Elettiin v 1978, Ville ei pysynyt luokassa paikallaan ja häiritsi oppituntia, opettaja poisti Villen luokasta pari kertaa, kyllästyi ja soitti Ville isälle. Isä antoi Villelle vitsaa ja sanoi että jos et lakkaa häiritsemästä oppituntia niin saat lisää, ole muuten reipas ja osallistuva mutta annat opettajalle ja luokalle työrauhan.
Ville totteli ja nykyään hän on kunnan terveyskeskuksessa lääkärinä.
Eletään v 2008 - Ville vaeltaa luokassa jossa ei ole luokanvalvojaa vaan joku kerran pari piipahtava sivari "epäpätevä ope". Ville vaeltaa ilman rajoja ja oppilashuolto saa tästä singnaalin, villeä aletaan tarkkailla, hänen äiti kutsutaan neuvotteluun ja myös yhteisneuvotteluja pidetään usein. Villelle käy tuuri, hän saa henkilökohtaisen avustajan "hyysääjä" ja hänellä väitetään olevan ahdh vai mikä se nyt on.
Kunta kuittaa Villen hyysäämisesta valtionapuna kymmeniä tuhansia vuodessa.
Villestä koulutetaan yhteiskunnan sosiaalipalvelujen käytön huippuammattilainen ja 10 elämästään hän viettää sossussa tai kelassa.
Isä antoi pojalleen
16
795
Vastaukset
- sallittua,,
antaisin meidän "villelle" vitsaa, mutta eihän nykyään saa kasvattaa kunnon kansalaisia,
- lapsen etu - tapetaan äiti
äidin ura eteni kohisten.
Sitten tuli vauva ja vei uran. Äiti paiskasi vauvan päin seinää. Lasta ei otettu huostaan, hän kuoli.
Lasten fyysinen pahoinpitely on Suomessa lailla kielletty ja saa todella pysyäkin.
Vitsaselkäsauna meköön keskustelemaan seksuaalisesti perverssien ryhmään, täällä sinullla ei ole mitään annettavaa.- enkä muillekaan
Mutta kysyn kuitenkin:
Onko alustuksen ville vitsaselkäsaunalla ja vauvan muuriin heittämisellä niin että vauva kuolee mitään eroa.
Rakastaako muuriin vauvansa tappava äiti vauvaansa tai villelle vitsaa antava isä poikaansa kun hän vielä kannustaa hyviä puolia esiin ja välittää pojastaan.
vitsaselkäsauna ei ole fyysistä pahoinpitelyä se on hoitoa, se on auttamista pois pahasta jota sinunkaltaiset kymmenet tuhannet "äidiksi itseään luulevat" hörhöt eivät todellakaan ymmärrä.
Se on sitten jo aivan eri asia jos sinun isäsi käytti Sinua seksuaalisesti hyväksi kun ensin oli piiskannut sileän tyttöpyllysi rikki, ehkä hän oli lievästi erilainen. - Milka
enkä muillekaan kirjoitti:
Mutta kysyn kuitenkin:
Onko alustuksen ville vitsaselkäsaunalla ja vauvan muuriin heittämisellä niin että vauva kuolee mitään eroa.
Rakastaako muuriin vauvansa tappava äiti vauvaansa tai villelle vitsaa antava isä poikaansa kun hän vielä kannustaa hyviä puolia esiin ja välittää pojastaan.
vitsaselkäsauna ei ole fyysistä pahoinpitelyä se on hoitoa, se on auttamista pois pahasta jota sinunkaltaiset kymmenet tuhannet "äidiksi itseään luulevat" hörhöt eivät todellakaan ymmärrä.
Se on sitten jo aivan eri asia jos sinun isäsi käytti Sinua seksuaalisesti hyväksi kun ensin oli piiskannut sileän tyttöpyllysi rikki, ehkä hän oli lievästi erilainen.Pääasia taisi olla virkailijoiden ja viranomaisten muoti- ilmiö: perheiden "tukeminen" tarkkailemisella,
kyttäämisellä, virheiden keksimisellä,
turhilla diagnooseilla ja lapsen "pelastamisella" jonkun epaton sijaisäidin kotiin.
Aiheesta lähditte kuitenkin kauas vihjaamalla,
että piiskaaminen ei olisi lapsen vihaamista,
kyllä se kertoo inhosta lasta kohtaan.
Ei se kuitenkaan korreloi mitenkään
insestin kanssa.... huh, lopettakaa jo. - suurperhe..
Milka kirjoitti:
Pääasia taisi olla virkailijoiden ja viranomaisten muoti- ilmiö: perheiden "tukeminen" tarkkailemisella,
kyttäämisellä, virheiden keksimisellä,
turhilla diagnooseilla ja lapsen "pelastamisella" jonkun epaton sijaisäidin kotiin.
Aiheesta lähditte kuitenkin kauas vihjaamalla,
että piiskaaminen ei olisi lapsen vihaamista,
kyllä se kertoo inhosta lasta kohtaan.
Ei se kuitenkaan korreloi mitenkään
insestin kanssa.... huh, lopettakaa jo.Keskustelin äitini kanssa minun kasvatuksesta, kun tiesin olleeni hirveän ylivilkas lapsena. Muistoissani oli ainoastaan isosiskoni antamat luunapit sekä tukistamiset, mutten vanhempieni aiheesta antamista rangaistuksista muistanut mitään. Yksi muistikuva oli kun meinasin saada vitsaa, mutta vältyin, kun pyysin anteeksi mitä olin tehnyt. En myöskään muista rokotuspiikkejä, enkä sitä kipua minkä ne aiheuttivat, vaikka pelkäsin rokotusta.
Äitini kertoi että olin melko usein saanut risulla kintuille, kun olin pahojani tehnyt, tai kun minua ei muuten saatu kuriin. Kumma ettei oikeudenmukaisesti saadusta selkäsaunasta jää minkäänlaisia traumoja tai muistoja?
Voi olla että jollakin on sellainen perimä ettei kestä minkäälaista kipua, mutta sellaisen ihmisen vanhemmat ovat myös yliherkkiä, joten kyllä he tietävät mitä heidän lapsensa kestävät, kuten minunkin vanhempani ovat tienneet. Tällä palstalla ei tietenkään saa tunnustaa sitä että selkäsauna olisi jollekkin hyväksi vaikka estämään huumekokeilut, sillä tämän palstan ihmisiä kiristetään lasten poisviemisellä ja laki on tehty ajamaan lapsenryöstäjän asiaa. Elikkä on hyvin ymmärrtettävää että lapsen on parempi jäädä vaikka radalla leikkiessa junan alle, kuin antaa selkää ettei toistuvasti mene leikkimään junaradalle. - kokemuksia,,,,
suurperhe.. kirjoitti:
Keskustelin äitini kanssa minun kasvatuksesta, kun tiesin olleeni hirveän ylivilkas lapsena. Muistoissani oli ainoastaan isosiskoni antamat luunapit sekä tukistamiset, mutten vanhempieni aiheesta antamista rangaistuksista muistanut mitään. Yksi muistikuva oli kun meinasin saada vitsaa, mutta vältyin, kun pyysin anteeksi mitä olin tehnyt. En myöskään muista rokotuspiikkejä, enkä sitä kipua minkä ne aiheuttivat, vaikka pelkäsin rokotusta.
Äitini kertoi että olin melko usein saanut risulla kintuille, kun olin pahojani tehnyt, tai kun minua ei muuten saatu kuriin. Kumma ettei oikeudenmukaisesti saadusta selkäsaunasta jää minkäänlaisia traumoja tai muistoja?
Voi olla että jollakin on sellainen perimä ettei kestä minkäälaista kipua, mutta sellaisen ihmisen vanhemmat ovat myös yliherkkiä, joten kyllä he tietävät mitä heidän lapsensa kestävät, kuten minunkin vanhempani ovat tienneet. Tällä palstalla ei tietenkään saa tunnustaa sitä että selkäsauna olisi jollekkin hyväksi vaikka estämään huumekokeilut, sillä tämän palstan ihmisiä kiristetään lasten poisviemisellä ja laki on tehty ajamaan lapsenryöstäjän asiaa. Elikkä on hyvin ymmärrtettävää että lapsen on parempi jäädä vaikka radalla leikkiessa junan alle, kuin antaa selkää ettei toistuvasti mene leikkimään junaradalle.Minulla oli ankara koti, risua en saanut koskaan, silti kuri oli kova. En koskaan ole muistellut vanhempiani pahalla, mutta koulusta muistan opettajan ja eräiden oppilaiden väkivaltaisuuden.
Yksi selkäsauna voi todellakin pelastaa jopa lapsen elämän. Hyysärit ei salli sitäkään.
- rahaa, rahaa, virkoja
Valtion eurojen saamiseksi on kunnan viranhaltijat ovat valmiita tekemään vaikka mitä rikoksia. Kyllä on mennyt touhu sairaaksi. Kaikki valtion tuet pitäisi lopettaa.
- ketjun aloitus!
Ei sitä kyllä adhd:tä millään vuosikymmenellä ole lapsesta hakkaamalla eroon "hoidettu".
Tuollaiset paasaajat ovat varsinaisia p....n jauhajia, eivät tiedä siitä aiheesta mitään todellista tietoa, johon katsovat aiheelliseksi puuttua.
Väärän tiedon levittämistä ja turhaa mustamaalausta, että adhd:een liittyvä ylivilkkaus ja tarkkaavaisuushäiriö olisi muka kurin puutetta! Häpeä vähän aloitustasi!- kävi ilmi, että sehän olikin
vakioHÄIRIKKÖ, joka oli aloittajana. En olisi vastannut ollenkaan, kun olisin tämän huomannut.
- kurin puute
Ei tommosia adhdeitä olisi jos lapset saisi turvallisen kodin jossa on rakkaus, ja O I K E A RAVINTO.
RAVINNON KIEROUTUMA JO SIIS VANHEMPIEN GEENIEN KAKUTTA SIITÄ KAIKKI ONGELMAT LÄHTEE.
OIKEAA RUOKAA JA KOVA KURI SIINÄ ON PERUSTA SUOMEN TULEVAISUUDELLE.
TAITAA OLLA SILTI JO KAIKKI MENETETTY.
M I K S I SUOMEEN EI PERUSTETA HYYSÄJIEN PUOLUETTA. - sisäpiirin vitsi vai mikä.....
kävi ilmi, että sehän olikin kirjoitti:
vakioHÄIRIKKÖ, joka oli aloittajana. En olisi vastannut ollenkaan, kun olisin tämän huomannut.
Olen huomannut, että täällä paranoidisesti
viitataan yhteen kiusantekijään heti, kun
joku ulkopuolinen eksyy palstalle, tai
jonkun itsetärkeän ihmisen varpaille astutaan.
En aloittanut keskustelua, mutta kyllä hän(ketjun aloittaja) sai yhden provosoivan vastauksen, joka vei hänet pois asiasta, aivan väärille urille. - sinä olet häirikkö
sisäpiirin vitsi vai mikä..... kirjoitti:
Olen huomannut, että täällä paranoidisesti
viitataan yhteen kiusantekijään heti, kun
joku ulkopuolinen eksyy palstalle, tai
jonkun itsetärkeän ihmisen varpaille astutaan.
En aloittanut keskustelua, mutta kyllä hän(ketjun aloittaja) sai yhden provosoivan vastauksen, joka vei hänet pois asiasta, aivan väärille urille.Itsetärkeitä ja omahyväisiä täällä eivät ole ketkään muut kuin SINÄ ja VAIN SINÄ!
- palstapoliisi
sinä olet häirikkö kirjoitti:
Itsetärkeitä ja omahyväisiä täällä eivät ole ketkään muut kuin SINÄ ja VAIN SINÄ!
Tässä me näemme kuinka pieni piiri täällä pyörii.
Nyt tässä kirjottaa aloittaja ja se jota sinä nyt kiroat aloittajaksi ilman että osallistut keskusteluun - ei ole aloittaja.
No mitä merkitystä sillä on kuka on aloittaja sillä minun - siis aloittajan alustus on yllä olemassa ja se on kovaa textiä ja näköjään saa Sinut pois tolalta. Asiaan et pysty ottamaan kantaa sillä nilkka kolahtaa niin pahasti, siksi älähdät, reppana kettytyttö. - lainvastaisuuteen
palstapoliisi kirjoitti:
Tässä me näemme kuinka pieni piiri täällä pyörii.
Nyt tässä kirjottaa aloittaja ja se jota sinä nyt kiroat aloittajaksi ilman että osallistut keskusteluun - ei ole aloittaja.
No mitä merkitystä sillä on kuka on aloittaja sillä minun - siis aloittajan alustus on yllä olemassa ja se on kovaa textiä ja näköjään saa Sinut pois tolalta. Asiaan et pysty ottamaan kantaa sillä nilkka kolahtaa niin pahasti, siksi älähdät, reppana kettytyttö.yllyttämiseen kantaa?
"VÄKIVALTAA PERHEESSÄ EI SAA HYVÄKSYÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA" kirjoittaa Jari Hautamäki tämän päivän Helsingin Sanomissa.
Se pitää sisällään minun, kuten jokaisen muunkin järkevän ihmisen kannanoton eri tavalla kuin tuollaisen reppana luuserin, joka on ottanut elämäntehtäväkseen lastenoikeuksien maahan polkemisen ja näillä palstoilla häiriköinnin. Säälittävä surkimus olet, et mitään muuta. - olen kertonut
lainvastaisuuteen kirjoitti:
yllyttämiseen kantaa?
"VÄKIVALTAA PERHEESSÄ EI SAA HYVÄKSYÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA" kirjoittaa Jari Hautamäki tämän päivän Helsingin Sanomissa.
Se pitää sisällään minun, kuten jokaisen muunkin järkevän ihmisen kannanoton eri tavalla kuin tuollaisen reppana luuserin, joka on ottanut elämäntehtäväkseen lastenoikeuksien maahan polkemisen ja näillä palstoilla häiriköinnin. Säälittävä surkimus olet, et mitään muuta.Että olen piiskannut lapsia eli sinun mielestäsi siis pahoinpidellyt.
Minä olen vain sitä mieltä että aito vanhanajan koivuvitsaselkäsaunan ei ole pahoinpitelyä, se on auttamista ja välittämistä silloin kun sana ei ole mennyt perille. Selkäsaunan jälkeen menee. - Lapsen etu - tapetaan äiti
sinä olet häirikkö kirjoitti:
Itsetärkeitä ja omahyväisiä täällä eivät ole ketkään muut kuin SINÄ ja VAIN SINÄ!
eristtäydy tältä palstalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844