tytön 10.v synttärit tulossa

'mand"

Tytölläni on kohta synttärit ja ei oikein keksi mitä siellä oikein voisi tehdä. Tyttö täyttää 10 vuotta, joten siihen jotain ohjelmaa jos tietäisitte. Joku 10 vuotiaille tytöille sopiva teemakin voisi olla. Kiitos jo etukäteen! :)

50

18977

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinnnukkaa

      Hmm, se riippuu ihan tyttäresi ja hänen ystäviensä mielenkiinnon kohteista. Joskus 12-vuotiaana meillä oli sellaiset kokkibileet. Eli leivottiin yhdessä jotain simppeleitä juttuja esim. keksejä pakastetaikinasta ja tehtiin itse pitsaa (äiti oli vääntänyt taikinan valmiiks ja katseli vähän perään ettei kaikki pala uunissa). Oli ihan hauskaa. 10-vuotiaalle sellainen oma rauha synttärteilläkin on tärkeää, tietty äiti/iskä saa ja pitääkin olla paikalla, mutta pysyy vähän taka-alalla, että tytöt saa tehdä omia juutuja ja puhua "salaisuuksia" ym. =)

      Kyl mun nuoruudessa (josta nyt ei kovin kauan ole) selvittiin ilman sen kummempaa ohjelmaa synttäreillä. Tietty jotkun pelit on ihan hauskoja, täytyy vaan olla sellasia, että kaikki voi osallistua.

    • Vastaus viestiisi !!

      Oon 11-vuotta ja mulla oli just synttärit! Ne oli varmasti ikimuistoset mulle, niinkui viaraillekkin ;-) Siellä oli teemana Disco. Elikkä ne oli meijän olohuoneessa ja kaikki vähänkin särkyvät asiat otettiin pois, ettei mitään menisi rikki. Ikkunat peitettiin jätesäkeillä, että olisi pimeämpää. Mankasta soitettiin levyjä mitä vieraat oli itse saannut tuoda. Se oli aika hyvä, koska kaikilla oli vähän eri musamaku :)) Syötävänä oli sipsiä, popcornia, karkkia ja jäätelö kakku, koska kaikki eivät yleensä pidä täytekakusta.

      Niistä ei, kuitenkaan tullu liian, sellasta "nuoriso meininki" hommaa. Toivottasti tiedät mitä tarkoitan.


      Disco meininkiä siihein toi se, kun ostettiin BR-lelusta, sellainen disco party pallo, joka pyörii ja vilkkuu värejä. Se ei ollut kauhean kallis ja niitä oli monia malleja hinnaltaan kaikki jtn. 10,90-20,90 tai jotain sellasta !! :D Asuina kaikilla oli esim. mini-hame, legginssint ja joku toppi/ t-paita :D.



      Toivottasti tässä tuli edes hiukan vinkkejä !! :D

      • fani pala

        Myös valmissynttärit on ihan ok


    • Nyt 19.v

      Kun täytin 10.v pidin Glamour/hollywood synttärit eli ideana oli esittää elokuva tähteä tai olla muuten vaan hienona! Ja totta kai kaikki tuli viimeisen päälle meikattuina kimaltavissa hörselö mekoissaan :) Ohjelmaa ei sen kummemmin ollut, taisimme kyllä pelata tanssi mattoa! ja...
      Niin! otimme sitten vielä "Shamppaniaa" elikkä siis alkoholitonta omena siideriä viini laseista
      KIVAA OLI!!!! :)

    • hnfweophefwifwefwe

      kunnon ryyppäjäiset. alkosta muutama pullo kossua ja tapsaa ja sitten pari lavaa kaupasta keskiolutta.

    • re:hnfweophewifwefwe

      just niin :)

    • Fakta asia

      Viinaa vaa, ei tuu kalliiks ku noin nuori :)

    • ok

      bileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeT !

    • seon petrii

      pitäkää kunnon kotibileet ja ohjelma vois olla pullonpyöritystä yms.

    • fsfsdfsf

      alkoholia vaan tarpeeksi

    • imbagladiator

      kovat bailut tulossa

    • Kohta 10

      Mäkin täytän 10, ja etsin ohjelmaa mulle ja mun 2 kaverille. Ajattelin käydä esim kauhugolfissa, tai elokuvissa, ja jossain esim hesellä syömässä. Sitten kaverit aikoo jäädä yöksi. Mut mun 9 vuotis synttäreillä meillä oli julkkisjuhlat, kaikkien piti pukeutua joksikin julkkikseksi, ja paras asu voittaa. Sit tanssitttiin, kuunneltiin musiikkia jne. :)

    • kymmenes joulu

      Mulekki on tulossa 10v. synttärit ja en keksi ohjelmaa pyjabileet on kuitenkin ja väkee kutsutaan noin 7 mut ajattelin tietovisaa ja pullonpyöritystä ja semmost mis ois paljon lauseita siis kysymys ja sitten vastauksia ja sit sielt nostettais aina kysymys ja vastaus ja ne ois hirmu sekavia esim autatko apinaa kotitöissä? Ja vastaus olis ainakun jouluppukki käskee.

    • sa

      ei mitään dooli synttäreitä

    • Hirmulisko112

      Jääkaappi täytee bissee nii hyvä tulee..

    • :)

      Kun mä täytin 6 niin siel oli niin kuin disco ja sit pihalla oli hattarakone vieraille annettiin ilmapallot ja oli hauskaa

    • Vimppanstiina

      Täytän itsekin 10 v ja etsin netistä GLAMOUR teemaan vinkkejä ja sitten löysin tämän palstan. Itse ajattelin pitää synttärit joilla on glamour teema, sillä rakastan muotia, hollywoodia ja glamouria joten lähdin tänään päivällä etsimään tiimarista glamour henkeä eli kaikkia kivoja koristeita ja pieniä asusteita -ei oikein löytynyt. Mutta ihana pieni glamour hattu ja eri kokoisia ja muotoisia kultaisia ja hopeisia kivoja kynttilöitä löytyi. Uskon että löydän muistakin kaupoista lisää juttuja. Tyttäresi syntymäpäivien teema riippuu siitä mistä hän pitää, jos hän pitää samoista asioista kuin minä ehdotan muoti, hippi tai glamour teemaa. Mutta olkaa luovia ja kirjoittakaa teemoja ylös esim. kauhu, naamiaiset, glamour, hippi, kaunotar ja hirviö, teinipop, sirkus, disco, intia, muoti tai vintage. Keksikää vielä lisää teemoja! Ja pelejä esim. sikala, läpsy, sanomalehtipaketti, purkkis, pullonpyöritys, bingo... Toivottavasti saitte ideoita!!!

      • Pikkasen tylsää:D

        Vau, mul on tosi tylsää ku laskin montako kertaa tossa tekstissä mainittiin sana 'glamour':D
        (Tiedoksi niille jotka eivät sitä jaksa laskea: 7 kertaa:D


    • Joku tyttö

      Esimerkiksi jotain discoa ja levyraatia pitäkää yllä. Suklaalähteet on juhlan huipennus. (ottakaa kantaa, jos ette tiiä)

    • Jooseppi63

      Tilaa joku esiintyjä viihdyttämään juhlia, esim. Tuuli, Robin tai Hevisaurus.
      Kannattaa tilata kunnon kestitykset esimerkiksi jostain paikallisesta kafeteriasta, kaikenlaatuista juotavaa ja syötävää vieraille. Tekimistä voisi tuoda esim. Pomppulinna ja Uima-allas. 10V on omanlainen iän murros joten myös kaikki sukulaiset kannattaa pyytää, niin sedästä pikkuserkkuun asti. 10V lapselle voi ostaa lahjaksi jotain tekniikkaa kehittäviä leluja tai jos haluaa investoida niin esim. jonkun tabloidin tai älypuhelimen. Jos haluaa, että lapsi menestyy tulevaisuudessa voit ostaa hänelle myös tietokoneen ja käskeä häntä opettelemaan koodausta. Itse laitoin lapseni tutustumaan 9 vuotiaana ensimmäisen kerran simppelin koodauksen saloihin ja nyt 23 vuotiaana hän tienaa vuodessa 150t € ja elämä näyttää hyvältä. Hänellä on autonaan viimeistä huutoa oleva Audi A6 3 litraisella turbodiesel koneella. Hän asuu n. 250 neliöisessä omakotitalossa kauniaisissa. Hänellä on vaimo ja ensimmäinen lapsi tuloilla. Kesäautona hänellä on Mercedes Benz CLK joka on audin tavoin 2011 mallia. Hän on kaikinpuolin menestynyt elämässä. Joten ehdotan että jätät sittenkin hevisuarukset ja muut humpuukit pois ja ostat lapsellesi tietokoneen ja koodauksen alkeet. Siitä se sitten lähtee. Ei ammattikoulutuksella nykyään pääse kuin raksalle vääntämään 20k € vuosipalkalla raskasta duunia. Ajattele siis lapsesi tulevaisuutta eikä välttämättä sitä tämän hetkistä ilon ja lelujen määrää. Koodaus on tulevaisuus.

      • Anonyymi

        Ei kaikilla ole tuohon varaa...


      • Anonyymi

        Jos kysytään, että "olisiko jollain ideoita 10 vuotiaan synttäreille" niin silloin ei kannata kertoa oman lapsen autoista, perheestä (vaikka kuinka tärkeä perhe olisikin kyseessä) ja ammatista.


    • Yhdenlapsenisä77

      Joo, ei kannata katsoa ainoastaan tähän hetkeen. Itselläni on päivittäin tapana heittää puolivuotias lapseni akvaarioon tunniksi, siinä on motivaatio kohdalla uimataidon oppimiseksi, sillä kun ei jalat yllä pohjaan. Ideani on tulevaisuudessa kouluttaa hänestä kilpauimari, ja harjoittelemalla hyvä tulee. Aiemmat lapseni eivät menestyneet odotusten mukaisesti, mutta vanha sanontakin kuuluu; ei kahta kolmannetta!

      • Synttäri hullu!

        Yhdenlapsenisä??? Yritäks tappaa lapses? Vissiin? Ooot varmaan joku ADHD??!!
        T: Kohta 10:v


      • Anonyymi
        Synttäri hullu! kirjoitti:

        Yhdenlapsenisä??? Yritäks tappaa lapses? Vissiin? Ooot varmaan joku ADHD??!!
        T: Kohta 10:v

        Olen samaa mieltä...


    • haha.

      Ei muutakun lapsien tekoon!

    • biåtch

      Strippari ei oo koskaan väärin ;)

    • Tuntematon tyttö.

      No vaikka alkuun pullonpyöritystä ja sitten tietovisoja,pukukisoja ja sitten syöminen ja sit jos on niin vaikka Xbox360 jotain tanssi pelejä tai karaokea :DTeemana voi olla julkkikset.

    • strippari111

      strippari ois varmaa aika hyvä ohjelmanumero

    • MullaOnBailut

      Mä pidin synttäri huimalassa mutta maksaa ihan sairaasti!

    • Synttäri hullu!

      Tosi helppoa: Tulosta kivoja väritys kuvia ja anna vieraille läjä kyniä! parhaiten väritetty kuva voidaan palkita äänestämällä! palkinto: karkkia, tarroja kyniä, kumeja tai jotain pikku roinaa!
      T: kohta 10.v!

    • Bile hile hullu :3

      No mistä eläimestä lapsi tykkää !! Minä tykkään mursuista niin tekisin mursun pyrstön (Aasin hännästä mursu versio :3 ) Tai aurinkolasit auringolle xD..
      Tai DISKOOH! Riittää kun on hämärää ja vähän sipsii/ popparii!! Ja musaa!!
      MYös höhenen puhallus esim minuutissa kuka puhaltaa pisimmälle saa palkinnon
      Tai on naru jokaisen jalkaan sidotaan puhallettu ilmapallo. he juoksevat ympyrää ja yrittävät poksauttaa toisen palloa silleen että talloo sen!! Huisin hauskaah :3 oli raksu poksu leikki mun 9 v synttäreillä, mut 11 v syndeillekki käy jopa sama ohjelma :o!!

    • lapsenisä87

      Itselläkin on 10-v lapsi. Itse kutsuin synttäreille toisen lapsen, ja ensin tutustutettiin ne häkkien kaltereiden eristämänä. Ja kun vapaaksi päästettiin niin aikamoinen haukkumuminen siitä seurasi, mutta hyvin se loppuilta meni... lopulta he jopa parittelivat.

    • 10.v tytteli

      Vaik jotain pullon pyöritystä totuutta ja tehtävää, sit kakun syönti ja lahjan anto
      sellasta!

      By: 10.v tytteli

    • Kiva tytti

      Mulle on tulossa disco synttärit ja oon tulos 11v, en tiedä mitä tekis.

      • Dumle199

        Mäkin kohta 11v ja tässä mietiskelen synttäreitä et mitä tekis. :3


    • Nyt 13v

      Itelläni oli hollywood tyyliset synttärit kun täytin 11. Kaikki sai pukeutua haluamakseen julkkikseks ja paras puku voitti. Ruokana oli tietty ihan vaan perus juttuja esim sipsejä yms mut juomana oli erivärisiä drinkkejä (limua ja esanssia) ja mukin reunalla nomppiksii ;3

    • Kesäbileet

      Moi

      Mullaki oli 10 v. Synttäri aiheena kesä. (Tähän tarvitaan siis lämmintä säätä) vieraat ottavat uimapuvun mukaan. Ulkona on allas, kuten olin ajatellut minun allastani, omille syntymäpäivilleni. Allas on aika iso, ja korkea jossa mahtuu olemaan aika paljon ihmisiä. Pihalla olisi tietysti vesiilmapalloja, joita voitaisiin vaikka heitellä hippaa leikkiessään. Allas olisi hipassa vaikka turva. Pihalla tietysti syötäisiin. Jotain booleja ja kivoja kesäisiä juomia ja kivoja kakkuja. En itse pystynyt tekemään tämmöisiä synttäreitä, koska omana syttäripäivä satoi!!

      Toivottavasti saitte jotain ideaa..

    • Kesäbileet

      Moi

      Mullaki oli 10 v. Synttäri aiheena kesä. (Tähän tarvitaan siis lämmintä säätä) vieraat ottavat uimapuvun mukaan. Ulkona on allas, kuten olin ajatellut minun allastani, omille syntymäpäivilleni. Allas on aika iso, ja korkea jossa mahtuu olemaan aika paljon ihmisiä. Pihalla olisi tietysti vesiilmapalloja, joita voitaisiin vaikka heitellä hippaa leikkiessään. Allas olisi hipassa vaikka turva. Pihalla tietysti syötäisiin. Jotain booleja ja kivoja kesäisiä juomia ja kivoja kakkuja. En itse pystynyt tekemään tämmöisiä synttäreitä, koska omana syttäripäivä satoi!!

      Toivottavasti saitte jotain ideaa..

    • -01 flikkaa

      Mun frendi täytti 11 nii sillä oli sellaset linnanjuhla -synttärit. Kaikilla oli sellaset oikeesti hienot mekot päällä, joillaki saattoi olla kruunuja ja tiaroita yms. Sielä oli ohjelmana sellanen prinsessatanssikisa, johon se mun kaveri oli ite askarrellu jostain kepeistä "prinssit" ja sit me tanssittiin niiden kanssa. Sit syötiin tortilloja ja sipsii jne, ja sen jälkeen pidettiin muotinäytös jossa oli kaks juontajaa ja muutama tuomari. Vieraita oli ehkä 8 ja sit se päivänsankari ja sen pikkusisko. Nää synttärit oli ehkä parhaat missä mä oon ite ikinä ollu, kannattaa kokeilla tollasia! Eikä tuntunu yhtään lapselliselta, vaikka mä oon sellanen persoona et kasvan tollasista asioista aika äkkiä pois.

    • DiscoSynttärit
      • jeejee1

        Toivottavasti maksat itse? Hemmoteltu kakara.


    • PartyBling

      Kun mä täytin kymmenen (olen kolmetoista), mulla oli yökylät.Uitiin saunottiin valvottiin myöhään tm.

    • kohta 10 v.

      Oon kohta 10 v ja kutsun ehkä 2 tai 3 kamuu ja oltas jotain pelii ja sit syötäs vaik jotain tortilloi ja mentäs kylpylään sitte ku tullaan sieltä niin syödään herkut ja valvotaan myöhään ja kerrotaan kummitus tarinoit!! TOSI MUKAVAA ;)

    • pokeri

      Vesipokeria.

    • VilmaxD

      Tiiän et on vanha (tää palsta)
      Mut kutdu kavereita yö-kylä bileisiin:33 tai pyydä julkkis viihdyttämään?! Paljo se muutes maksaa tietääks kukaa;)?!

    • lol(lipop)

      mä sain aina päättää mitä tehtiin 1lk disko ja siitä 3lk pyjamabileitten kautta 6lk oon nyt seiskalla =) laivalle menemiseen olen siis

    • Anonyymi

      Ööm tuota en tiedä koska oon ite sellainen

    • Anonyymi

      Mulla on huomenna 10v yökylä kaveri synttärit harry potter teemalla. Aiotaan jakaa tupiin lajitteluhatulla,sit teen sellasen kahoot tietovisan ,leikitään pihalla ,katotaan leffaa ja herkutellaan(tietysti) . Ps. Tiiän että tää palsta on joku mun ikäinen.....itse keksin synttäreille kaiken ohjelman äiti auttaa vähän valmistelussa🙂

      • Anonyymi

        Mäkin tahtoisin tollaset synttärit mutta kun on tulossa 10
        Ihmistä niin on vähän hankala


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4995
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1255
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe