lääkesilmätippojen sivuvaikutukset

voivatko pitkäänkäytettynä aiheuttaa sykkeennousua, hengitysongelmia tms. kortisonia ja antibioottia käytössä
1269
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Määrä nin pieni, ettei pitäisi aiheuttaa. Ennemminkin oireilu silmän pintaan kohdistuva eli silmien kuivuminen tyypillinen. Esim silmäluomien tulehduksissa hoitoajat saattavat olla jopa parikin kuukautta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


iiikkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:

voivatko pitkäänkäytettynä aiheuttaa sykkeennousua, hengitysongelmia tms. kortisonia ja antibioottia käytössä

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu