Veikkauskortti

Tilinumero?

Nyt kun on siirryty tuohon veikkauskorttiin niin ihmettelen kun veikkaustositteessa on ensin pelaajatunnus ja alla tilinumero. Tilinumerona on sama luku kuin veikkaustunnus eli jos veikkaustunnus olis 1234567 niin tilinumerona on 0-1234567. Ennen täytettiin se lipuke johon laitetiin oma tilinumero. Meneeköhän mahdollinen voitto oikeaan paikkaan kun tilinumerona on veikkaustunnus? En muista enää että annettiinko tilinumero silloin Veikkaus Oy:lle kun kortti hankittiin.

13

1517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppis
      • Tilinumero?

mennä sinne. Siellä oli 20,50€ tullut rahaa ja mä kun luulin ettei onni ole lainkaan suosinut:) Olen vain tuijotellut pankkitiliäni. En ole nimittäin tarkistellut kuponkejani.

• Anonyymi
        Tilinumero? kirjoitti:

mennä sinne. Siellä oli 20,50€ tullut rahaa ja mä kun luulin ettei onni ole lainkaan suosinut:) Olen vain tuijotellut pankkitiliäni. En ole nimittäin tarkistellut kuponkejani.

Tili otestani näe jotain pietä tilille tulut. Lisksi kun otan vakio-jalkapallo pelin.Saan tositeen jossa Lukee sevästi: Maksajan pankki tililille.Asiaksnumero ja Tilinumeron kohdalla tähdet.Ettei tilinumero ole netti jokaisen saataviilla. En tarkista itse uponkia.Sen voi silti aina itse tarkistaa halutessa esim.R-kioskit, Veikauspisteet muut.Tuliko voitoa? Mutta voitot maksetaan tilille.Mikä ongelma siinä on? Ei mikään.

• En muista enää että annetti...

"En muista enää että annettiinko tilinumero silloin Veikkaus Oy:lle kun kortti hankittiin."

-----annettiin silloin tilinumero,
      sehän on juuri kortin idea, jotta rahat menevät tilille.

eikös se ole hyvä kun tulee tositteeseen tilinumero, voit sen itsekin siitä tarkistaa,
      mikä muu vaihtoehto olisi parempi.

• En ole

moisesta kuullutkaan, johtunee varmaan siitä, että olen jo vuosia nämä jutut hoitanut netissä.

• tilille ja varmasti

Olen veikannut ja lotonnut muutaman vuoden netissä. Kesällä tilasin veikkauskortin, jotta myös matkoilla voi lotota jos sille päälle sattuu.
        Veikkauskorttiin tuli sama tunnus kuin nettitunnuskin on.
        Ja mikä parasta. Veikkauspistessä tehty lotto tai keno välittyy nettiin.

Netissä on se hyvä puoli, että ohjelma tarkistaa tuloksen itsekseen.

• G.J.

on henkilökohtainen veikkaustilisi pelitilin numero
      ja pelajanumerosi. Jos olet rastinut kohdan, että voitot maksetaan pelitilille ne tulevat tuolle numerolle ja näet ne nettiin po vikkaustilillesi kirjautuessasi. Jos taas olet rastinut kohdan että maksut tulevat pankkitilillesi ne tulevat anatamallesi pankkitilinnumerolle. Jos voitto on yli 5000 euroa tai tilin saldoksi tulisi yli 5000 euroa ohjatuvat rahat suoraan pankkitilillesi. Veikkaustililtäsi voit siirtää rahaa pankkitilillesi ja pankkitililtäsi pikana veikkaustilillesi netin kautta. Veikkaustilitä pankkitilille siirretty summa näkyy vasta seuraavana arkipäivänä.

• Tilinumero?

näissä asioissa. Täytyy paneutua asiaan paremmin. En ole edes tajunnut tuollaista veikkaustiliä. Olen vain ajatellut että korttia näyttämällä rahat ohjautuisivat automaattisesti pankkitililleni ja kuten kerroin aikaisemmin, en muista mitä olen laittanut että mihin haluan mahdolliset voitot. Tilasin sen kortin ensin netistä ja jotain tilauksessani meni pieleen niin ettei sitä tullut lainkaan ja jouduin tilaamaan sen puhelimitse. Enkä muista mitä puhelimessa olen puhunut. Luulisin että nettitilauksessa olisin antanut tilinumeroni mutta se ei mennyt perille ja puhelintilauksessa on saattanut jäädä tilinumero antamatta. Onkohan mun veikkaustililläni paljonkin rahaa...:)

• Anonyymi

Koko veikkauskortin pakollinen käyttäminen yhtä pelleilyä

• Anonyymi

Sitten ei tarvitse pelata veikkauksen pelejä.

• Anonyymi

Pelitosittees on tilinumeron loppuosa jonne mahdollinen voitto maksetaan.

• Anonyymi

Tili numerosi ei näy veikauskortissasi.

• Anonyymi

En halua antaa tilinumeroani, koska tänä päivänä väärin käytöksia on paljon. Eli onko näin et en enää voi ees ostaa arpoja??

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe