Nainen pettää

kihlattu matkusti

Olemme vähän yli 30v pari ja olleet kihloissa 10v. Naiseni halusi 2 vko:n matkalle ystävänsä kanssa Dominikaaniseen Tasavaltaan syyskuun alussa. Minä hullu päästin täysin sinisilmäisenä. Meidän piti mennä naimisiin ensi kesänä ja meillä meni ihanasti joka tasolla parisuhteessa. Nyt tilanne on toisin, matkalla siis tapahtui se pelätty. Naiseni tapasi siellä paikallisen mustan miehen. Tapaaminen toisena iltana johti seksiin. Ei kuulemma voinut tilanteelle mitään vaikka halusi. Tyttöystäväni oli kaverinsa kanssa tutustunut pariin paikalliseen mustaan 48v ja 55v liikemieheen.
Tämä nuorempi mies oli ollut naiseni kaverin kanssa. Olivat tulleet tyttöjen asuntoon ja naiseni ystävä oli nainut heti ekalla kerralla miehen kanssa. Kihlattuni ei ollut ekana iltana mennyt suutelua pidemmälle. Ainakin niin väitti.
Toisena iltana nämä mustat herrat olivat saapuneet naisten hotellille ja tuoneet viinit, sekä osterit mukanaan.
Siinä sitten kuulemma oli nautittu illallista.
Kihlattuni kaveri ja nuorempi musta olivat taas alkaneet naimaan sängyllä. Tässä vaiheessa tyttöystäväni ei ollut voinut vastustaa pidempään vanhemman herran yrityksiä. Parin naiminen samassa huoneessa oli omiaan postamaan estoja.
Viimein vanhempi musta oli päässyt kihlattuni avoimien reisien väliin ja peli oli menetty.
Olivat naineet useasti sen yön aikana.
Naiminen oli ollut sen jälkeen jokaöistä.
Kihlattuni tuli kotiimme niin pillu kipeänä rikki naituna. Oli täysi järkytys kun yritin päästä pukille pitkän eromme jälkeen ja huomasin pillun niin araksi, että naiminen ei onnistunut. Tivasin syytä ja tämä paljastui viimein kihlattuni tunnustettua tekonsa. Nyt suhde on menossa karille ja häntä ei kiinnosta jatkaa. Olen täysin rikki revitty henkisesti. Olen miettinyt, että miten voi tilanne mennä näin päälaelleen.
Ero on kuulemma ainoa vaihtoehto. Hän ilmeisesti rakastui tähän mustaan sonniin?
Onko muilla vastaavia kokemuksia, kuinka maailma voi äkkiä romahtaa ja mikä näissä ulkomaan mustissa viehättää. Onneksi ei kuitenkaan ollut lapsia.

3

18560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies+37

      Olisko syynä se että jos itse olisit lähtenyt reissuun ja nainut viikon mustaa pantteria niin olisitko tullut kotiin, hei kultu nain tiikeriä. No ei ollut tarkoitus leikkiä vakavalla asialla. Ette olleet sitten tarkoitettuja toisillenne ajattele niin, nyt tuo kihlattusi saa hyvin etsiä sitä tummaa tai vaaleaa kuinka vaan, kyllä sinulle se oikea vielä löytyy. Toiset kaverit ovat todenneet että kyllä nussia saa mutta ei jäädä kiinni eikä tuoda tauteja kotiin, no mene ja tiedä.

    • Koettu on

      Ota ilo irti ja anna kihlattusi nauttia. Jos todella pidätte toisistanne niin voithan hyväksyä tapahtuneen ja olla iloinen siitä kuinka tyttösi sai kunnolla. Ole ylpeä siitä ja salli hänen tehdä se jatkossakin. Lähdet vain mukaan seuraavalle matkalle ja katsot sivusta kuinka tyttösi vetää ympärilleen mustia miehiä.
      Kyllä siinä "miestä" tarvitaan niin kestämään sivusta katsomisen kun tekemiseen.

      • erkki 35v

        kun naisesi on alkanut musta kiinnostamaan niin sido sänkyyn mahalleen, suu tukittuna. tilaa useampi mies, isolla kullilla ja anna luvan miesten naida ryppyreikään oikein pitkän kaavan mukaan. otat kaiken nauhalle jos naisesi haluaa nostaa syytteen niin vahingossa nauha joutuu myyntiin.

        tämän jälkeen häivyt naisen elämästä ja etsin uuden naisen elämääsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe