Elikkä siis näyttö toimii muuten moitteettomasti, mut sitten kun käynnistän pelin, kuten sims 2sen niin voin pelata sitä ehkä 10 minuuttia kunnes näyttö sammuu. Tietokone siis pysyy päällä. Ja kun näytön sammuttua painan näppiksistä jotain nappia se menee taas päälle ja sims alkaa latautua kunnes taas sammuu. Niin että mikä on vikana?? Kiitos jo etukäteen. :D
näyttö sammuu
tyhmäääää
1
375
Vastaukset
- Nimetön
Mulla on semmonen vika että kun laitan tietokoneen päälle niin näyttöruutu sammuu. Eikä lähde itsestään päälle vaan täytyy painaa virtanäppäintä niin kauan kunnes tulee päälle. Mistä johtuu? Onko aika ostaa uusi näyttöpääte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777