olit täällä liian vähän :(
Sinut pois täältä otettiin.
Toivon että nähdään taas, siellä tuola puolen.
En kuullut sinusta mitään yli kuukauteen, arvasin jotaki sattuneen. Itkit mulle puhelimessa, mitä pahaa hän oli tehnyt.
Vasta lehdestä sain tietää sun kohtalon, hirveintä kautta.
Oot nyt paremmassa paikassa, siellä ei voi enää sattua.
Toivoin että sun surmaaja ei pääse ikinä vapaaksi!!! tahdon vain pahaa sille!!
Rest in Peace - Mari, oot aina muistoissa.!
Kaukainen ystävä nyt.
Marin muistolle
minä vaan..
3
790
Vastaukset
Ikävä kyllä ei elinkautista istunut tappaja. Puolitoista vuotta on ollut jo vapaalla jalalla. :(
- mmminävaan
Muistan ku Mari kertoi joskus mulle, miten sen työpaikalla taidettiin tehdä jotain herkkuja. Ne sai kuulemma niitä kahvi/taukohuoneeseen sellaisia, jotka eivät kelvanneet myyntiin. Hän myös naureskeli omistavansa saman sukunimen kuin pikku G :)
-ap - keinonen pert
Hyvä Mikko!!!!!!
kivasti teit Marille.
Miten tuo surmaaja, oli lasten tapahtumassa tonttuna viime vai edellisvuonna hyvinkäällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754216Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112243Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2401430- 1551426
- 1201261
- 1131195
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721109Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81086- 601004
- 35936