Venäläiset SCIENTOLOGIT

Ostaa Suomen !!!

Venäläiset miljonääri-scientologit tulee ja ostaa koko Helsingin.

Siinähän ihmettelette!!!

10

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulee järkeä maahan!

      Venäläisten scientologien miljonäärien ostama Suomi siis muuttuu järjelliseksi, koska silloin saamme vapaasti tietoa asioista!

      • Tieto-turva

        Juu ja loppuu tänä hullu meno jota on meneillään.

        Alkaa tulla tervettä ja moraalisuutta esimerkiksi
        ihmisten kohteluun Suomessa.


      • Scientologeille

      • Huhahhhei
        Tieto-turva kirjoitti:

        Juu ja loppuu tänä hullu meno jota on meneillään.

        Alkaa tulla tervettä ja moraalisuutta esimerkiksi
        ihmisten kohteluun Suomessa.

        samalla tulla myös kieliopin osaamista ja lauseenmuodostutaitoa?


    • Dekkari.

      ...Sidorenkon pariskunta ilmoittanut ostavansa datsan Suomesta ja nyt te tulkitsette asian niin,että kaikki venäläiset ryntää täänne dollarit käsissä Talvisodan malliin?

      D :)

    • Huhhahhei

      kyllä sopii ihmetellä. Mitäpä uutta se olisi tällä palstalla.

    • heppi keppi...

      ...jotka sai duumassakin hyvän vastaanoton? 5 min, ja kaaressa pihalle! :)

      • Dekkari.

        ....se oli.

        Muistaakseni taisi olla tuo kiihko-scientologi Sidorenko rytmiryhmän keulana.

        Tosin nolostihan siinä kävi,kuten on käynyt muillekin scientologien "invaasioille",vaikka kyllä
        scientologit on niistä menestyskertomuksia omilleen vääntäneet.

        Kuulemma koko duuma oli hämmästyksetä polvillaan noiden roheiden edessä,jos scientologien taruihin on uskominen....

        D :)


    • muutenki ostavat koko suomen ja kaik parhaat palat

    • se lisää

      tämänkin huuhaan suosiota Suomessa, jos joku Venäläinen alkaa täällä Xenuista höpisemään. Selevähän tuo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe