DVD:n poltto ei onnistu

Sormi meni suuhun

Minulla on käytössä Premiere Elements 3.0 Olen tehnyt sillä jo suuren joukon kotielokuvia ja ohjelma on toiminut hyvin. Nyt kuitenkaan lomakuvin DVD:n poltto ei onnistu, vaan se tökkää aina samaan kohtaan.
Virheilmoitus on seuraava: The Data Rate of this file is too high for DVD. You must replace the File with a lower Data Rate. PGC info: name=, ref=Apgc, time 00.11.31.00

Kyseisellä kohtaa (00.11.31.00 on digikuva ja musiikkia, niin kuin muuallakin. Mielestäni data on samanlaista kuin aina ennenkin, mukana on digikuvia, filmiä ja musiikkia:
Mitä minun pitäisi tehdä?

2

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas
      • DVD:tä polttamassa

        Tein moviemakerilla elokuvatiedostoja 18kpl, yritin polttaa nerolla. nero väkersi siinä sitten jotain 20 minuuttia, ja ilmoitti lopulta että ei onnistu. DVD-R levyllehän yritin polttamista CDBurnerXP:lläkin, sillä onnistui siinämäärin että tietokone havaitsee tiedostot ja esittää ne, muttei mikään muu (playstation, DVD-soitin ) Sen ainenkin osasin katsoa, että tilaa oli riittävästi, ettei se siitä ainenkaan johdu. apuja?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 191
      2393
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2144
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      186
      2063
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      6
      1225
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      16
      1198
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1098
    Aihe