Moottoripyörälle rahti Saksasta??

Dusseldorf-Oulu

Hellou,

Mulla olisi moottoripyörä ostettuna Dusseldorfin kupeesta ja sille pitäisi löytää edullinen rahti Suomeen.

DHl yms on törkeen hintaisia. Tietäisikö kukaan jotain pienempää yksityistä rahtaria, joka voisi noutaa pyörän ja toimittaa Suomeen ??

11

4754

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .com

250-300 Hampuri Oulu, mut joudut maksamaan välittäjäpalkkion?? ja noudon kustannukset.
      Varmaan noissa on neuvotteluvaraa, mut pelkkä rahti on tuon.
      Ota yhteyttä ja kysy

• Kra

Hoida hommaa ajamalla........?

• ajella marraskuussa!!!

On hieman liian jäiset kelit ajella näin marraskuussa eikä ole oikein aikaa moiselle operaatiolle.

Muutama ihan ok rahtari on löytynyt ja toimittavat about 400 euroon Dusseldorf - Oulu, ovelta ovelle.

• katsoin
        ajella marraskuussa!!! kirjoitti:

On hieman liian jäiset kelit ajella näin marraskuussa eikä ole oikein aikaa moiselle operaatiolle.

Muutama ihan ok rahtari on löytynyt ja toimittavat about 400 euroon Dusseldorf - Oulu, ovelta ovelle.

juuri lämpötilan ja täällä (BeNeLux, parisataa kilometriä Düsseldorfista)on tällä hetkellä 15 astetta lämmintä. Ei mikään ongelma ajella vaan eipä noita pyörämiehiä enää kovin paljoa liikenteessä näe. Oletko jo ostanut pyörän vai pitäisikö hakijan tutkia ja maksaa se samalla? Se muuttaa tilannetta aika tavalla. Olen joskus aikaisemmin erehtynyt vastaavaan toimeksiantoon ja parin sadan ennakkomaksua vastaan ostanut tilaajan valitseman pyörän ja tuonut sen suomeen. Pyörä ei sitten kelvannutkaan ostajalle kun ei kotipihassa pakkasella suostunut käynnistymään. No, enhän minä tietenkään palauttanut ennakkomaksuakaan takaisin ja seuraavana keväänä pyörä löysi hetkessä uuden omistajan 1500€ katteella. Onnellisestihan tilanne lopulta ratkesi mutta ilman ennakkomaksua en ole enää aikoihin suostunut tuomaan yhdellekään tyhjänkysyjälle mitään.

• jaakko bajamaja
        katsoin kirjoitti:

juuri lämpötilan ja täällä (BeNeLux, parisataa kilometriä Düsseldorfista)on tällä hetkellä 15 astetta lämmintä. Ei mikään ongelma ajella vaan eipä noita pyörämiehiä enää kovin paljoa liikenteessä näe. Oletko jo ostanut pyörän vai pitäisikö hakijan tutkia ja maksaa se samalla? Se muuttaa tilannetta aika tavalla. Olen joskus aikaisemmin erehtynyt vastaavaan toimeksiantoon ja parin sadan ennakkomaksua vastaan ostanut tilaajan valitseman pyörän ja tuonut sen suomeen. Pyörä ei sitten kelvannutkaan ostajalle kun ei kotipihassa pakkasella suostunut käynnistymään. No, enhän minä tietenkään palauttanut ennakkomaksuakaan takaisin ja seuraavana keväänä pyörä löysi hetkessä uuden omistajan 1500€ katteella. Onnellisestihan tilanne lopulta ratkesi mutta ilman ennakkomaksua en ole enää aikoihin suostunut tuomaan yhdellekään tyhjänkysyjälle mitään.

"juuri lämpötilan ja täällä (BeNeLux, parisataa kilometriä Düsseldorfista)"
        joo ja bahamalla hellettä. Katsoppa välillä mikä on lämpötila oulussa. Viime viikolla oli tie jäässä stadissa.

• suomipojan
        jaakko bajamaja kirjoitti:

"juuri lämpötilan ja täällä (BeNeLux, parisataa kilometriä Düsseldorfista)"
        joo ja bahamalla hellettä. Katsoppa välillä mikä on lämpötila oulussa. Viime viikolla oli tie jäässä stadissa.

ongelma ole siirtää pyörä ulkomailta suomeen. Kyllä sen hölmömpikin saa Helsingistä Ouluun vaikka junalla mutta saksan päässä operoiminen ei äkkinäiselle olekaan niin helppoa ja halpaa.
        No onko se pyörä jo ostettu/maksettu? Ettet vaan olisi juuri esimerkkini mukainen tyhjänkyselijä jolle pitäisi olla kaikki valmiina eteen ja ilmaiseksi niinkuin teidän sukupolvelle on pienestä pitäen annettu.

• kokemusta on...
        suomipojan kirjoitti:

ongelma ole siirtää pyörä ulkomailta suomeen. Kyllä sen hölmömpikin saa Helsingistä Ouluun vaikka junalla mutta saksan päässä operoiminen ei äkkinäiselle olekaan niin helppoa ja halpaa.
        No onko se pyörä jo ostettu/maksettu? Ettet vaan olisi juuri esimerkkini mukainen tyhjänkyselijä jolle pitäisi olla kaikki valmiina eteen ja ilmaiseksi niinkuin teidän sukupolvelle on pienestä pitäen annettu.

Niin...ja toinen ongelma on se, että jos pyörä on maksettu, niin joku saksassa käy hakemassa pyörän ja pyörä myydään edelleen eikä suomee tai oulua nää.

• rahti-reiskanen
        suomipojan kirjoitti:

Ei kai viestiketjun aloittajalla varsinaista ongelmaa ollut vaan hän kysyi edullista rahtausta suomeen.

ja sinä ehdotat ajamista suomeen ja kuljetusta junalla stadista ouluun.

Käyppä ihan huviksesi katsomassa vr:n sivuilla paljon tommonen rahti maksaa ennen kuin rupeet selittää mun sukupolvesta ihan yhtään mitään kun et kerran siitäkään mitään tiedä.

• ongelmaa
        rahti-reiskanen kirjoitti:

Ei kai viestiketjun aloittajalla varsinaista ongelmaa ollut vaan hän kysyi edullista rahtausta suomeen.

ja sinä ehdotat ajamista suomeen ja kuljetusta junalla stadista ouluun.

Käyppä ihan huviksesi katsomassa vr:n sivuilla paljon tommonen rahti maksaa ennen kuin rupeet selittää mun sukupolvesta ihan yhtään mitään kun et kerran siitäkään mitään tiedä.

tarpeeksi kun on ensin ostettu sokkona pyörä kun on "halvalla" saatu ja nyt se pitäisi hakea ja tuoda "ilmaiseksi" suomeen. Ei minua sinun ikäsi kiinnosta paskan vertaa ja köyhälle kaikki tuntuu kalliilta. Nämä JUOKSEE HALVIMMAN PERÄSSÄ-tyypit ovat kyllä yksi helvetinmoinen päänvaiva suomessa.

• Tandor
        ongelmaa kirjoitti:

tarpeeksi kun on ensin ostettu sokkona pyörä kun on "halvalla" saatu ja nyt se pitäisi hakea ja tuoda "ilmaiseksi" suomeen. Ei minua sinun ikäsi kiinnosta paskan vertaa ja köyhälle kaikki tuntuu kalliilta. Nämä JUOKSEE HALVIMMAN PERÄSSÄ-tyypit ovat kyllä yksi helvetinmoinen päänvaiva suomessa.

Vaikutat melko fiksulta kaverilta.
        Kuka sanoi, että ostettu sokkona? Sillä tapaako sinä ostaisit? ""ilmaiseksi" suomeen" et tainnut ihan tajuta mistä on kyse.

Jos saman tai lopputuloksen kannalta verrattavan tuotteen/palvelun saa 500 eurolla tai 1000 eurolla niin kumman valitset? Jos valitsit 500 niin olet "JUOKSEE HALVIMMAN PERÄSSÄ-tyyppi" ja "helvetinmoinen päänvaiva"
        Riippumatta varallisuudestani valitsisin kyllä 500e.

Ennen katsottiin tarkkaan hinta-/laatusuhteeltaan viisain vaihtoehto ja niin tehdään valtaosin nykyäänkin. Sinä saat toki valita jatkossakin kalleimman eikä sinun siis tarvitse olla helvetinmoinen päänvaiva(sitä vältyt myös pysymällä poissa täältä).

• Honda X4

Mulle toi rovaniemeläinen muuttofirma (www.puljula.com) pyörän Jyväskylään kotiovelle. Kohtuuhintainen mielestäni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      66
      4195
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1226
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe