Tärkeintä, eli toimivuutta ja toimintahäiriöiden määrää ei ajanpuutteen vuoksi testata.
Testivoittajaksi pääsee se jossa on eniten ominaisuuksia, vaikka laite ei toimisi päivääkään ilman virhetoimintoa.
Nykymuotoiset "testit" ovat arvottomia.
2
701
Vastaukset
- vaikuttaa
Miksi päivitykset tyrkätty nettiin kun niitä tavallinen pulliainen ei kykene lataamaan?
Koneella on jo kaikki mitä ladattavaa on, sen kun vielä saisi toimimaan jotenkin.
Veikkaan maahantuojan olevan yhtä pihalla asennuksiineen, siis jos edes asennukset saati päivitykset toimivat. Ainakin usko jo mennyt.
Vanha Finlux lataa suoraan antennista jopa ilmoittaa kun uusi päivitys saatavilla.
Pelihousut menneet Topfieldiin, kokeilkaa jotain muuta merkkiä. Puran kaupan mikäli myyjä ei kykene päivittämään. - SmithChart
Testaajat ovat vain toimittajia. Sen lisäksi ovat tekniikasta n. vuosikymmenen jäljessä. Heille on kova juttu kun boxi osaa tallentaa peräti kahta kanavaa ja voi katsoa kolmatta. Lisäksi jos siinä on USB joka vaatii miljoonan ajurin ja lisäsoftan asennuksen eikä edes toimi Vistassa niin sehän on ilman muuta testivoittaja.
Kai se on vaan niin että kun ei ole koskaan kunnollista boxia käyttänytkään niin ihan mikä tahansa romu pääsee testivoittajaksi. Mutta ei sellaisten henkilöiden pitäisi testejä edes kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264