Olin 2 viikkoa lokak. puolestavälistä Israelissa ja kierrettiin koko maa Ovdasta-TelAviv-Jerusalem-Tiberias-Kuollutmeri-Eilat ynnä pohjoisin Golan. Oli hyvät ilmat sopivat 33-27, Hotellit keskitasoa ja ruoka mahtavaa puolihoidolla. Suosittelen sellaisille jotka pitää auringosta ja paljosta nähtävästä. Pienin porukasta oli 1v ja kukaan ei sairastellut ripuliin. Eilat positiivinen lomapaikka, ja Ovdassa pois tullessa mulla oli kaks vanhempaa tätiä selvitettävänä, huonolla englannilla puhuin, mutta ei kyselty kuin 5min. ja laukkuja ei avattu. Lomamatkat oli lentoyhtiö jonka kautta lensimme. Rauhallista ainakin meillä joka kulmalla, ajettiin Jerikon ohi ja siellä olevalla pysähdys- ja kauppapaikalla oli ihan fiksuja palestiinalais koulunuoria 3 bussilastillista, tytötkin samanlaisia kuin muuallakin, farkuissa ja t-paidoissa ja meikeissään.
Kiertomatkalla
plussamatka
0
336
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628