rakkaalle ystävälle:

ystäväsi

Ikävä Sinua rakas koiraystävämme. Kaipaamme Sinua niin paljon! Olit niin kipeä, että parempi oli, kun pääsit nukkumaan ikuista unta. Muistoissamme elät aina, ikinä emme Sinua unohda rakas ystävämme. Olit meille tärkeä,ihminenkään ei kykene olemaan niin hyvä ystävä kuin Sinä olit. Kiitos Sinulle, että olit olemassa, kiitos, että kuljit kanssamme näin monta vuotta, iloista olemustasi on niin ikävä! Jos vielä saisi Sinua silittää ja viedä lenkille ja olla Sinun kanssasi. Eilen oli Sinun vuorosi lähteä. Nuku hyvin ystävä, tiedämme että Sinun on nyt hyvä olla!

8

662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surullinen

Nyt olen vapaa ja mukana tuulen,
      saan kulkea rajalla ajattomuuden,
      olen kimallus tähden, olen pilven lento,
      olen kostean aamun pisara hento.
      En ole poissa, vaan luoksenne saavun
      mukana jokaisen nousevan aamun,
      ja jokaisen tummuvan illan myötä
      toivotan teille hyvää yötä.

• ystäväsi

Kiitos, tosi kaunis ja lohduttava runo.

• Surullinen
        ystäväsi kirjoitti:

Kiitos, tosi kaunis ja lohduttava runo.

Minun toinen koira jouduttiin myös lopettamaan kesällä. Tuo runo on jotenkin niin lohdullinen. Ei siitä koirasta kuollut kuin kroppa, sielu on jossain paremmassa paikassa.

• ystäväsi
        Surullinen kirjoitti:

Minun toinen koira jouduttiin myös lopettamaan kesällä. Tuo runo on jotenkin niin lohdullinen. Ei siitä koirasta kuollut kuin kroppa, sielu on jossain paremmassa paikassa.

ikiuneen vaipuneiden koirien sielut ovat varmasti jossain hyvässä, onnellisessa paikassa...Tiedä vaikka joskus vielä tapaamme koiraystävämme?! Kauniit runot lohduttavat, ne antavat voimaa ajatella valoisammin mielin asioita.
        Ikävää, että sinun koira piti lopettaa:(

• Sörö
        ystäväsi kirjoitti:

ikiuneen vaipuneiden koirien sielut ovat varmasti jossain hyvässä, onnellisessa paikassa...Tiedä vaikka joskus vielä tapaamme koiraystävämme?! Kauniit runot lohduttavat, ne antavat voimaa ajatella valoisammin mielin asioita.
        Ikävää, että sinun koira piti lopettaa:(

Tuossa joskus mainitsinkin, että koiraenkeli -hakusanalla löytyy jonkin verran kauniita juttuja edesmenneistä karvatassuistamme. Aluksi niitä lukiessa pääsi itku monestikin, nyt puolen vuoden jälkeenkin saavat olon haikeaksi...

Parempaa ystävää on vaikea kuvitella, ikävä ei kaiketi katoa koskaan mutta onneksi muistot ovat ihania!

• melinda

Otan osaa suruusi.Onneksi muistot ovat ikuisia ja vain sinun omia.Ikävä hellittää ajanoloon,mutta muistot jää.Uusi koira tuo uutta ajattelemisen aihetta ja touhua,joten harkitse sitäkin.

• hippulan kaveria muistaen

Hippula oli rakas meille harmi et piti lähteä mut parempi olla siellä autuaimmilla "metsäsästys mailla" T:Hippulan ystävät omistaja

• hauva

Voih..:( Tuntuu varmaan kamalalta.... Voimia..*hali*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      93
      1438
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      192
      1425
    3. 76
      1175
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      90
      1125
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      83
      989
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      985
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      952
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      905
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      81
      902
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      6
      847
    Aihe