Eli mietin niinkin tyhmää asiaa kun voiko 4v pojalleni ostaa nuken kun hän pyysi?
Sellanen pieni vauvan sänky ja nukke olis toiveessa mutta pojalle?
Pojalle nukke?
5
808
Vastaukset
- kohta äiti
Jos lapsesi vieläpä itse haluaa nukkea, niin tietysti voi :)
Älä turhaan epäröi moista.
Mielestäni olisi väärin jättää antamatta pojalle huolehtimisen- ja hellyydenharjoittelukokemuksia!- kumisaappaat!
Muistan vieläkin!
- ihan hyvin :)
Kyllä voit ostaa!
Se että nuket ei pojille sopisi on näitä vanhanajan ajatteluja! (nainen hoitaa lapset).
Yhtä lailla nuket sopivat tytöille ja pojille. Pojilla vain usein kiinnostus lopahtaa aikaisemmin.
Itse tykkäsin pikkutyttönä kovasti autoista ja saivat vanhemmat joskus "noottia" ulkopuolisilta kun antoivat minun leikkiä poikienleikkejä :O Onneksi sain silti leikkiä sillä millä halusin :)- nukkeja
Mielestäni voi ostaa ja pitäisikin pojalla ainakin yksi nukke olla. Itse ostin tyttären pojalle pienen ja pehmoisen nuken, toinen on isompi n.40cm. Välillä kantaa retuuttaa molempia. Poika nyt 1½ vuotias.
- ostaa nuken,
tietenkin voi ostaa pojalle nuken. Meillä on kahdella pojalla pienempänä ollut poikalelujen lisäksi nukkeja, myös nuken vaunut, rattaat ja sänky ja tietenkin kotileikkitarvikkeita (uuni, astiat ja ruokia).
Mielestäni on vaan kehittävää, kun lapsi saa hoivata ja helliä.
Tytölle ostetaan myös autoja ja leikkii myös muilla pojilta jääneillä leluilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693090Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."291966Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2741556Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1001533Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2601186Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261098Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin791056Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201054En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711030- 981013