Heh. Uuden levyn kantta todella paljon käsitelty

jälkikäteen DD:

Samalla Britneylle näköjään yritään uudestaan luoda puhtaan teini prinsessan mainetta/imagoa. Kuten sanottu monet kerrat. Koko Britney on FEIKKI!!

Kappaleetkin naurettavia, kun sysätään Briitun ongelman muiden kannettaviksi...kuten edellisissäkin. Eli mikä on sanoma? Ei sitten mitään järkevää.

http://www.stara.fi/2008/11/01/britney-spears-paljasti-levynsa-kannen-katso/

41

857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senkyn tänne tunkevat! :DD...

      Vituttaako kun Britney menestyy paremmin kuin Christiina ja vielä ylivoimaisesti paremmin! Britney meni ykköseksi uudella singlellä ja Christiina sijalle 17. hah hah. Tottakai menestyksen eteen tehdään mitä vaan. Niin minäkin tekesin. Eli ei mitään ongelmaa.

      • dlfkdlfj

        miks sä jauhat koko ajan Christiinasta? se olitkin sinä kuka laittoi christinan palstalle sen britneyjutun:DDD vittu mikä ääliö. ja britney ei silti osaa tehdä hyvää musiikkia tai laulaa vaikka mikä olis!:DDD harmittaa varmaan.


      • jälkeä,

        mutta itse en ole Aguilera fani. Britney voi käyttää sitä teini prinsessa imagoaan, koska ei muuten pärjää. Alalla on monia ammattilaisia, jotka tekevät parempaa työtä, menestyvät ja eivät tarvitse heilua paparazzien edessä jatkuvasti vapaaa-ajallaan.


      • sillä puhut
        dlfkdlfj kirjoitti:

        miks sä jauhat koko ajan Christiinasta? se olitkin sinä kuka laittoi christinan palstalle sen britneyjutun:DDD vittu mikä ääliö. ja britney ei silti osaa tehdä hyvää musiikkia tai laulaa vaikka mikä olis!:DDD harmittaa varmaan.

        Christiina palstasta. Tulet tänne vaan kateellisena ruikuttamaan sillä totuushan on se, että Britney menestyy tällä hetkellä paaaljon paremmin kuin Christiina. Ja itse en ole aloittanut mitään keskustelua Christiina pasltalla. Olen kyllä osallistunut keskusteluihin.


      • Uusin biisinkin kertoo
        jälkeä, kirjoitti:

        mutta itse en ole Aguilera fani. Britney voi käyttää sitä teini prinsessa imagoaan, koska ei muuten pärjää. Alalla on monia ammattilaisia, jotka tekevät parempaa työtä, menestyvät ja eivät tarvitse heilua paparazzien edessä jatkuvasti vapaaa-ajallaan.

        siitä kuinka hän vieläkin super horo. hah


      • sssfd
        sillä puhut kirjoitti:

        Christiina palstasta. Tulet tänne vaan kateellisena ruikuttamaan sillä totuushan on se, että Britney menestyy tällä hetkellä paaaljon paremmin kuin Christiina. Ja itse en ole aloittanut mitään keskustelua Christiina pasltalla. Olen kyllä osallistunut keskusteluihin.

        oot tieteski alottanu,sama typerä kirjotustyylikin ja samat kirjotusvirheet:D oon tällä palstalla jos mua huvittaa.britney on lahjaton ja mikää lista ei sitä muuta. vieläkö ärsyttää?sun äo:si on aika alhainen jos et tajua mikä ero on sillä ettei tykkää ja sillä etä on kateellinen:DD


      • jotain 80%
        Uusin biisinkin kertoo kirjoitti:

        siitä kuinka hän vieläkin super horo. hah

        Britneyn tuotannosta ja etenkin uusimmista kappaleista kerro hänen elintavoistaan...


      • maailmassa,
        Uusin biisinkin kertoo kirjoitti:

        siitä kuinka hän vieläkin super horo. hah

        joten miks aina Aguileraa syytetään? Totuus on kuitenkin se, että Christina teki ison muutoksen: Imagon, musiikin suhteen jne...

        Eli kyllä hän menestyy, vaikkei ei tee koko ajan teineille musiikkia, vaan yrittää laajentaa fanikuntaansa. Ja palata, mistä hänen "juurensa" alkoivat. Jazz jne...

        Pystyykö Britney erilaisiin "genreihin", musiikki tyyleihin?


      • dklsk
        sssfd kirjoitti:

        oot tieteski alottanu,sama typerä kirjotustyylikin ja samat kirjotusvirheet:D oon tällä palstalla jos mua huvittaa.britney on lahjaton ja mikää lista ei sitä muuta. vieläkö ärsyttää?sun äo:si on aika alhainen jos et tajua mikä ero on sillä ettei tykkää ja sillä etä on kateellinen:DD

        kaikenmaailman american idolin yms muitten kykyjenetsintäkilpailuitten osanotajat osaaoikeesti laulaa ja britney vaan vinkuu ja vikisee ja kuulostaa iha paskalta.ja site tää yks ääliö sanoo et vau ku britney on parempi kun christinat ja muut laulajat ku se sai yhden listaykkösen:DDD

        siis vau kumarretaan nyt kaikki britniä kun se on niin hyvä et tuottajat sai sille listaykkösen vaikkei osaa edes laulaa!


      • on uusiutuminen kaukana.
        maailmassa, kirjoitti:

        joten miks aina Aguileraa syytetään? Totuus on kuitenkin se, että Christina teki ison muutoksen: Imagon, musiikin suhteen jne...

        Eli kyllä hän menestyy, vaikkei ei tee koko ajan teineille musiikkia, vaan yrittää laajentaa fanikuntaansa. Ja palata, mistä hänen "juurensa" alkoivat. Jazz jne...

        Pystyykö Britney erilaisiin "genreihin", musiikki tyyleihin?

        eli turha haukkua Britneytä sillä Christiinan uusi kappale on horo kappeitten äiti


      • siellä käynyt niin
        sssfd kirjoitti:

        oot tieteski alottanu,sama typerä kirjotustyylikin ja samat kirjotusvirheet:D oon tällä palstalla jos mua huvittaa.britney on lahjaton ja mikää lista ei sitä muuta. vieläkö ärsyttää?sun äo:si on aika alhainen jos et tajua mikä ero on sillä ettei tykkää ja sillä etä on kateellinen:DD

        aina siellä on montakin Britneyfania. Minä en ole aikaan se aloittaja, mutta aivan sama.


      • on uransa aikana
        dklsk kirjoitti:

        kaikenmaailman american idolin yms muitten kykyjenetsintäkilpailuitten osanotajat osaaoikeesti laulaa ja britney vaan vinkuu ja vikisee ja kuulostaa iha paskalta.ja site tää yks ääliö sanoo et vau ku britney on parempi kun christinat ja muut laulajat ku se sai yhden listaykkösen:DDD

        siis vau kumarretaan nyt kaikki britniä kun se on niin hyvä et tuottajat sai sille listaykkösen vaikkei osaa edes laulaa!

        paljon enemmän top-10 kappalettakin kuin Christiinalla.


      • dklkl
        on uusiutuminen kaukana. kirjoitti:

        eli turha haukkua Britneytä sillä Christiinan uusi kappale on horo kappeitten äiti

        mistä horokappaleesta puhut?:DD britni kierii persepaljaana uudessa videossa,mitäs puolusteltavaa sulla on siihen?


      • on Usan ykkösenä.....
        dklkl kirjoitti:

        mistä horokappaleesta puhut?:DD britni kierii persepaljaana uudessa videossa,mitäs puolusteltavaa sulla on siihen?

        Mikä nyt siinä on ongelmana?


      • siitä,vaan
        on Usan ykkösenä..... kirjoitti:

        Mikä nyt siinä on ongelmana?

        nakuilusta sinällään,mutta kyllähän seksi myy...


      • dirrty video
        siitä,vaan kirjoitti:

        nakuilusta sinällään,mutta kyllähän seksi myy...

        ja sen promokuvat?


      • koko maailmassa?
        dirrty video kirjoitti:

        ja sen promokuvat?

        Kyl on kovin suppea sinun tietämisesi. Kyllä niitä artisteja riittää, jotka pärjäävät ainoastaan paljaan pinnan avulla. Varsinkin nämä Hollywood tähdet. Onneksi on poikkeuksia.

        Uudesta sukupolvesta Rihanna vetää pisimmän korren. Vähissä vaatteissa, mutta varmasti menestyy jatkossa ja muutenkin pärjäisi vaatteet päällä.


      • dlksl
        dirrty video kirjoitti:

        ja sen promokuvat?

        oot näköjään niin vajaa ettei sun kanssa hyödytä puhua yhtää mitää:D pointti ei oo se et kuka nakuilee vaa se kuka osaa laulaa:D laulajat saa nakuilla ihan rauhassa jos osaa laulaa mutku britni ei osaa:DD lipsynkaa keikoilla huumehuuruissa ja persepaljaana videoilla.


      • sitten laulutaidosta
        dlksl kirjoitti:

        oot näköjään niin vajaa ettei sun kanssa hyödytä puhua yhtää mitää:D pointti ei oo se et kuka nakuilee vaa se kuka osaa laulaa:D laulajat saa nakuilla ihan rauhassa jos osaa laulaa mutku britni ei osaa:DD lipsynkaa keikoilla huumehuuruissa ja persepaljaana videoilla.

        niin miksi sitten aloit puhumaan nakuilusta????? Puhut ittes pussiin taas! hah hah


      • taas nakuilusta vaikka
        sitten laulutaidosta kirjoitti:

        niin miksi sitten aloit puhumaan nakuilusta????? Puhut ittes pussiin taas! hah hah

        ensi sanoi, että keskitytään lauluasioihin. Voi vittu vois päättää.


      • kommentoin,
        taas nakuilusta vaikka kirjoitti:

        ensi sanoi, että keskitytään lauluasioihin. Voi vittu vois päättää.

        että Britney kompensoi lauluäänensä puitteita esiintymällä ilman vaatteita musiikkivideoillaan,mutta ei se silti riitä.Kun ei ole ääntä,niin ei ole ääntä.


      • jakamaan
        sillä puhut kirjoitti:

        Christiina palstasta. Tulet tänne vaan kateellisena ruikuttamaan sillä totuushan on se, että Britney menestyy tällä hetkellä paaaljon paremmin kuin Christiina. Ja itse en ole aloittanut mitään keskustelua Christiina pasltalla. Olen kyllä osallistunut keskusteluihin.

        sitä persettäsi, ehkä nuo Christina puheet unohtuisi sillä hetkeksi... ;D

        Naurettavaa joka väliin BRITNEY-palstalla ottaa puheeksi Christina! No jos tosiaan täällä haluat puhua vain Christinasta niin mikäs siinä sitten. ;D

        Ja tiedoksi, kirjoitan ekaa kertaa tähän keskusteluun eli en ole sama kirjoittaja kuin muut...


      • hahhahaha
        jakamaan kirjoitti:

        sitä persettäsi, ehkä nuo Christina puheet unohtuisi sillä hetkeksi... ;D

        Naurettavaa joka väliin BRITNEY-palstalla ottaa puheeksi Christina! No jos tosiaan täällä haluat puhua vain Christinasta niin mikäs siinä sitten. ;D

        Ja tiedoksi, kirjoitan ekaa kertaa tähän keskusteluun eli en ole sama kirjoittaja kuin muut...

        hahahahahah


      • Hä?
        hahhahaha kirjoitti:

        hahahahahah

        MIkset vastannu kysymykseen?!?!?!!?!


    • katsoo

      biisilistaa, voi huomata levyn ekan ja tokan kappaleen olevan eka ja toka sinkkujulkasu. Se on yleensä huonon albumikokonaisuuden merkki.

      • Onhan Madonnankin

        mega-albumilla kolme ekaa singleä peräkkäin!


      • albumia
        Onhan Madonnankin kirjoitti:

        mega-albumilla kolme ekaa singleä peräkkäin!

        tarkoitat?


      • uusinta eli
        albumia kirjoitti:

        tarkoitat?

        confessions from the dancefloor


      • Se on
        uusinta eli kirjoitti:

        confessions from the dancefloor

        Confessions on a dance floor!!!

        (Kyllä oikeat POPIN KUNINGATTAREN fanit tietävät...)


      • kuningatar!!
        Se on kirjoitti:

        Confessions on a dance floor!!!

        (Kyllä oikeat POPIN KUNINGATTAREN fanit tietävät...)

        Britney status on laskenut todella paljon välivuosien ja oman sekoilunsa takia. Kannattaisi uudistua artistina, eikä syytellä muita kappaleissaan.


      • mä en
        uusinta eli kirjoitti:

        confessions from the dancefloor

        oo kuullu sitä levyä. Mutta näin kyynisesti sanottuna Madonna on musta menny alaspäin viimeset 10 vuotta, vaikka myykin ihan älyttömästi.


      • kirjottajahan
        Se on kirjoitti:

        Confessions on a dance floor!!!

        (Kyllä oikeat POPIN KUNINGATTAREN fanit tietävät...)

        ei sanonut olevansa Madonna-fani... ellet sitten tarkoita popin kuningattarella Britneytä...


      • En mää sitä nimeä
        Se on kirjoitti:

        Confessions on a dance floor!!!

        (Kyllä oikeat POPIN KUNINGATTAREN fanit tietävät...)

        tuijota vaan kuuntelen musiikkia.


      • Britney ei
        kirjottajahan kirjoitti:

        ei sanonut olevansa Madonna-fani... ellet sitten tarkoita popin kuningattarella Britneytä...

        ole tyylinluoja eikä riskien ottaja,eikä lähellekään yhtä menestynyt kuin Madonna,niin ei kannata sekoittaa näin erilaisia esiintyjiä toisiinsa NEVER.

        P.S Madonna on todellinen viihdyttäjä,jota ei voi ola kunnioittamatta.Ei voi sanoin kuvailla,kuinka suurenmoinen hän on,kuten ei voi myöskään popin kuningasta Michael Jacksoniakaan.PISTE.


      • että kuningattaren
        mä en kirjoitti:

        oo kuullu sitä levyä. Mutta näin kyynisesti sanottuna Madonna on musta menny alaspäin viimeset 10 vuotta, vaikka myykin ihan älyttömästi.

        viimeisin levy oli pettymys,mutta Confessions on a dance floor sai arvosteluissakin täysiä kymppejä.


      • nykyään taitaa olla
        Britney ei kirjoitti:

        ole tyylinluoja eikä riskien ottaja,eikä lähellekään yhtä menestynyt kuin Madonna,niin ei kannata sekoittaa näin erilaisia esiintyjiä toisiinsa NEVER.

        P.S Madonna on todellinen viihdyttäjä,jota ei voi ola kunnioittamatta.Ei voi sanoin kuvailla,kuinka suurenmoinen hän on,kuten ei voi myöskään popin kuningasta Michael Jacksoniakaan.PISTE.

        muumio. heh hhe. kuka on michael jackson?


      • on parhaimmat
        että kuningattaren kirjoitti:

        viimeisin levy oli pettymys,mutta Confessions on a dance floor sai arvosteluissakin täysiä kymppejä.

        madonnan tuotannosta mun makuun. Hard candyllakin on kaikki ihanuudet kuten miles away, heartbeat ja devil wouldnt recognize you. :)


      • miten ovat
        nykyään taitaa olla kirjoitti:

        muumio. heh hhe. kuka on michael jackson?

        menestyneet uransa aikana. Ilman hänen henkilökohtaisia sekoilujaan, hän jatkaisi edelleen voittokulkuaan ja kyllä hänellä riittää valtavasti faneja.

        Niin ja heh heh... Panostaa myös laatuu eikä tee hirveellä kiireellä, toisin kuin Britneyn taustatiimi.


      • legenda,
        nykyään taitaa olla kirjoitti:

        muumio. heh hhe. kuka on michael jackson?

        jonka Thriller albumi on myynyt yli 100 miljoonaa levyä,johon kukaan muu ei ole pystynyt.Eli aika hyvin "muumiolta";)


      • Madonna on samanikänen
        legenda, kirjoitti:

        jonka Thriller albumi on myynyt yli 100 miljoonaa levyä,johon kukaan muu ei ole pystynyt.Eli aika hyvin "muumiolta";)

        ja purskuttaa vaan. :D


      • mutta kyllä minä
        Madonna on samanikänen kirjoitti:

        ja purskuttaa vaan. :D

        myönnän MJ:n ansiot.Michael on musiikillinen nero,jolta tulee vielä uusi levykin,mutta hänellä on paineita,kun viimeisinä vuosina on ollut vähän vaikeaa.(Täytyy vielä mainita,että hänen faninsa ovat kyllä uskomattomia positiivisessa mielessä.)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe