Finnair ja British Airways aloittavat yhteistyölennot Australiaan
Finnair ja sen oneworld-allianssikumppani British Airways aloittivat yhteistyölennot Thaimaan Bangkokin ja Australian Sydneyn välillä 26. lokakuuta. Kaupunkien välisillä vuoroilla on sekä Finnairin että British Airwaysin lentonumerot. Finnair lentää tällä hetkellä Bangkokiin kahdesti päivässä.
– Yhteistyö tarjoaa Finnairin matkustajille enemmän vaihtoehtoisia reittejä Australiaan. Koneenvaihto Bangkokissa on sujuvaa, sanoo suunnittelupäällikkö Mikko Komi Finnairin allianssit ja kansainväliset suhteet -osastolta.
Ausseihin - sujuva yhteys
resissari-sari
1
1109
Vastaukset 1
- kautta...
Hyvin näytti pääsevän myös Hongkongin kautta. Finnairilla Hongkongiin ja sieltä Quantasilla Sidneyhin. Reilun tonnin maksoi meno-paluu silloin, kun sitä tutkin. Ei paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541422Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 34564
- 52562
- 46550
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532