Onko mustikasta oikeasti hyötyä näköä ajatellen? Kannattaako syödä pillerinä vai marjana? Kuinka paljon marjoja pitäisi päivässä syödä, että olisi hyötyä? Enää ei pääse mustikoita poimimaan, joten pillerit tulevat kai halvemmaksi kuin pakastemustikoiden ostaminen?
Mustikka
6
631
Vastaukset
- must tuote
- Apua silmäongelmiin
Paljonko maksaa? Katsoin nimittäin apteekissa kerran yhtä tuotetta (olikohan sama), mutta jäi ostamatta, kun oli niin kallis.
Itse olen syönyt silmien väsymiseen, kuivuuteen ja nykimiseen magnesiumia ja erilaisia vitamiineja, mutta ei mainittavaa vaikutusta.
Silmätipat ovat auttaneet, mutta vaikutus alkoi vasta n. 1 kuukauden käyttämisen jälkeen, tippa useamman kerran päivässä. Merkki on Systene. Saa nähdä, alkaako vaivat uudestaan, nyt ollut 2 vkoa parempi.
- ei varmaan riitä
jos muuten ei ole ruokavalio kunnossa. Sokeri ja muut nopeat hiilarit pois, rasvaa tilalle. Sokeri eli oikeastaan verensokerin nousut on pahasta silmälle. Rasva auttaa pitämään verensokerin tasaisena. Välttelisin myös viljaa kaikessa muodossaan, koska se voi haitata rasvaliukoisten vitamiinien imeytymistä suolistosta. (Keliakia on luultua yleisempää eikä se aina edes oireile mitenkään.)
- käri
Verensokerin nousuilla ei ole mitään merkitystä. Puhutte aivan puuta heinää. Ja mustikkaa taas menee.
- maniaa
Vastaan myös itse itselleni. Neljä päivää olen mustikkaa syönyt pillerin päivässä, ja silmien väsymys on hävinnyt kokonaan. Näkö ei ole parantunut (en sitä odottanutkaan), mutta silmiä ei koske yhtään vaikka on töissä tuijottanut koko päivän tietokoneruutua. Näinkin vähäisen käyttökokemuksen jälkeen voin suositella mustikkauutetta muillekin!
- Jose!
HAH HAH! Toisille se raha tulee todella helpolla. Aina löytyy joku maksaja. Ja verot muka korkeita kun on varaa tehdä mustikkaiset tulonsiirrot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233