaan ole ollut, ainakaan täällä..mukavia syyspäiviä sinulle.
- kokija
einari3 kirjoitti:
Kuva on tuolta sivulta:
Näen tässä ristin etsimisessä jo sieluni silmin joidenkin ärtymyksen koko asiaan. Tässä on ihan selvästi potentiaalia samanlaiseen hihhulointiin kuin indigoilussa tai muussa vastaavassa leimaamisessa ja lokeroinnissa.. ;) Noo, jos on kerran tähtilapsia, niin miksei samantien ristilapsia.. ;) Ehkei kuitenkaan kannata liian vakavasti suhtautua tällaisiin tulkintoihin.Heh, nythän olen sitten "ristitty" kun linkkikin aukeni. ;) 2 kpl ristejä löytyi. Kirologiaa en ole tutkaillut sillä mielellä, että olisiko siinä suurempaa perää.
kokija kirjoitti:
Heh, nythän olen sitten "ristitty" kun linkkikin aukeni. ;) 2 kpl ristejä löytyi. Kirologiaa en ole tutkaillut sillä mielellä, että olisiko siinä suurempaa perää.
Tässähän voisi vaikka perustaa uuden uskonnon, ristinuskon. Vain ristikätiset (ei -veriset) pääsevät mukaan. Odotetaan milloin vapahtajamme Ristus saapuu erottelemaan ristikätiset kädet ristissä olevista.
turkoosi-kivi kirjoitti:
eikä ärtymyksestä tietoakaan ole ollut, ainakaan täällä..mukavia syyspäiviä sinulle.
En tarkoittanutkaan että sinä olisit ärtynyt, vaan noin ihan yleisesti. Mukavia syyspäiviä myös sinne! :)
- Ancu
einari3 kirjoitti:
Tässähän voisi vaikka perustaa uuden uskonnon, ristinuskon. Vain ristikätiset (ei -veriset) pääsevät mukaan. Odotetaan milloin vapahtajamme Ristus saapuu erottelemaan ristikätiset kädet ristissä olevista.
Multakin toi risti löytyy, tosin vain vasemmasta kädestä.
- cybo-ceronimo-cabriel-61
Kaikkien poikittais-viivojen yli, lisäksi molemmissa händyissä, mikä nyt olen, jotain vallan erinomaista? ;)
- ristinen...
Vasemmassa kädessä ei mitään, oikeassa piti oikein tiirailla tarkkaan.Kaksi oikeinpäin olevaa ja yksi väärinpäin rivissä. Heikkoja poikkiviivoja menee siellä täällä useampikin, mutta vahvimmat viivat muodostivat nuo kolme ristiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803