Vanha kiito-shell baareineen, fordin halli, työpajatien kaarihallit ja öljynvaihdon halli menee kaikki maan tasalle ja lähivuosina osla täräyttää siihen kunnon autotalon ja vanhasta osla-autosta tulee päivittäistavarakauppa. Ovat kuulemma ostaa pläjäyttäneet koko tontin hörskineen mitkä tosin pilaavat lähiympäristön ja taitaa olla vaan rasite kaupalle.
Osla rakentaa autotalon
5
866
Vastaukset
- ,,,,,,
Onko varmaa tietoa ?
- iso kauppa %%%
varmaa tietoa. esisopimus tontista on tehty jo kuukausia sitten. osla tekee siihen kunnon autopalatsin, kaikki merkit ja korjaamot ym. saman katon alla. ja onhan ko. tontilla olevat kaarihallit ja kivihässäkkärakennus muutenkin purettava. osla hiffasi homman ja näin tulee käymään.
- Anonyymi
Onko näin
- bonukset kehiin
jotain tehdä. aika levällään nykyinen pakka tuntuu olevan ja rahastahan ei oslalla ole pulaa.
- Anonyymi
Oliko sulla tarkennusta että millä vuosisadalla tää sun huikea Oslan ostosparatiisi paikalle tulee ??? ;) ;) Joko on laput jätetty rakennusvirastoihin ja purkutyöt käynnissä ....SELLAINE TIETÄJÄ SIELLÄ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328